Kartergáz szűrő nektek is a légszűrő dobozra megy rá?
Nekem eléggé összeolajozza a karbikat, így feltételezésem szerint el is tudja dugítani a levegő furatokat.
Nálam érdemes lenne bekötni egy kartergázszűrőt, nem is tudom eddig miért nem tettem meg
Indítási probléma tényleg aksi, szegény már haldoklik...
Egyelőre töltőn van, nem volt időm még foglalkozni vele, ma méricskélek majd.
A karbi probléma: az a vicces, hogy ugye nem rég volt szervizben. Volt karbiszinkron, szelephézag, gyertyacsere, minden. Eddig pöpec is volt, hangja is szebb lett szerintem, jól ment, stb.
Ez a ledadogós probléma péntek este jött elő. Péntek délben még barátnőmmel karikáztunk 100km-ert, semmi gond nem volt. Amikor visszaértünk Pestre, állt egy bő fél órát, majd én hazaindultam Miskolcra. Az út vége körül kezdte el csinálni.
Videók: átkonvertálom kisebb felbontásra és feltöltöm. Nekem az itthoni gép elég régi, nem nagyon tud mit kezdeni a HD videóval. Lehet nektek is ez volt a gond: megtelik a puffer, és a kép befagy. Hang lehet megy még tovább. Estefelé fent lesznek.
Szia! Olvastam h pórul jártál. Nagyon sajnálom. Lenne viszont egy kérdésem Emlékszem h régebben írtad h folyik a karburátorod. Nekem is hasonló problémám van. Egész télen szét volt szedve a karbi most összeraktam. Eddig semmi szivárgás nem volt most meg dől belőle a benya. Te hogy oldottad meg?
Hogy tudom lementeni az egész videót!?
Nálam ott a vége mikor Pistabá visszament a kanyar elejéhez és még visszaszólt, hogy nem volt elég közel a rendszámhoz.
Ha az aksi megadja magát, meg se forgatja egyik napról a másikra. Kontaktokat nézd át, indittózás közben melyik csatlakozás melegszik!?
Akksit 2007,06-hó elején vettem, 15000 kilómétert mentem azóta.
Árban megegyezünk.
Inkább karburálás problémád van szerintem. Ledadogás is, meg indulás is. Ekkora nyomatéklyuknak nem szabadna lenni.
Nah Urak!Egy fontos dolog!Megjött az igazi nyár,a sok hétvégi program,ahova sokan ellátogatnak,autósok motorosok egyaránt.Megnőtt a forgalom az utakon,és a nagy meleg nincs jó hatással az emberi reflexekre.Mindenkitől egy kicsivel több odafigyelést kérek!Vigyázzon magára mindenki!
Nem tudna segíteni vki? A problémám a video..... Ahogy írtam 28 mp-nél lefagy, nem megy tovább. Már átkonvertáltam .avi-ba is, de ott meg alapból csak 28 mp-et játszik le, ott a vége.... Mi lehet a baj? Ti miben tudtátok megnézni? QT 7.5 van, meg .aviban is megvan már, mégse tom végignézni sajnos, előre is köszi!
Pár munka még hátra van rajt, ugye az ilyenkor fellépő lelkesedés.
Fékolajak elég sötétbarnák, meg nagyobb kézerőt igényel(annyival nem több a súlya). Teleszkóp is furcsa a régihez képest, átmosást olajcserét ott is megoldom. Doboztartót is átteszem.
Napközben szivató nélkül indul, hajnalban pedig indítás után egyből vissza lehet tolni szépen elmegy nélküle de nem terhelhető. Viszont melegen is jól indul gáz nélkül. Igaz 7 litert mértem az első 200kilóméteren. Motorolaj szép sárga bent(végre ezen nagy kémlelőablak van, meglátom messziről kevés fényben is a szintet.
Váltó még puhább mint a 4kilóson, pedig nála se panaszkodtam!
Motorzaj viszont hangosabb. Indulásnál és kanyarodásnál aalacsony fordulaton mintha valami láncot rázna a blokk 2000RPM alatt. Bár lehet csak a kipufogó túl halk .
Igazából csoda, hogy beindult... Az akksi úgy tűnik megadta magát. De még rámérek a generátorra is, hogy nehogy az legyen a gebasz.
