én még sohasem voltam pályán de szeretnék már meni de sajnos nincsen ruhám inkáb valameik nap találkozhatnánk klub tagok és motorozhatnánk egyet mert igazábol még senkit se ismerek személyesen
Persze... mindenki dicsekedjen azzal amije van mi ?!
Lassan elmondhatom, hogy van 2 RF400 blokkom, egy vázam, és
egy csomó alkatrészem ami olykor-olykor gurul is .
A fotót meleg blokknál lőtted? Ha igen, akkor nekem kevésnek tűnik a fordulatszám.....
22 ezer kilométer az valós? mert akkor nagyon szerencsés vagy, és sajnos kétlem, hogy az lenne.....
Imi mien tréfás kedvedben vagy
Mintha nem tudnád mi az a 4 vonal
Tehát a 4 vonal: addig jó míg ezt mutatja, mert ha nem ezt látod, akkor nagy baj van! Velem, és szerintem másokkal is igen gyakran előfordul ez a gond, de nincs mit tenni, az Rf is egy motor végülis, azaz fogy belőle a benzin tehát ha vonalak helyett számokat látsz, ami növekedni fog, akkor irány a kút, és etesd meg a Röfit
nekem még 50km-et megy el, múltkor pont 50-nél dadogott, és kellett tartalékra állítani a csapot.
De a vonalak eltűnésével a narancsszínű figyelmeztető izzó is világítani fog.....
van benne logika..de legalább minden bizonnyal karbi és nem elektronika!
hát ezt a szezont akkor is így fogja kibírni..max 1-2 alkalom és ennyi úgy is a motorozós időknek..
majd télen meg nekiállok és kiáztatom meg..
Minél melegebb egy motor annál kevesebb nafta kell neki.
Gyanítom valami miatt az egyik hengered kevesebbet kap, aztán
mikor eléri a kellő hőfokot már elég neki az a mennyiség.
Az, hogy hol 20 hol 30km után teszi függhet a környezeti hőmérséklettől.
Imi,Red az a dadobós dolog hogy lehet,hogy csak az első 10-20-30 kmben van és utána eltűnik mint ha semmi baja nem lenne?Ma beletettem megint olyan 230km-t és ugyan az a jelenség mint 1 hete,viszont akkor csak kb 30km után javult meg,ma még 20 sem kellett neki..ha így haladok még 2 hétvége és jó lesz
Off video, de hátha tetszik majd pár embernek. Aki ismeri a srácot, már tuti látott tőle videot, csak akkor Imprezákat "alázott". Szépen driftel, jól megy....
Többiek (meg persze te is): utolsó próbálkozásom ez évre - szerdán egy kakucs?
Jövő hétre is mond még napos időt, de már 20 fok alatt lesz a hőmérő higanyszála, ha minden igaz. :(
Úgyhogy RedOne: emiatt és anyagi okok miatt is sanszosan el lesz napolva (évelve) a Tour de' Osztrákia.
Lassan elmondhatom, hogy van 2 RF400 blokkom, egy vázam, és
egy csomó alkatrészem ami olykor-olykor gurul is .
Az a négy vonal a tartalékkal futott útvonal hosszát fogja számolni,
amint kigyullad a tartalék lámpa.
22 ezer kilométer az valós? mert akkor nagyon szerencsés vagy, és sajnos kétlem, hogy az lenne.....
Mintha nem tudnád mi az a 4 vonal
Tehát a 4 vonal: addig jó míg ezt mutatja, mert ha nem ezt látod, akkor nagy baj van! Velem, és szerintem másokkal is igen gyakran előfordul ez a gond, de nincs mit tenni, az Rf is egy motor végülis, azaz fogy belőle a benzin tehát ha vonalak helyett számokat látsz, ami növekedni fog, akkor irány a kút, és etesd meg a Röfit
nekem még 50km-et megy el, múltkor pont 50-nél dadogott, és kellett tartalékra állítani a csapot.
De a vonalak eltűnésével a narancsszínű figyelmeztető izzó is világítani fog.....
hát ezt a szezont akkor is így fogja kibírni..max 1-2 alkalom és ennyi úgy is a motorozós időknek..
majd télen meg nekiállok és kiáztatom meg..
Gyanítom valami miatt az egyik hengered kevesebbet kap, aztán
mikor eléri a kellő hőfokot már elég neki az a mennyiség.
Az, hogy hol 20 hol 30km után teszi függhet a környezeti hőmérséklettől.
De ez csak ötlet...
vol ma valaki valamerre?csudaszép idő volt ám
a vége azért kemény,megmakkan még a felni is nem csak a gumi,mint egy csillagszóró
Off video, de hátha tetszik majd pár embernek. Aki ismeri a srácot, már tuti látott tőle videot, csak akkor Imprezákat "alázott". Szépen driftel, jól megy....
Elállt az eső, majdnem teljesen száraz az út... Nem bírtam ki, hogy ne menjek egy 50-est...