Erősen lenyomod a hátulját, hirtelen elengeded, annak sokkal lassabban kell kirugóznia, nem hirtelen. Még a lengőkarcsapágy amit ha rendszeresen magasnyomásúval pucolták akkor az berágódik és nem engedi rendesen dolgozni a többi részt. Rángasd meg jobbra-balra a hátsó kereket és figyeld a lengővillatengelynél mi történik.
Akkor most meg lesz az első aztán kinéztem ennek a michinek a hátsóját újba! Aztán majd kiderül hogy mi lesz ha akkor is csinálja akkor neki kell állnom kideríteni hogy mi a gond!
Csak nedves volt az út nem állt rajta a víz. De szárazon kanyarodás után is néha csinálta! Bár ott tempó is volt és kigyorsításnál szokta csinálni. Hát ez jó kérdés. Hogy jó e? tudtommal igen. Nem folyat és nem ül meg amikor rá csücsülök nem kopog. 2 személlyel sem! Majd át nézegetem hátha valami laza bár nem hinném mert figyelek ezekre! Gumi az talán gyenge már! A nyomás az jó volt benne mert elötte 1-2 nappal néztem!
Nekem is a gumi volt a ludas, csúszkált nagyobb gázadásra, bár a teljesítmény is nagyobb. Kopottas volt, de az is hozzájárul, hogy 2002es gyártású, szal. nem maid példány volt.
Szép NAGY motor!
90 Nm 4500 fordulaton, nem kispályása 36Nm 9500 fordulattal szemben.
Ezeknél a motoroknál az ember menet közben elfelejti ahol a sebváltó.
Rf-nél azért kellett használni a kart sűrűn ha lendületesen akartál haladni.
Ha neked ma jó akkor írj egy címet ahol neked meg felel. Meg egy időpontot!
garamkalaci@gmail.com -ra. És akkor ma szerintem még elmegyek érte! Hátsó gumid nincs?
Okés köszi az infot. Csak mert ha jol tudom amikor tartalékra kell állítani akkor 3L-er van benne elvileg! De nekem sokkal előbb ki gyullad és kbre jó lenne tudni mert parázok mikor világit mert előzés közben elég nagy cumi lehet!
Másik kérdés. Kicsit esett itt az eső nálunk. És többször észre vettem szárazon is hogy kanyar után kigyorsításnál kicsit becitál a feneke. Ez olyan 120 íves kanyar és kanyar kijáratánál olyan 140nél vettem észre! Most hogy vizes volt az út 3ba oda kentem neki és olyan 120nál csinálta egyenesbe! Mi lehet a baja lehet? Gumi okozhat ilyet? Vagy futómű gond lenne? Bár hozzá teszem mikor 8ason szórakoztam vele direkt figyeltem semmi ilyen mozgása nem volt pedig ott a végén 180fölött is volt! Ötlet?
De az lehet én voltam :D
Azért írtam, hogy a kapaszkodó nekem nem jó mert 400as és ha jól tudom az nem egyezik! első guma mérete? Milyen típus?
A dobozt még át rágom mert lenne még mit költeni a gépre! pl az első guma az fontosabb lenne!
az ha stimmel azt tuti meg venném.
Azért kezd el világítani, hogy kapcsold át tartalékra.
Nemtudom, sose volt szokásom addig menni, míg tartalékra kell rakni,
én mindig tankoltam ha kigyulladt a lámpa.
Nekem az mindig akkor gyulladt ki, mikor még volt 7 liter a tankban.
Amikor elfogy a benya, elkezd dadogni, elmegy belőle az erő, alapjáraton
általában még pöfög, csak gázadásra lehörög.
Te mondtad, hogy RF-en ki gyullad tartalék lámpa és hogy sok a benya még benne!
Kb mennyi kilométer után kellet a csapot át állítani tartalékra? Csak mert kicsit fosok hogy amikor kifogy a benya hogy át kellene állítani mit csinál. mert az RS-m az konkrétan le állt és hát az elég izgalmas dolgokat tudott kanyarban összehozni!
90 Nm 4500 fordulaton, nem kispályása 36Nm 9500 fordulattal szemben.
Ezeknél a motoroknál az ember menet közben elfelejti ahol a sebváltó.
Rf-nél azért kellett használni a kart sűrűn ha lendületesen akartál haladni.
garamkalaci@gmail.com -ra. És akkor ma szerintem még elmegyek érte! Hátsó gumid nincs?
de még a gyártói minimált nem érte el! Bár közel van hozzá! Majd meg mérem tolómérővel!
Szerinted a gumi lesz a ludas?
4-5 után itthon vagyok.
Köszönöm a segítségeteket:))
Küldenél nekem egy telefonszámot a volaci kukac citromail.hu-ra?
Köszi!
Üdv: Laci
Másik kérdés. Kicsit esett itt az eső nálunk. És többször észre vettem szárazon is hogy kanyar után kigyorsításnál kicsit becitál a feneke. Ez olyan 120 íves kanyar és kanyar kijáratánál olyan 140nél vettem észre! Most hogy vizes volt az út 3ba oda kentem neki és olyan 120nál csinálta egyenesbe! Mi lehet a baja lehet? Gumi okozhat ilyet? Vagy futómű gond lenne? Bár hozzá teszem mikor 8ason szórakoztam vele direkt figyeltem semmi ilyen mozgása nem volt pedig ott a végén 180fölött is volt! Ötlet?
Azért írtam, hogy a kapaszkodó nekem nem jó mert 400as és ha jól tudom az nem egyezik! első guma mérete? Milyen típus?
A dobozt még át rágom mert lenne még mit költeni a gépre! pl az első guma az fontosabb lenne!
az ha stimmel azt tuti meg venném.
Aztán rájöttél hogy nagy lenne a gépedhez?
Amim van az 900-as Rf-é.
Gondolom sok minden jó a 400-as hoz is,de nem minden
A lánc pl:DID 532.
Nemtudom, sose volt szokásom addig menni, míg tartalékra kell rakni,
én mindig tankoltam ha kigyulladt a lámpa.
Nekem az mindig akkor gyulladt ki, mikor még volt 7 liter a tankban.
Amikor elfogy a benya, elkezd dadogni, elmegy belőle az erő, alapjáraton
általában még pöfög, csak gázadásra lehörög.
A tartót csináltam és nagyon stabil.
+ a gyári kapaszkodó.
Az annyi mint:15 pénz összesen
A képen látható első gumma:5 pénz.
+1db hátsó gyári kapaszkodó
ezekért mit kérsz?
engem ezek érdekelnének!
Te mondtad, hogy RF-en ki gyullad tartalék lámpa és hogy sok a benya még benne!
Kb mennyi kilométer után kellet a csapot át állítani tartalékra? Csak mert kicsit fosok hogy amikor kifogy a benya hogy át kellene állítani mit csinál. mert az RS-m az konkrétan le állt és hát az elég izgalmas dolgokat tudott kanyarban összehozni!