Mentél a zizivel, miben volt számodra más a röfihez képest?
Nekem a váltó az ami totál más volt, a motor maga könnyebbnek tűnt, az első fék viszont vagy gyenge, vagy rá kell rendesen húzni, illetve a kuplung kint fogott, ami először fura volt. Erőben nem hinném hogy sok különbség van köztük. A 900 az más tészta, ott erő van dögivel Nem figyeltem egy kicsit aztán már 160al mentem... és a harmadikat nem mertem leforgatni A fék viszont hasonló volt a 400ashoz, a hátsót erősebbnek éreztem, vagy pedig jobban be kell húzni. Azt mondjuk hozzá kell tenni hogy fém fékcsöveim vannak, és egy újjal használom
Enyém 5,5-et evett, amiben volt 140-160as tempójú autópálya, főút, meg egy háromnegyed órás eltévedés Veszprémben
Nah de most megint azért vagyok itt, hogy az olajcserémmel traktáljjalak titeket. A betöltőnyílás megvan, az az a kézileg csavarható dugasz rajta 10w40 felirattal, gondolom Leeresztődugaszt meg az olajszűrőt viszont így szemrevételezéssel nem találtam meg. Le kell majd bontsam hozzá az oldalát? Azért parázom csak túl a dolgot, mert pénteken lesz meg az olaj és a szűrő, szombaton meg túra van, kellemetlen lenne elkúrni valamit.
Pénteken találkoztam KJNandival, jót beszélgettünk, gurultunk egyet. Így, hogy már nem kell melengetni annyi ideig, elég barátságos a fogyasztása (tudjátok,mondtam, hogy sokallom).
Orosháza oda vissza kb70km ezt 90-100zal tettem meg. Amit Nándival kerültünk az ezzel a 70kmmel volt 103-4km, a többit városban mentem és így jött ki 7literre
Örülök, hogy a többieknek is jól sikerült a tali 61Lacinál, úgy olvastam, jó volt.
GUMIFÁKAT! Csáó!
Udv csak annyi lenne a kerdesem a yoshimuraval kapocsaltban hogy milyen szama vagy mi alapjan tudok keresni az enyemre is egyet van egy 400 rf em arra szeretnek egy yoshit:-) kossz dv Jancsee
Sima 18-55 kit objektív, ezt a lelkes amatőrök lefikázzák, a profik,
meg meg sem veszik . Pont nekem való .
Azért széles, mert 10M-es képből azért lehet vagdosni bátran.
Szó mi szó... voltak már jobb fotóim, de, egy jó gép sokat pótol a tehetségtelenségből .
Petróleumot honnan szereztek be?
Én tegnap az olajjal együtt rendeltem lánctisztító sprayt is, az a legbiztosabb. Várom már a hétvégét, hogy kész legyen, hiányzik már a "kicsike" Pénteken hallottam a kedves kis morgását utoljára. Asszem belezúgtam
Barátnőmmel tervezzük, hogy kiugrunk a hétvégén, vagy a következőn Aggtelekre, meglesni a cseppkőbarlangot. Ha esetleg valakit érdekel közületek, csatlakozzatok. Bp-ről indulnánk.
Hát bánom hogy nekem nem jött össze.Legközelebb viszont nem hagyom ki.
Lánctisztításra szerintem a petróleum a legjobb + fogkefe.Nekem is ugyanez a ropogás volt a bajom, kezdtem félni, hogy dobhatom ki a láncot, de a tisztítás megoldotta.
Olajról megy annyit, hogy nekem eddig 10w50 volt benne (Q8), és jó volt, de most 15w50 került bele, és érezhetően könnyebben jár a váltó.Szóval én is a 15w50-re szavazok mostantól
Nagyon jók lettek a képek!Pistabá képei is és Redone képei is! A krómsisakos csoportkép észrevétele is tök jó! Nekem is van egy észrevételem a képek alapján!Sürgősen el kell kezdenem fogyózni mert hatalmas belem lett!
Petróleum és ecset. Pont szerdán tisztítottam le, 1L petró pont elég
volt szépen lépcsőzetesen tisztogatva. Állítólag dízel olajjal is lehet,
amivel nem szabad az a benzin. De nem vagyok vegyész...
Amúgy én is REPSOL-t használok, Motosyntetico 10w40-et enyém
ette, de a 15w50 nagyon bejött.
Amint látom jól sült el az összeruccanás. Én is csatlakoztam volna, ha megérkezett volna időben a bukóm
Olajcsere ügyben tudtok segíteni? Szűrőt is cserélnék, de ilyet még nem csináltam, első 4T motorom. Mit-hol-merre kell szétszedni?
Manualt néztem, de abban nagyon rossz minőségűek a képek.
Szűrő ez jó bele? http://www.motorr.hu/14031/hif...
Olajnál az API minősítéssel kell foglalkozni? A gépkönyv SE-t vagy SF-et ír, de az olajok, amiket néztem hátrébb vannak az ABC-ben, gondolom akkor jobbak, nem? Vagy feltétlen SE/SF kell?
Ti amúgy milyen olajat használtok?
Ha a sok kérdés közül csak 1-2ben segítetek már az is jó :) Szerelőre nem akarom bízni mert egyrészt az is pénz, másrészt fene tudja mit tölt bele.
Hát, nem lett annyi használható kép mint szerettem volna, de azért
akad...
Pistabááá jók lettek a képeid, teljesen szép képeket csinál a telefonod.
Érdnél meg azt akartam mondani, hogy beállok még
tankolni, hátha Ti is akartok valami sürgőset elintézni...
Ha valakinek valamelyik kép kell nagyobb felbontásban, az írjon,
és küldöm emilben...
Ezt másoljátok be a böngészőbe és elkezdi letölteni (zip tömörítés):
http:\\tigrisek.muhaha.hu\red\RF_siofok.zip
Előre is elnézést mindenkitől... Tudom hogy ez nem a hirdetések helye!
De ha tud valaki segítsen nekem! Szükségem lenne törött RF tükörre! Ami igazából kellene nekem az alja amit felcsavarozunk! 2db kellene mert nekem nem egy forma és hülyén áll rajta a tükör!
Ha valakinek lenne dobjon meg egy üzivel és meg beszéljük!
garamkalaci@gmail.com
Nekem a váltó az ami totál más volt, a motor maga könnyebbnek tűnt, az első fék viszont vagy gyenge, vagy rá kell rendesen húzni, illetve a kuplung kint fogott, ami először fura volt. Erőben nem hinném hogy sok különbség van köztük. A 900 az más tészta, ott erő van dögivel Nem figyeltem egy kicsit aztán már 160al mentem... és a harmadikat nem mertem leforgatni A fék viszont hasonló volt a 400ashoz, a hátsót erősebbnek éreztem, vagy pedig jobban be kell húzni. Azt mondjuk hozzá kell tenni hogy fém fékcsöveim vannak, és egy újjal használom