Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 400-on úgy emlékszem a felülről a második (2nd) a gyári állás.
Ha a 600 manuáljából nézted, akkor rosszul tetted.

A Bandit 400-ok manuáljában gyönyörűen be lehet azonosítani a
karbi típusát, a fúvókázását, és a hozzá tartozó schuber tűt és tűállást.

Arra szín tisztán emlékszem, hogy felülről a 2.-ban volt az enyémben is.
Nem foglalkoztam vele behatóan, megoldásom: kuplung, vissza kettőt és mehet.
És nincs vmi 5leted mitől van ez? Vagy ez normális? A szétszedés előtt nem volt ilyen problémám, ezért gondoltam a súbertűre.
Enyém 5-6ezer környékén csinálja, de nem mindig.
Főleg akkor fordul nálam elő, ha tartósan ebben a tartományban pörög, és ki akarok onnan gyorsítani.
A hétvégén visszatettem a karbisort a motorba és kipróbáltam. Az a különös dolog állt elő hogy 7-8ezres fordulatnál minden sebességfokozatban kicsit megtorpan, és furcsa hurutos hangja van. Utána tovább emelve a fordulatszámot ez megszűnik. Lehet ennek ahhoz köze hogy a súbertűt a középső állásra tettem? (ami mellesleg a gyári érték) Eredetileg a 2. rovátkába volt felülről.
Köszi előre is a választ!
tegnap motoroztam egy kicsit,ma meg 20 centis hó hullott! :@
"mindenkinek további jó pihenést tavaszig" ?
Neee!
Félek tavasszal nem lesz ilyen jó idő mint mostanság.

http://www.youtube.com/watch?f...!
Na kérem, jó hírem van. Rákötöttem a kocsi aksira, egy leheletnyi hidegindító spray, és úgy indult, mintha csak két napja használtam volna. Nagyon köszönöm az ötleteket, mindenkinek további jó pihenést tavaszig
Belét visszarakod miután kiöntötted belőle a sarat, fejreállítod, rátehenkedsz 80 kilóval (nekem megy! ) és már támaszt is a rugó akkorát, hogy nem forog el a patron. Összerakásnál szintén összeszerel , fejre, és meghúz.
nem "kókányolom", szétszedem, kimosom, reménykedek :D
Hivatalosan és ahogy kéne is darabokra kell szedni, de szokták kipiszkálni is a szimeringet(én soha), ilyenkor csak arra, hogy meg ne karcold a villaszárat....ha szétszeded akkor meg nem árt a légkulcs az alsó imbuszhoz mert ha elforog belül a tubus akkor azt nehéz lesz lefogni célszerszám nélkül....más nem nagyon van...
Nos bevásároltam a szimering cseréhez: 2 db szimering (dupla rugós) 3850-, találtam porvédőket is 2db: ~2300-, olaj 1 l végül 10w-s lett 3000e-, Meg volt a műanyagmunka nagy része is, hétfőn kezdem a teleszkóp felújítást. Ha valaki nagyon nem tudja magában tartani, leírhatná hogy mire ügyeljek, service manual megvan.
köszi
A telóba 15W-t tegyél ha jobbat akarsz....
De ami a lánckeréknél van csapágy annak a számát ne kérdezd.
6204 2 z ,2db
sziasztok.a hátsó kerékcsapágy számát letudná valaki írni? köszi
Megrendeltem a fékbetétet Ferodo FDB570!
Jó reggelt!
A porvédőn nem találtam csak 1 sorszámot BR3420F lehet ezalapján is kereshető!
Én most agip 10w vettem bele.
és olajból milyet ajánlotok ?
az lesz, úgy vagyok vele ha már nekikezdek és költök rá, megcsinálom rendesen,
Akkor cseréld, nem nagy pénz és sokat megfog....
igen, előző tulaj állítólag cserélte az egyik szimeringet, de a porvédőt nem, és már kicsit fáradtnak tűnik nekem.
Ha repedezett van értelme, ha nem akkor egy kis glicerin is jót tesz...