Nem fől mert csak kicsit szivárgott.
Nem feltétlen ég el a benzin. Próbaképp még esetleg engedjétek le a benzint a tankból és a karburátorokból. Öntsetek bele pár liter friss benzint hátha csak a benzin szar. Karburátorokon megtalálod a csavarokat alul amin leengeded.
de akkor nem főne fel a viz hamar? amugy lehet hogy a viz,mert a benzinek robbani kellene vagy elégni rögtön a gyertyán és mi is már azon gondolkoztunk hogy lehet hogy az nem is benzin hanem viz.
Ja és még valami:
Hűtőfolyadékot nem itta (issza) meg?
Nálam a FIAT-on rohadt át a hengerfej és a pakolás a 2 középső henger és a vízköpeny között. Nehezebben indult, de jól ment utána, és lassan fogyott a fagyálló.
müködöt a doboz,garázsba van,nincs hidegbe,mikor vettem,utána szétvolt szedve a karbi... kompreszio gondolom hogy jó,mert mikor begyul akkor megy rendese....
Ez bizony már nagyon rég volt!
Még a hosszú verziós karbon dob van rajt. Tavaly Polgárdiban már rövid szükítős megoldás volt.
Sasi is biztos keményen tekerte idén a gixernek.
sziasztok. új problémám van! a motorom végre müködik,de mégis van valami.csak akkor tudom begyujtani ha kiszedem a gyergyákat,és kiégetem gázon,utána rögtön begyul.de másnap ugyenzt elkell játszanom a gyergyákal(a gyergyák vadi újak) és ha kiszedem tiszta benzines.nem toom vmi a karbival lehet? ha tudtok irjatok vmi hasznosat. BUÉK mindenkinek!
sziasztok. új problémám van! a motorom végre müködik,de mégis van valami.csak akkor tudom begyujtani ha kiszedem a gyergyákat,és kiégetem gázon,utána rögtön begyul.de másnap ugyenzt elkell játszanom a gyergyákal(a gyergyák vadi újak) és ha kiszedem tiszta benzines.nem toom vmi a karbival lehet? ha tudtok irjatok vmi hasznosat. BUÉK mindenkinek!
Hát ja... végülis igen...
Én már kimaradtam ebből a "szivatós" világból, csak azt tudom, amit eddig tapasztaltam.
Kíváncsi is leszek, hogy hogy indul a motor tavasszal mikor visszakerül a helyére a karbisor,
bent lesz az új vezérműlánc és meg lesznek szüntetve a fél milis szelephézagok...
No, megyek elbúcsúztatom az évet, boldog újévet Neked,
és mindenkinek aki még olvassa ezt a fórumon .
Ja, és Gretzky99-nek egy kép, bár a 252-ik oldalon találsz még 1-2őt.
Ahham. Hát először is köszönöm a segítséget. Sajnálatos módon a nagy indítózás közben előfordulhat, hogy kínomban megtekergettem a gázkart. Most pár hétig állni fog amúgy, mert lehetőségem nincs járatni, utána viszont megpróbálom bikázni, ahogy Imi mutatta. Kb egy órát indítózgattunk amúgy és teljesen egyenletesen, szabályosan tekerte, csak be nem indult. Egyszer sem röffent be. De igaz, ilyen szisztematikusan nem próbáltam, hogy 10mp indító, 10mp pihi.
Ha egyszer üres a csésze, akkor tök mindegy rajt van vagy nincs.
Ha már 2 karbiba nyom elég benzint, úgy is elindul tőle és teletolja a két szélsőt is- mert azok vannak messzebb a csőtől-.
Lényeg, hogy a gázkaron még véletlen se tekerj semennyit ilyen hidegben!
Nekem így egyszerűbb,-ezt tanították a 80-as években mikor még csak elvétve volt egy-két autómataszivatós karburátorral felszerelt kocsi befecskendezős meg mint a fehér holló- karburátoros autókon, motorokon tanultam indulni-vezetni, mindig így csináltam. Nyáron máshogy indítom, de ilyenkor szivató, kuplung, gyújtás, start!
