Mintha hallottam volna olyasmit, hogy valami módon a pillangószelepeket "ékelik" ki.
Magyarul teljes gázkar fordulat mellett sem teljesen nyitnak a pillangók.
Felmerült egy kérdés bennem: nézegettem a külföldi piacot 900-asok után kutatva. Egész jó áron egész jó futásteljesítményű példányok vannak, DE! A németeknél nagyjából 99%-uk 98 lóerős változat. Eddig egy hirdetésben láttam csak, hogy "kis ráfordítással 135 LE-sé alakítható". Ez mit takar? Milyen folytás / egyéb trükk van bennük, hogy visszafogták gyárilag?
Mondjuk gondolom ez csak jó abból a szempontból, hogy kevésbé van kihajtva.
Belépés egy láda sör..... ööö azt hiszem ezt már elsütöttem másnak is korábban
900-as ritka mint a fehér holló, de nem vagyok benne biztos, hogy 400asból annyira sokkal több lenne mint a 600ból.Mind1 RF az RF.Üdv a Klubban
Hát Imi, röstellem, Érden lakok, de elképzelésem sincs hol van itt temető,
az Ercsi útról sincs több infom, minthogy mostmár tudom, hogy ilyen
is létezik...
remélem szombatra kész lesz a motor akor kimegyek énis a citadellára ja és még egy kérdés az átirás menyibe kerül?
és sürün szokot leni RF találkozo?
és kik vanak tőbségbe 600 vagy 400as?
Holnap megyek Érdre az Ercsi úti temetőbe. Hol lehet a közelbe parkolni ha már nem férek be a temető parkolójába? Bevásárlóközpont vagy hasonlóra gondolok. Egyáltalán hol a temető főbejárata, melyik részen?
Magyarul teljes gázkar fordulat mellett sem teljesen nyitnak a pillangók.