Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma mehetek érte.
Felszerelkeztem mérőeszközökkel, ha jó akkor holnap csere.
Ha nem akkor újabb idegeskedős macera.
Sziasztok!

Már majdnem kész van a gépezet egy kis apróság kellene még hozzá.
Nincs valakinek RF 900 kuplung főhengere (olajos) képet mellékeltem róla milyet keresek.

Racsinak nincs, másoknak lenne, valami, de én mindenáron RF900 as mociét keresem!

Ha valakinek lenne szóljatok, Köszi,
Attila
Most, hogy ilyen jó idő van lecserélem az olajat a villákban.
Hengersor?
http://www.trikerdodi.hu/talal...

Lessz bőven motor is, 50-70km túra szombat dél körül pihenővel (üdítő, süti).
Gyertek minél többen. Bár Én trke-ozni fogok kis családommal, szivesen megkukkantom mindenkiét (főleg a NEM p. . . . . . at ).
Hallod... az az olaj egyébként is híg, abból 1dl.... az SEMMI.
Annyi elpárolog a hőtől .
Abból nekem egy kanna / 1000...
Szerintem lassan motorgenerál lesz belőle
Sok az a deci


Mongyuk én örülnék ha az egyém 500km-en enne ennyit
Pedig hajtom rendesen....már amennyire egy 400ast lehet hajtani.
3000 km után 1 deci? Szerintem nyertél. Ennyi olajfogyasztás egy új motornál is belefér. Akinek ennél is kevesebbet eszik, az szerintem fúrógéppel tekerte bele a plusz 3000-et a garázsban.
3000 km után utána kellett öntenem kb egy deci olajat....ez sok?vagy elfogadható?Eddig ezelött nem vettem észre hogy enné az olajat.Az olaj fogyasztás az lehet olajfüggö?Most Repsol 10w40 van benne.Lehet hogy csak ezt csipegeti?
Mi lesz Rédén és mikor?Nincs messze tőlem sem.....mehetek?
Ha sikerül, feltétlenül "fényképezz" is
Vagy video, az még sokkal jobb
Okés
Majd konzultálunk emailben előtte, mikor találkozunk.
Remélem nem fog esni
Téged lassan kitagadunk, és nyitunk neked egy RF 400 2T fórumot , mert majdnem hogy több olajat eszik a géped, mintha 2T lenne. Tényleg van már valami ötlet, hogy mi miatt kell ismét szétborítanod a blokkot?
Fényképező allergiám van Nekem is
Húúú, nagyon nem szeretem.
De majd igyekszem összekapni magam, és azért egy-két képet nyomni a mociról
Üdv Urak!
A kis gondolkozás a 2. képen van bejelölve:
Micsoda problémák...

Alig várom, hogy nekem is legyen ilyen "turbólyukam".
Most elég egyenletes a nyomatékgörbém egész 10.000-ig, aholis
függőlegesen lecsap, és átmegy műrepülősbe... bár a nevemet
még nem próbáltam meg kiírni füsttel, de lehet sikerülne .
Engem igazán csak 6.ban zavar.Bár mondjuk nekem hátul 2 foggal kissebb lánckerék van fennt.
Viszont hogy a 900-as is csinálja azt furcsálom
Akkor nem javíttatok karburátort!
6-ban annyira nem zavar, inkább 4-5-ben mikor ki akarom huzatni és mintha mögöttem lenne egy lakókocsi. De kormozni nem kormoz, legalábbis haver nem látott füstöt mögöttem.
Na majd Rédén alkotunk valamit.
Ja és minden sebességben érezhető sajnos.
A nyomatéklyuk nálam is megvan, de hamarabb jön elő kb 3500-5000 között
Az a turbólyuk.
Viccet félretéve, ott nekem is gondolkodik egy kicsit, de ez igazából 6.ban érezhető nálam, és ott már vígan 120 körül megyek.Ott pedig ha gyorsítani akarok, akkor csak visszapattintok 1-et.5.ben, vagy az alatt szinte észre sem veszem.
Már én is inkább a Banditot választanám, vagy a GSX1250F-et :) Az idomos "bandit" nagyon tetszik!
Azt hiszem, ha lesz melóm, erre fogok először hitelt felvenni :D
hát ebben van valami..alergiás az ember a villogásra..bár én minden motorom lefényképeztem de összesen 1 kép van amin én is rajtavagyok.. elég is