Végül is jelentősége nincs mikor húzod rá, de szivató nélkül sokkal később fog pöffenni.
Nem kötözködés, értem én, hogy más az álláspontunk, csak hátha
engem is meg tudsz győzni...
Szerintem a kezdetektől azért NE legyen rajta a szivató ilyenkor,
mert a karbik általában nem egyszerre telnek meg.
Ha az egyik, vagy kettő már eléri a szivatót, ami az úszóház szárán
van, tehát a "leglejjebb" akkor az már adagol a hengernek, míg
a többi még nem.
Ha meg megvárja simán az első 1-2 robbanást, addigra nagy valószínűséggel
már mindegyik elérte a szükséges benzinszintet, így egyszerre "szivatózik".
Én sose zárom el a csapot.
Alapból kocsira rákötöm a bikát, szivatót ráhúzom teljesen, kuplung be, motor függőlegesre, és nyomom a gombot. 6 hét után már valószínű üresek az úszóházaid még ilyen hidegben is.
Egy darabig mindenképpen el fogsz vele köszörülni mire elindul, mert idő kell telenyomni a karbikat. Szivató rajt legyen végig, megszívni nem tudja magát mert nincs mit amíg nem nyom az AC.
10 mp tekerés, 10 mp pihentetés amíg el nem indul hacsak nem voltak problémáid az ősszel vele.
Valahogy így fog indulni, csak esetleg a sokadik próbánál.: http://www.sportmotor.hu/motor...
6 hét alatt, ha átereszt az üzemanyagrendszer, akkor nem megszívja
magát, hanem telefolyik a forgattyús házad benzinnel.
Ezt rögtön észrevenni az olajszinten...
Emlékeim szerint az RF-nek van benzinpumpája, ezen meg nem tud átfolyni a benya.
Plusz ott vannak az elvileg jól beállított úszók az elvileg jó tűszelepekkel,
amik pont ezt hivatottak lehetetlenné tenni.
Szerintem szimplán kiszáradtak a karburátoraid, meg kiült a tankban a benzin (és a kosz).
Sokkal valószínűbbnek tartok egy felragadt tűszelepet (ha már
ki van ülve ez könnyen megesik), vagy egy beállt benzinpumpát.
Nekem mindkettőre volt precedens, 12-es villáskulccsal indítózáskor
meg kell ütögetni a benzinpumpát, a karbik úszóházának is adhatsz
érzéssel...
Szivatót pedig az első pár robbanás után adjál csak neki, ha
kezdettől fogva szivatózol, akkor megszívhatja magát.
Sziasztok! Lenne egy kis gondom sajnos. 6 hét után ma elővettem volna a kecskét, de sajnos sehogy sem akart beindulni. Egy kb 6-7 fokos garázsban állt eddig. Akksi jó, mert egyrészt tök új, másrészt bikázva sem indult. Az egyetlen dolog, hogy sajnos elfelejtettem elzárni legutóbbi alkalommal a benzincsapot, és attól tartok, megszívta magát. Létezik? Ha nem, akkor mi másra lehet még gondolni? Amikor letettem, kifogástalanul működött.
Minden Kedves RF-es Klubtársamnak Kívánok Békés, Boldog, Új Esztendőt. Ma sikerült menni egy "Óévi" utolsó karikát (20km "élménymotorozás") 230 Legyen Mindenkinek Szép Estéje! B.U.É.K!
Nem feltétlen ég el a benzin. Próbaképp még esetleg engedjétek le a benzint a tankból és a karburátorokból. Öntsetek bele pár liter friss benzint hátha csak a benzin szar. Karburátorokon megtalálod a csavarokat alul amin leengeded.
Hűtőfolyadékot nem itta (issza) meg?
Nálam a FIAT-on rohadt át a hengerfej és a pakolás a 2 középső henger és a vízköpeny között. Nehezebben indult, de jól ment utána, és lassan fogyott a fagyálló.
Köszi! És B.U.É.K
Kompresszió megvan rendesen?
Ősszel még ment rendesen a motor?
Beviszed fűtött helyre akkor se?
Még a hosszú verziós karbon dob van rajt. Tavaly Polgárdiban már rövid szükítős megoldás volt.
