Már majdnem kész van a gépezet egy kis apróság kellene még hozzá.
Nincs valakinek RF 900 kuplung főhengere (olajos) képet mellékeltem róla milyet keresek.
Racsinak nincs, másoknak lenne, valami, de én mindenáron RF900 as mociét keresem!
Lessz bőven motor is, 50-70km túra szombat dél körül pihenővel (üdítő, süti).
Gyertek minél többen. Bár Én trke-ozni fogok kis családommal, szivesen megkukkantom mindenkiét (főleg a NEM p. . . . . . at ).
3000 km után 1 deci? Szerintem nyertél. Ennyi olajfogyasztás egy új motornál is belefér. Akinek ennél is kevesebbet eszik, az szerintem fúrógéppel tekerte bele a plusz 3000-et a garázsban.
3000 km után utána kellett öntenem kb egy deci olajat....ez sok?vagy elfogadható?Eddig ezelött nem vettem észre hogy enné az olajat.Az olaj fogyasztás az lehet olajfüggö?Most Repsol 10w40 van benne.Lehet hogy csak ezt csipegeti?
Téged lassan kitagadunk, és nyitunk neked egy RF 400 2T fórumot , mert majdnem hogy több olajat eszik a géped, mintha 2T lenne. Tényleg van már valami ötlet, hogy mi miatt kell ismét szétborítanod a blokkot?
Alig várom, hogy nekem is legyen ilyen "turbólyukam".
Most elég egyenletes a nyomatékgörbém egész 10.000-ig, aholis
függőlegesen lecsap, és átmegy műrepülősbe... bár a nevemet
még nem próbáltam meg kiírni füsttel, de lehet sikerülne .
Akkor nem javíttatok karburátort!
6-ban annyira nem zavar, inkább 4-5-ben mikor ki akarom huzatni és mintha mögöttem lenne egy lakókocsi. De kormozni nem kormoz, legalábbis haver nem látott füstöt mögöttem.
Az a turbólyuk.
Viccet félretéve, ott nekem is gondolkodik egy kicsit, de ez igazából 6.ban érezhető nálam, és ott már vígan 120 körül megyek.Ott pedig ha gyorsítani akarok, akkor csak visszapattintok 1-et.5.ben, vagy az alatt szinte észre sem veszem.
Már én is inkább a Banditot választanám, vagy a GSX1250F-et :) Az idomos "bandit" nagyon tetszik!
Azt hiszem, ha lesz melóm, erre fogok először hitelt felvenni :D
Felszerelkeztem mérőeszközökkel, ha jó akkor holnap csere.
Ha nem akkor újabb idegeskedős macera.