Sajnos most a héten nekem is jöttek elő gondok: akksi, meg hazafelé amikor jöttem, jellemzően 4. és magasabb fokozatokban (bár elvileg nem lehetne fokozat függő) 4000-res fordulaton ledadog. Nagyon csúnyán. Ha csak úgy körforgóból kifelé mentem, és a kis tempó miatt lassan ért át a 4000-ren, akkor még úgy-ahogy, de észrevettem. Erre utána kipróbáltam, direkt lassan 4000-re álltam, majd nyélgáz. Hát nem tudott mit kezdeni vele. Dadogott, rángatott, vagy 10 másodperc volt, mire magához tért. Viszont felette forog szépen, meg kisebb fokozatokban mintha nem csinálná.
Igaz a héten voltunk a Mátrában és hazafelé elég szar volt az út, nem tartom kizártnak, hogy valamelyik gyertyapipát ledobta vagy valami. Azt, hogy előtte (Mátra előtt) meg 3 hengerrel indultam, nem tudom hova tenni. De az megjavult, beröffent a 4. és nem volt gond azóta.
Csak a fél vagyonomat már otthagytam tavasszal szervizre, most nem fér bele már ilyen nagy játék...
Egyébként akksi hogyé' lenne, mert ha az a gond, akkor mindenképp cserélnem kell. Júli végén Bulgária a cél, addig ezeket ki kell küszöbölnöm.
Kékké alakítást nem hiszem, már megbarátkoztam a szürkével.
Videónak az a része mikor mindenki hátrafele nézeget a parkolóban, ...
Mindíg ilyen nehezen indul a tiéd?
Van jó aksim, jól beállított sport -lépcsős- síbertűs karbisorom.
Phú, ezek nem jó hírek!
Én kezdtem idén de nem azért, hogy fojtassátok!
Videót végre meg tudtam nézni, hát Rambót szépen kikísérte a másik sávba a személykocsi. Gondolom sofőr is a motorost nézte, és későn kezdett fordulni. De jó volt látni a sok RF hátsólámpát egy kupacon. Ritkán látok egyet is magam előtt.
Közben a 6kilóson átmostam, átolajoztam a bovdeneket, rápróbáltam a kék ruhát(ez már kezd beteges lenni nem?), csináltam összehasonlító fényképeket. Mégegyszer utoljára megfjárattam a 4kilóst és levideóztam. Másnap postára adtam a gyújtáselektronikát, ezzel végleg elnémult nálam a MARTIN.
720km-ert mentem el végül NULLA olajfogyasztással, hála az
adaléknak. És ahol lehetett 100-110 tempó, vagy hegymenetes
gyorsítás, fordulatszám végig 5-7000 között tartva.
Sajnos este 22 körül egyszercsak vége lett az aszfaltútnak, viszont
helyette kaptam olyan jó mély nagykavicsos földkráteres meglepit,
persze mindezt 50-60 körül bal karnyarban....
Próbáltam korrigálni, de az árokban végeztem .
Kicsit kevés volt a tudás ezekhez az útviszonyokhoz.
Kellene a telefonszámod, egy kis S.O.S. aluminium hegesztés miatt.
Kicsit megzúztam a motort... hátsófékkar vége, kipufogótartós lábtartó
törött, amint ráérsz vinném (ha lehet).
Az én számom: nullahatharminc-85-92-397.
Hát sajnálom, hogy ki kellett hagynom ezt a gurulást (is)
A video nekem "beakad" 0:28-nál és nem megy tovább pedig 7.5-ös quicktime van.....
De végre olajcsere letudva, és kapott új gyertyát és légszűrőt. még nem tudtam kipróbálni rendesen, de mit várhatok? Gondolom lóerőpluszt nem fogok érezni... Az új olajtól meg mintha keményebb lett volna a váltóm.....
Na remélem minél előbb összefutok veletek mostmár valahogy....
A következő csoportképen én is szeretnék mát virítani
Nekem eléggé összeolajozza a karbikat, így feltételezésem szerint el is tudja dugítani a levegő furatokat.
Nálam érdemes lenne bekötni egy kartergázszűrőt, nem is tudom eddig miért nem tettem meg
Indítási probléma tényleg aksi, szegény már haldoklik...