Sasi is biztos keményen tekerte idén a gixernek.
Én már kimaradtam ebből a "szivatós" világból, csak azt tudom, amit eddig tapasztaltam.
Kíváncsi is leszek, hogy hogy indul a motor tavasszal mikor visszakerül a helyére a karbisor,
bent lesz az új vezérműlánc és meg lesznek szüntetve a fél milis szelephézagok...
No, megyek elbúcsúztatom az évet, boldog újévet Neked,
és mindenkinek aki még olvassa ezt a fórumon .
Ja, és Gretzky99-nek egy kép, bár a 252-ik oldalon találsz még 1-2őt.
Ha már 2 karbiba nyom elég benzint, úgy is elindul tőle és teletolja a két szélsőt is- mert azok vannak messzebb a csőtől-.
Lényeg, hogy a gázkaron még véletlen se tekerj semennyit ilyen hidegben!
Nekem így egyszerűbb,-ezt tanították a 80-as években mikor még csak elvétve volt egy-két autómataszivatós karburátorral felszerelt kocsi befecskendezős meg mint a fehér holló- karburátoros autókon, motorokon tanultam indulni-vezetni, mindig így csináltam. Nyáron máshogy indítom, de ilyenkor szivató, kuplung, gyújtás, start!
Végül is jelentősége nincs mikor húzod rá, de szivató nélkül sokkal később fog pöffenni.
Nem kötözködés, értem én, hogy más az álláspontunk, csak hátha
engem is meg tudsz győzni...
Szerintem a kezdetektől azért NE legyen rajta a szivató ilyenkor,
mert a karbik általában nem egyszerre telnek meg.
Ha az egyik, vagy kettő már eléri a szivatót, ami az úszóház szárán
van, tehát a "leglejjebb" akkor az már adagol a hengernek, míg
a többi még nem.
Ha meg megvárja simán az első 1-2 robbanást, addigra nagy valószínűséggel
már mindegyik elérte a szükséges benzinszintet, így egyszerre "szivatózik".
Vagy teljesen logikátlan amit mondok ?
Alapból kocsira rákötöm a bikát, szivatót ráhúzom teljesen, kuplung be, motor függőlegesre, és nyomom a gombot. 6 hét után már valószínű üresek az úszóházaid még ilyen hidegben is.
Egy darabig mindenképpen el fogsz vele köszörülni mire elindul, mert idő kell telenyomni a karbikat. Szivató rajt legyen végig, megszívni nem tudja magát mert nincs mit amíg nem nyom az AC.
10 mp tekerés, 10 mp pihentetés amíg el nem indul hacsak nem voltak problémáid az ősszel vele.
Valahogy így fog indulni, csak esetleg a sokadik próbánál.:
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmot
or.hu/motor...
magát, hanem telefolyik a forgattyús házad benzinnel.
Ezt rögtön észrevenni az olajszinten...
Emlékeim szerint az RF-nek van benzinpumpája, ezen meg nem tud átfolyni a benya.
Plusz ott vannak az elvileg jól beállított úszók az elvileg jó tűszelepekkel,
amik pont ezt hivatottak lehetetlenné tenni.
Szerintem szimplán kiszáradtak a karburátoraid, meg kiült a tankban a benzin (és a kosz).
Sokkal valószínűbbnek tartok egy felragadt tűszelepet (ha már
ki van ülve ez könnyen megesik), vagy egy beállt benzinpumpát.
Nekem mindkettőre volt precedens, 12-es villáskulccsal indítózáskor
meg kell ütögetni a benzinpumpát, a karbik úszóházának is adhatsz
érzéssel...
Szivatót pedig az első pár robbanás után adjál csak neki, ha
kezdettől fogva szivatózol, akkor megszívhatja magát.
Szerintem... de lehet hogy nem ...
BUÉK !
Minden Kedves RF-es Klubtársamnak Kívánok Békés, Boldog, Új Esztendőt. Ma sikerült menni egy "Óévi" utolsó karikát (20km "élménymotorozás") 230 Legyen Mindenkinek Szép Estéje! B.U.É.K!