A hétvégén visszatettem a karbisort a motorba és kipróbáltam. Az a különös dolog állt elő hogy 7-8ezres fordulatnál minden sebességfokozatban kicsit megtorpan, és furcsa hurutos hangja van. Utána tovább emelve a fordulatszámot ez megszűnik. Lehet ennek ahhoz köze hogy a súbertűt a középső állásra tettem? (ami mellesleg a gyári érték) Eredetileg a 2. rovátkába volt felülről.
Köszi előre is a választ!
Na kérem, jó hírem van. Rákötöttem a kocsi aksira, egy leheletnyi hidegindító spray, és úgy indult, mintha csak két napja használtam volna. Nagyon köszönöm az ötleteket, mindenkinek további jó pihenést tavaszig
Belét visszarakod miután kiöntötted belőle a sarat, fejreállítod, rátehenkedsz 80 kilóval (nekem megy! ) és már támaszt is a rugó akkorát, hogy nem forog el a patron. Összerakásnál szintén összeszerel , fejre, és meghúz.
Hivatalosan és ahogy kéne is darabokra kell szedni, de szokták kipiszkálni is a szimeringet(én soha), ilyenkor csak arra, hogy meg ne karcold a villaszárat....ha szétszeded akkor meg nem árt a légkulcs az alsó imbuszhoz mert ha elforog belül a tubus akkor azt nehéz lesz lefogni célszerszám nélkül....más nem nagyon van...
Nos bevásároltam a szimering cseréhez: 2 db szimering (dupla rugós) 3850-, találtam porvédőket is 2db: ~2300-, olaj 1 l végül 10w-s lett 3000e-, Meg volt a műanyagmunka nagy része is, hétfőn kezdem a teleszkóp felújítást. Ha valaki nagyon nem tudja magában tartani, leírhatná hogy mire ügyeljek, service manual megvan.
Ha a 600 manuáljából nézted, akkor rosszul tetted.
A Bandit 400-ok manuáljában gyönyörűen be lehet azonosítani a
karbi típusát, a fúvókázását, és a hozzá tartozó schuber tűt és tűállást.
Arra szín tisztán emlékszem, hogy felülről a 2.-ban volt az enyémben is.