Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A zöld négyzetben a csatlakozó.
Köszi Imi!

Igen, így lenne az igazán szép, de hát a pénz nagy úr, és hát tudod ha megvenném az idomokat, majdnem annyit költenék rá mint amennyiért vettem. Szerencsére motorikusan minden rendben van vele. Szerinted egy univerzális utcai fejidom hogy mutatna rajta?
Majosháza a végső megoldás legyen.
Bikepicsen találsz képeket hogyan néz ki kis idommal az RF.
http://www.bikepics.com/suzuki...
http://www.bikepics.com/suzuki.
..

http://www.bikepics.com/suzuki...
Ugye ha ki lenne töltve az adatlap rendesen, pár fényképpel, akkor világos lenne melyik motorról van szó.
Sziasztok!

Segítségetekre lenne szükségem. Van egy 400-as RF-em, de sajnos az oldalidomok, és a fejidom hiányzik rola, így vettem. Szeretnék hozzá venni, de elég nehezen találok. Szerintetek, ha streetfighter fejidomot veszek hozzá az jó ötlet-e? Tudom akkor szélvédelem nuku, és vághatom le a gyári konzolt , és át kell kábeleznem hogy belerakjam, vagy vegyek bontóból használt idomokat, és festessem át? Hozzáteszem megérdeklődtem kompletten az idomgarnitúra 120ezer forint, és ebbe benne van a 20ezer forintos gyári első lámpa:)
3. lehetőség a Majosházai műanyagos mühelyben legyártják üvegszálból, de az ára kb ott van mintha megvenném bontóból.
Javaslatok?
Segítesetek légyszi.:) köszi
Ha te az vagy akire gondolok, és azt a motort vetted, amire gondolok (az enyémet), akkor abban 2 éve volt cserélve, és fagyálló van benne.
sziasztok.olyan problémám van,hogy még magam se hiszem :D állandóan vilgit a benzin mutató (fuel).levettem a tankot és nem volt összedugva a kábel.ez szép és jó,de nem lelem azt a bedugót ahova a tankból kell bedugni,pedig már mindent átnöztem,ha vkinek szét van szedve a gépe és lefenyképezné nekem azt megköszöném
Szerelni szerető Urak figyelmébe!

http://www.kepesmotor.hu/motor...
szinkronteszter eladó! (nem az enyém) csak úgy tudom az ilyen órák drágábbak...stb.
Megszólítás nem teljes elnézést!
Imi! (így helyes)
mi!
Az lenne a kérdésem, hogy a duda(még mindig ezen lovagolok...) mérete mennyirIe egyezik a megadott 15*11*10es mérethez?
A pontos kérdésem az, hogy ez a doboz mérete, amiben meghozza a postás, vagy dobozon belüli méretei is hűek ezen adatokhoz? Kivágtam hungarocellből egy 15*11*10es méretű darabpt és helyet is találtam neki, de sajna kb 1-1,5 cm hibádzik. A rendszámtábla megvilágítás és a sárvédő mű.a közé nekem befér, mert az ott lévő műanyag darab le volt törve, mikor vettem a gépet.
Arra kérlek, hogy a duda méreteit add meg nekem legyél szíves (henger hosszát, átmérőjét műanyag foglalattal együtt, de a tölcsérek nélkül, aztán a tölcsérekkel együttes szélességet is. Tölcsérek vastagságát.
Sajnos egy ismerősömnek sincs ilyen cucc a birtokában, mert rég bepróbáltam volna... Nem sürgős a dolog! Előre is köszönöm!
Üdv: Én!
Vagyis a tornatermem áldoztam fel ideiglenesen:-) Mivel minden motoros barátom rohant, hogy kölcsönadja az álványát, hogy csapágyat tudjak cserélni, ezért a nyers erőre és hegymászókötélre kellett hagyatkoznom :D Szépen kint van a kerék, megtisztítva, most meg valahogy megmelegítem az agyat, hogy ki tudjam szedni a régieket.
LAKÁSBAN! Bár lenne annyi fölös helyem, de majd valamit kiszórok.
Ahaaa...köszi, ezt a mércét még holnap megnézem és a csöveket is megnyomorgatom, de eddig kb. annyi ment bele, mint a szervízkönyvben van írva és fele - fele arányban van benne. Mivel télen bent van a lakásban így nem félek a fagyástól. Ja és azt a kékes-zöldest tettem bele, amit a kocsimba is :-)
Hátul 2 jel között kb félig.

Csöveket megnyomkodtad?
50-50, Azért méresd be kúton mennyi lett a fagyáspont!
Alubarátot tettél bele!?
És újra csek kérdezek a tapasztaltabb motorostársaktól! Feltöltöttem fagyállófolyadékkal a motrot 50% - 50% ban. Megvártam míg lassan 'kibugyborékolja' magát. Nem kell valahol légteleníteni? Csak a tank melletti beömlőnyílásnál kell színig tölteni, vagy a kiegyenlítő tartályban (hátul) is kell lennie folyadéknak?
Kétütemű golyós váltó és főtengelycsapágyazások mind c3; c4 illesztésűek. Aki simsonon meg egyéb KGST motoron kezdte a motorozást és a velejáró szerelést annak nem ismeretlen a kód.
Van ilyen is... én először egy 1600 lóerős villanymotor kapcsán kerültem
szembe a C3 jelöléssel...
Nekem a láncfűrészben van C3, ott van hőingadozás
C3 az nagy fordulatszámon nagy hőingadozásnál kell.
Az még lazább illesztésű is radiálisan (kotyogósabb).

A "nagy" fordulatszám általában nem 1-2 ezer, hanem megközelítőleg
egy nagyságrenddel több.
köszi szépen akkor jön a bak :D
6204 2Z

Nekem mindkettőben ( 400 600) C3 volt, de fölösleges minden szerelő aszonta. Porvédők helyére sima szimeringet raktam mert már kis hézag volt a hüvelyek mellett.
Van szerviz manualom meg pár apróság hozzá, ha neked még nincs meg el tudom küldeni emilre.
köszönöm a segítséget!
Ha már kerékagy csapágyról beszélünk a hátsó az milyen? Mert találtam egy szettet 17K volt :S Le is hidaltam azonnal!
Nekem az első az jó de mivel fújom majd a felnit és nem drága kicserélem! Viszont a hátsó az valószínűleg ratyi és e miatt van egy kis hintája kanyarba... Meg elég daráló hangja volt. Be fújtam zsírral akkor még újból csendes lett!
Egy használt motornál ezt így kell mikor meg veszi az ember!
Olaj csere, fagyálló, fékfolyadék. Fékfolyadékot nem annyira szokták de én mikor haza hoztam így kezdtem! Talán még a gyertya és levegőszűrő pucolás! De mivel tél van így ezek már kicsit hanyagolhatóak!