Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kedves RedOne!
Értelek. Köszönöm még 1x az infót. Ezek szerint az enyémet is úgy rakták össze. Na mind1. Azért ha tudsz rá érdeklődőt, add tovább neki az infót! Köszi előre is!

Üdv!
Sziasztok,

Tudnál esetleg valami picturest küldeni róla?Átmenő,vagy visszaforgatott dob?
Előre is köszi mindent!


Redone; Nem tudnál esetleg valami színkódot az én röfimhez is?Bele kellene fújatni a jobb oldalába,sajnos elég karistos de abból ami az ülés alatt van nem sok derül ki,bár lehet csak nekem nem..?

Tehát ami rajta van;
Modell; RF400RV-V 98'évj.
Color code; Y4M 6790

Tehát ebből az enyém változó szelepvezérlés?Hiába keresek rá erre a színkódra nem találok semmit..

Előre is köszi mindent..
Krisz
Szia, nincs mit.
A helyzet az, hogy nem számít. Sok RF 400 konténerben jött be az
országba... több motorból építettek össze jópárat.

Nincs sok jelentőssége, csak azért szóltam, mert találkoztam olyan
emberrel, aki azt hitte, hogy változós az övé pedig nem volt...
a Tied meg rögtön gyanús lett, hogy '94-es.
De tényleg semmi jelentőssége, csak azoknak számít akik fanatikusok .
Kedves motoroskrisz!

A másik sportdob egy házilag készített (nem én csináltam :P) dob, brutális hanggal. Nem tudom mennyit szánnál rá, de sztem meg tudunk egyezni, ha komolyan érdekel.

Üdv!
Helló!
Köszönöm az információt! Én tudtam, hogy mit jelent a VC. A forgalmiban '94 van írva gyártási évnek. Nem tudom, hogy pontosan mikor kezdték el az RV-t gyártani, de 1 biztos: amióta MO-n van nem piszkáltak bele és változó szelepvezérléssel rendelkezik. Nem tudom, hogy ha 96-ban kezdték gyártani, akkor mi a helyzet...

Üdv!
Egyébként az sem gáz, ha pici a kam, mert ha ügyesen becsavarod valamilyen gumibizbaszba, akkor eléggé le lehet csökkenteni a remegést szerintem. Meg nekem a GPS tartó egy rövidkarú verzió, így nem is sokat tud remegni, szóval a telefonos felvételeken azért nem látszik annyira.

És a modellnél a VR az más lehet mint az RV?
Köszi, hát igen... komolyabb fényképezővel már érthető...
Ez csak egy pici microSD-re venni képes webcam... 5x1.5cm kb.

Azthiszem marad egyelőre a sisakban, mellettem elfér, jól elbeszélgetek
vele, nincs szél ami rázza, nem megy tele bogárékkal.

1995 végi, ez itt a lényeg, hivatalosan 1996-tól jegyzik a VC-s
RF-eket a weben. Legalább is amit találtam... (Lehet nem írták ki
pontosan, hogy 1995.11. mondjuk, hanem '96 és kész...)
Meg a tied tutira VC-s mert láttam . A kollégának meg csak
azért írtam, mert tudom, hogy sokan nem tudják mi az... még akkor
sem, ha RF-ük van/volt.
Ami kimaradt: a képen ugye be van húzva az állvány nyaka. A láthatósági csíkos rész majd fél méterre nyúlik ki jobbra. És még elfelejtettem említeni, hogy a kapaszkodóknál való felfekvést - mivel ott elég kemény és ha remeg a gép átadja - két külön erre a célra tervezett, VASTAG TÉLI SAPKA megfelelő behajtogatásával remegésmentesítettem.
Más: nekem ugye 1995. végi a gép, és az ülés alatt ez áll a színkódos matricán: MODEL RF400VR
Hali!

Nos, a fő kamera egy Canon MV600. Nem egy mai darab, 520g, és volt még rajta egy nagylátószögű lencse is.

A felfogatás barkács módon történt: egy standard, teleszkópos lábú tripodot erősítettem (szó szerint) a hátsó ülésre keresztbe. Így mivel az ülés párnáján feküdt fel, az már szépen elnyelte a nagyobb rezgéseket. Aztán mivel a nyaka ki volt húzva, azt az utas lábtartó környékéhez még egy kötéllel kifeszítettem. A műanyag gyorscseretalp és a kamera közé pedig két kis gumilapot is tettem, hogy a kis rezgéseket csillapítsa. Így lett olyan, amilyen. Ezzel a setuppal vettem fel az Őszi emlékek 'o9 és a Bükki kamera próba #5 vidiket.

A korábbi videók egy Panasonic digit fényképezővel lettek felvéve, amit egy GPS tartóra kötegelőztem. Ott nem volt semmi "megelőzés", de a vidikben látszik és írtam is, hogy a hátsó idom jobban remeg, a fejidom kevésbé, a tankon tanktáskában volt "becipzározva".

Amikor az első kerék is bekerült a vidibe, az egy Samsung D900i-vel lett véve. Ott az érzékelőből kifolyólag a remegés "hullámzássá" alakult, de olyan kicsiben nem zavaró. Egyébként a kopoltyúk alatt, a térdhez közel volt felcuppantva szintén GPS tartóval, és nem is nagyon hullámzott.

