Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Idő függvényében mi ismerősökkel jövő sz-cs környékére terveztünk egy Kakucsot. Inkább szerda így első közelítésben, de csak ha jó idő lesz (20°C + és semmi eső). Aki gondolja csatlakozhat.
Én idén még 1x biztos megyek euroringre.Majd szólok előtte, és akinek van kedve az jöhet
Aláírom amit mondasz/írsz! Jövőre azzal fogom kezdeni a szezont, hogy befizetek egy ilyen mókára. Egy barátom hasonló problémával küzdött mint én, azaz, nem merte dönteni eléggé. 900-as TDM-je van, a nap vége felé már leért neki a lábtartó.....
A szerelőm is azt mondta, hogy ezzel a gumival lehetetlen elesni (Michlein Pilot Race), de mégse merem dönteni, de nem emberkedek, majd jövőre. Arra pont jó lesz a gumi csere előtt, hogy a széléről leszedjem a szőrt
De mondom mégegyszer igazad van ott kéne próbálkozni majd. Mondjuk közúton nem is nagyon próbálkozok, nem akarok rossz élményt......
ha csak nem dinamitból van
Danamit
Én is egyet értek J3sus-al.
Bukógombának csak eldőlésnél van értelme, ha csak nem dinamitból van./Bár nem tudom mit számítana egy 60-80Km/h csuszásnál.....
Szerintem a bukó keretnek több értelme lenne.
A felfogatását Én már megcsináltam a motoromon de a keretre idén már nem volt időm. Sajnos elég bonyolult, az idomok miatt.
Mert ügye jó is nézzen ki, ne rontsa a dizájn meg a funkcióját is elássa csuszás esetén.
De ha valakinek van képe RF bukókeretről az érdekelne......

Pályázás jó dolog!

Grt. a jogsihoz!
Nekem RedOne ajánlotta, és a gumi is onnan lesz. Tényleg korrekt. Ha párban hoztam volna a gumit, még kedvezmény is lett volna. :)
Akinek esetleg útba esik!www.pumigumi.hu szerintem elég jó árai vannak és a szerelés is megoldható nála!
Még ezt is ajánlom figyelmedbe:
http://www.r17.hu/
Hát lehet, hogy ők lesznek a végén. Csak igen, nekem is ez volt a gond: nagyon rám akarták tukmálni a saját gumit (érthető okokból - de 1x elmondja, oké. 2x, belefér. De ne minden percben, hogy amúgy sz*r a gumim és inkább meg se csinálja... Ha a főnök nem jön ki, akkor kb. fel sem merül, hogy megpróbálják javítani. Főnök mondta, hogy jó, megjavítják ha úgy akarom, bár nem ajánlja. Korrekt.), meg az amúgy már 15öt futott első gumimat, amin még 3mm körüli a profil, szintén nézegették, hogy jó lenne azt is cserélni. Mostazonnal...
Szimpinek nekem sem azok.
Voltam már ott párszor, de akárhányszor mentem, mindig belekötöttek
abba, hogy használt gumit rakatok fel.

De újat max. akkor veszek, ha annyival többet fut mint amennyivel
drágább.
Pásztóynál cseréltettem már párszor kereket.
4k-ban tuti benne van a centírozás, meg az is, hogy kiszedik.
Ez alap szokott ott lenni, bár tény, hogy elég drága.
http://www.strauszgumi.hu/moto...

Ha lefut a Z6 megveszem az első road attack 2-t a hátsó mellé és szürkék lesznek a kerekek is. DE addig még egy elsőgumi elfogy a hátsó Z6 mellé.
Erre azt mondom, hogy 4ért ha kiveszik-visszarakják és centírozzák is, akkor boldog vagyok. De valahogy úgy érzem, hogy a 4-et ők a gumi feltevésére mondták. Bár ne így legyen, mert akkor amint megvan a gumi, megyek is. Csak mint mondtam, nem voltak túl szimpik. Nagyon arra mentek rá, hogy a legkrvajobb az lenne nekem, ha náluk vennék helyben gumit kb. 35-40ért (ez 1db 160-as hátsó gumi), és felraknák nekem.
Na igen, mindenki ilyesmi összegekről beszél... Ezért sem kívánok annyira többszörös árat kinyögni érte.
Csak a kereket és a gumit vittem, kivenni betenni + lóvé itt is.
Felénk 1500 gépi centírozással súlyokkal a gumicsere márkaszervízben (HONDA).
Most kukacoltattam én is hétfőn 800-ért.

Szombaton indultam programra, hirtelen alacsony volt az ülés, nem akart gurulni. Kereket kicseréltem, azt gó.
Kis 3mili széles lemezdarab volt beleszorulva.
Sziasztok!

Végülis kényszermegoldás lett a vége: hátsót cserélek csak. Budapest XI. kerületben (Pásztoly gumiszervizen kívül), vagy ehhez nagyon közel nem tudtok valakit ajánlani gumicseréhez? Az említettnél 4ért cserélnék a gumit, nemtudom, hogy ebben centír stb. benne van-e. Meg sajnos annyira nem voltak szimpatikusak... Ha nincs más ez lesz, mert sokat nem tudok mozogni a mostani gumival, ez biztos... Köszi előre is!
Szia!

