Nekem az első az volt hogy plafon a 400-as enneksem használom ki igazán a teljesítményét mert az hogy 90-110közöt gurulok vele egyet egyet elözök 140-160ig. messze nincs meg tekerve!
Én szeretem! alapból mindenki 600-asnak nézi. Kevés van belőle így meg nézik mert nem egy tömeg motor.
eddigi problémáim le kopogom nem túl meg terhelőek anyagilag!
Red honda? Hát jó gép de szerintem marha drága és szerintem semmivel nem több mint egy jó Suzuki csak az ára és az "neve"
Ezt nem leszólás ként írom. Bár az tény hogy hondának jó túra gépei vannak...
Ez valószínűleg azért van, mert sokunknak első motor, és mi azt a
stratégiát választottuk annó, hogy először egy kis köbös motor, aztán
szépen felfele a kilowattokban...
Én ennek a döntésnek jópárszor köszönhettem, hogy nem kórház,
csak esztéká lett a vége.
Ahogy én látom elsősorban a 400 tulajok szabadulnak meg az RF-től.
Akinek 600, meg 900 van, attól nemigen olvasni, hogy le akarja cserélni, mert gyengusz, vagy kevés a tudása(ezzel nem azt akarom általánosítani, hogy mindenki ilyen okból akar váltani). Az enyémnek is van pár éve (nincs még 2 éve, hogy az enyém és a veszélye sem áll fent, hogy gyenge, vagy csalódtam benne.
Az igazság az, hogy egyáltalán nem vagyok boldog, hogy elvitték.
Rengeteg munkaóra, élmény és persze pénz van/volt mögötte.
Az, hogy volt mindig rajta mit csinálni nem volt indok az eladásra.
Ha az lett volna, akkor már a legelején eladom alkatrésznek.
Az a pár indok ami állva maradt az eladás mellett az az volt, hogy
két személyre gyenge, kényelmetlen, ráadásul fájt rajta a derekam
hosszú távon, amit egyre nehezebben viseltem.
Hát az hogy jól vagy nem jól megy! Nekem most hogy nem eszik sokat a tűszelep miatt sokkal lustább. Nem olyan robbanékony. Jó persze nem egy 600-as hoz képest gondolom.
Én anno a Suzuki GS-ből indultam ki! Csak hát azon alig volt valami műszer egy tárcsafékes volt. Így bukkantam rá az RF-re.
Meg nem bántam de kezdem érteni azokat akik mondják hogy kicsit lusta kicsit öreg :D
Nekem meg van a következő vas amit szeretnék de az árba jóval arrább van! 1,2M most amit kinéztem! suzuki GSX-F 600 2008-astól
Na mindegy ez még álom egy darabig.
őszinte leszek én kizárólag az ára miatt vettem meg és mert mégis motor nem robogó..
de elég sokat kínlódtam vele múlt nyáron ezt olvashattad is korábban és a sor4 400cm3 nem egy nyomatékgyár a szerény 100kilóm alatt.. főleg ha kettecskén megyünk mamkával..
egyébként megszerettem,mert nagyon jól fogyaszt és sok szép élményt is nyújtott
hát nem fizették túl.. de tán megkönnyebbültél,hogy nem lesz már gondod vele..
én jövő ilyenkor fogok itt tartani és utána jöhet a TL,VTR,VFR ez majd még kiderül addig
Kedves Klubtársak,
Ma 15.00-tól RF-telenedtem. Elvitték a motort.
Ha lesz másik, remélem még beleférek a Klub talikba, mert egyáltalán
nem szeretnék a közös motorozásról lemondani , bár a vasárnap
részemről így mindenképpen ugrott...
de a hondában még nem csalódtam ezért VFR vagy VTR is
számításba jöhet..
De nálam V lesz a nyerő ez szinte 100%