A Canon és a Panasonic is csak digitális képstabilizátorral rendelkezik, a Samsung meg nyilván azzal sem.

Egy kép, hogy miként lehet igazán "trohár" módon kamerát felfogatni...
Szia Petyo és mindenki!

Én arról a másik sportdobról érdeklődnék?Milyen dob is az és mennyibe krülne külön?Tán érdekelne..
Szia,

Csak információ jelleggel, nem kötözködés képp:
Nemtudom tudod-e mi az a VC mert sokan nem tudják, de ha valóban
1994-es akkor gyárilag nem lehet változó vezérléses (VC).
Az RV típust 1996-ban kezdték gyártani ami már VC-s volt.

Üdv!
Végül nem szenvedek az "on-board" kamerázással, mert mindenhol
vibrál a motor, szakfórumokon meg két dolgot olvasni (főleg RC-s),
hogy vagy vegyél anti-vibrációs tartót (drága), vagy jobb kamerát (drága).

Úgyhogy ma teszteltem "in-helmet" variációban, teljesen jó lett
volna, csak két gond volt vele, egy hogy túlságosan lefele nézett
a kamera, a másik, hogy lemerült...
Viszont a viharos szél ellenére sem lett vibrálós a kép, úgyhogy
feltöltöm, állítok a tartón és holnap újrapróbálom munkába menet.

Egyébként 2GB-s kártyára úgy ~25 percet vett fel szombaton.
Nem valami "hűha" eddig, de 5k-ért hongkongból csoda hogy működik .
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. El szeretném adni 1994-es évjárató RF 400 VC típusú gépemet. Néhány info:
A motor korához képest jó állapotban van. Márciusban ki lett cserélve a motorolaj+szűrő, teleszkópolajak, fékolajak, hűtőfolyadék, és a gyertyák. Elöl, hátul Michelin Pilot Road 2-es gumik vannak. Jelenleg egy Yoshimura Cyclo carbon dob van fent, és adok hozzá még egy sportdobot. A fényezési hibák javítás előtt állnak. A műszaki vizsga 2010. decemberéig érvényes. Ára:.450.000 Ft. Irányár!
További információ: vagy itt, vagy telefonon: +3670/231-0194.

Szép és esőmentes napot!
Ohhh gyerekek...sima ügy lesz ez a szimering csere...köszi a segitséget mindenkinek...megoldom...pontosabban meg kell oldanom így válság idején.... ha lenne felesleges 10ezrem akkor nem szaroznék,szopjon vele más,de sajnos nekem kell vele szopni...mivel pontosan annyit keresek mint 10 évvel ezelött!Pedig most már lehet azt mondani hogy közel vagyok a tüzhöz is... hisz a fönököm a jelenlegi miniszterelnök testvére...csudajóóó nekem mi!? IGEN!Kitaláltátok!Havi 80ezerért szopok az Orbán-bányában Gánton!
Ja, amit Imi berakott képet, a 2. oldalon az a "T" alakú ék a spéci
szerszám... csudaügyes...
Ha jól emlékszem, akkor 2 ponton lehet elakadni ebben a témában
laikus fejjel, ha olyan a telód mint az enyém.

A teleszkóp teteje nem csavaros, hanem "kupakos".
Úgy lehet szétszedni, hogy a kupakot a csőben megnyomod erősen
lefele kétkézzel, majd a harmadik és negyedik kezed pedig kiszedi
a rögzítőgyűrűt egy kis lapos fogóval.
A másik a csavar a szár alján, rá kell nézni lentről a telóra és
ott a csavar... na azt szívás visszatenni, mert az egyik belső
csövet rögzíti amit valahogy le kell fogni, mert ha húzod a csavart
elforog. Persze jó mélyen van, ha jól rémlik valami célszerszámot
is ír a leírás... de össze lehet rakni, valahogy nekünk is sikerült.
Nálam pl. 7 rugó ugyanez és 10 a csere + 2500 az olaj....máshol nem tudom mennyi...
egy hétvégén dolgoztam az elmúlt hónapban, és pont akkor volt szép idő.
Hát tudjátok mit? Kapja be az időjárás.
http://www.biker-world.hu/kate...

Nem tudom máshol mennyibe kerül.
Ha a porvédő nem sérült akkor elég a szimeringet megvenni csapágyboltban. 41*54*11
Manuálban a részletek.
Bár a tiéd már nem ez teljesen, de a lényeg megegyezik.
De legalább úszni már megtanulhattatok.
Hát, nem valami ideális időjárás az biztos, de pl. tegnap meg pénteken
jó idő volt nagyon. Majd megdöglöttem a bőrcuccban...
ezt a kurva időt
Az idei szezon eddig teljes gáz....
Pistabá !

Te hogy oldottad meg az onboard videónál, hogy ne rezonáljon a kép ?
Hogy fogtad fel a kamerát (telefont) ?
Képet dobhatnál róla akár...

Köszi !
szimmering,szimemering=szimering jól van na...szombat este van...egészségetekre...