Én is csak 3000 km körül járok, de pályára szivesen elmennék tapasztalatot szerezni, mert ott valamennyire ellenörzött körülmények között tudsz gyakorolni, nem száguldani mennék, csak a mostani határaimat kicsit kitolni, biztos jó tapasztalat. Ami biztos, jövőre egy vezetéstechnikai tréningre benevezek, amelyik ismerősöm volt azt mondja megéri, még az első szinten is nagyon sokat lehet tanulni, kiváncsi leszek. Nem is írok többet, mert nem betünként fizetnek , üdv.
Szerintem pont ezért kellene elmenni pályára, hogy megtanulj kanyarodni, és ne a közúton vállald túl magad.Jó, nem rögtön Hungaroringre kell menni, hanem valami kisebbre, Kakucs,stb...
De nagyon sokat hoz akár 1 alkalom is, tök mindegy mennyit motoroztál már életedben.
Attól hogy a pályán megcsúszol attól nek kell félned.nekem Conti Road attack van fent a 600-ason, voltam már párszor pályázni(Kalocsa, Kakucs, Euroring), és eddig 1x! csúszott csak meg, amikor lent volt a lábtartó, térd, és még rádöntöttem egy kicsit, és volt egy kis hepehupa a pályán.És akkor sem volt durva, csak megijesztett.
Szóval attól szerintem nem kell félni, hogy megcsúszol.
Jah, ha már itt tartunk.
http://www.tesztmotor.hu/biztonsag/egyeb/motorozas-bittivel.h
tml
Kell hozzá egy nap szabi, de megéri elmenni.
Mostanság van külön kreszkönyv motorvizsgához, vagy az autósokét használtátok?
Szia Anett! Először is üdv a friss jogsisok táborában Nekem is csak pár hónapos, a srácokkal végigizgultuk itt az egészet.
És a bukógombához pár gondolat (csak vélemény, ne utálj érte )
Én is gondoltam rá, de végülis úgy vagyok vele, hogy inkább nem kell. Az egyik barátomnak volt a 600-as Fazerjén, kettérepesztette a blokkot! Ennyit nem ér az egész, inkább az idomon csússzon, de ha nem vállalod túl magd, akkor minimális az esélye, hogy az oldalán csúszni fog. Idom nélkül lehet motorozni(ha nincs hirtelen annyi cash, hogy pótold), de blokk nélkül kicsit nehezebb, lassabb .
A pályázáson meg szerintem még korai gondolkodni, legalábbis én még nem mernék felmenni az tuti. Kb. idén friss jogsival mentem 3000-3500 km-t, de kevésnek érzem még magam oda. Amíg a majrécsík ilyen, addig semmikép. Majd ha merem már rendesen dönteni, akkor elmegyek.
Fényezést szerintem is napold el jövőre. Mivel rutintalan vagyok, vagy béna , de előfordult, hogy a benzin kútnál a standardet nem eléggé hajtottam ki, és dőlt a motor, megtartani már nem bírtam. Az oldala, kicsit karcos lett, pedig én fektettem le, amikor éreztem, hogy nem bírom megtartani., Ha ez friss fényezés lett volna, akkor magamhoz nyúlok az tuti. Azóta nagyon odafigyelek, és amikor teljesen kihajtottam, a lábammal kitámszatom a tartót, és a motoron ülve még kicsit totlom magam hátra. Biztos ami biztos alapon, de persze a karc már nem fog eltűnni.
Na bocs a regényért! Ez csak az én véleményem, amire nem kell sokat adni, mert friss motoros vagyok. A commentbe, semmi irónia nincs mielőtt esetleg félreértenél valamit :)
Vigyázz magadra és sok sikert!
Lehet hogy egy eldőlésnél segítene, de ahogy néztem a Blokkra lehetne felrögzíteni.Ami azt jelenti, hogy ha csúszás közben megakad valamiben akkor a blokkból(!) tör ki egy darabot.Szóval nekem ebből a meggondolásból nincs.
Nameg azért mert legalább 20 ropi, és meg kellene fúrnom miatta az idomot
Szerintem ezen a motoron nem sok értelme van a bukógombának.
Ha nekem leszakadt a kipufogó lábtartóstól mindenestől, akkor
szerintem egy alu gomba sem viselkedett volna másképp...
Az orridom sarka meg úgyis leér.

De ha egy gomba megnyugtat ...
Helló! Lehet van benne vmi, de a bukógombához is ragaszkodom, mert anélkül nem mernék felmenni a pályára Tényleg van valakinek bukógombálya? Mert egy képet szívesen elfogadnék róla, hogy hogy néz ki az idomok végett és hova lehetne feltenni..... előre is köszönöm
Sziasztok!Szombaton valakinek van kedve jönni Akasztóra a motoros felvonulásra?Ha az idö engedi én mindenképp megyek!