Basznád szájba a kurvaanyádat haver mi?!rohaggyá meg,,,,minden túrázásodnál majdnem ott maradok,mert mész mint az állat és a szegény autósok dekoncetráltá vállnak ahogy elmész melletük,,,teljesen febaszod bennük az ideget a közlekedési moráloddal,te tűrhő
Az a hülyegyerek,már jóval előtte szívózott.
Csak az nem van a vidin
Én meg nem foglalkoztam vele.
Haver,meg egy gsr-el nyomta
Ha soha nem lesz gépem se...........
Kipróbáltam.
80-tól csak szorítom a kormányt hogy ne vigyen le a szél
Ja nálam is nagyon sok a munka. De lényeg az hogy van!
Ráadásul kijött az allergiám./szemviszketés fényérzékenység nátha/ Igy hosszabb motorozás szóba sem jöhet./ még kb 2 hétig/
Imi nem tudom mi történt veled. De remélem nagyobb baj nélkül megúsztad!
Ha összetört a motorodon valami AL alkatrész/pl: dekli, lábtartó...stb/
küld el postán szívesen meghegesztem.
De ha esetleg másnak az RF-én hasonló Al jav. probléma lenne.
Szívesen segítek.
Az hagyján, hogy Te keresed, node én is... úgyfest mindegyikünkre
hatott az élmény egy picit !
Sőt, itt tipródok, hogy fel kellene rakni a sportdobot megint, de
sajnos gondolnom kell a szomszédokra. Még így is hangos reggel
6-kor, hát még 94dB...
Azért 04:42-nél átjött az a "B...nád meg a k.. anyádat!"
Bírom az ilyen "Jé, mi a brén ez az üveg valami az ajtón ? Jó ez valamire?" sofőröket. A Hondásnak pedig volt ideje belenézni abba az izébe (segítek neki: TÜKÖR).
A kamerás kollégának azért időnként tépkedte a fejét a menetszél.
Meg az a sátáni kacaj 08:10-nél
Soha nem használok hátsóféket
Váltás fölfelé kizárólag kuplung nélkül,sokkal gyorsabb és smább.
Visszafelé viszont kuplung.
Kanyar előtt amit elbír az eleje+vissza 3 vagy 2 és be is riszálta a farát a kanyarba.
Szerintem
Bocsesz
Biztos faszán nézne ki szerintem egy matt festéssel! Hát jaja...amióta kipróbáltam a nagytesót azóta én is keresem a csúszósabb aszfaltot a röfivel...had pörögjön az a hátsó kerék!
Nincs hari, de egy ilyen szakadt külsővel megáldott zizit nem lehet összehasonlítani a sok szép fényezésű Röfivel. Azon gondolkozom kapna egy sima matt, szigorúan matt fekete fényezést, és arra gyártatnék matricaszettet, amit felragasztanak, aztán lelakkoznak a tartósság miatt - nemtudom csináltatott-e valaki ilyent
A parton nem tudom láttátok-e a képregény fényezésű GSX-R-t, elég feltűnő jelenség volt.
Mellesleg a 900as óta kicsit vadabbul használom a gázt, egész más élmény ha elpörög a hátsó kerék
Kellemes csalódás volt számomra a zizi!Testesebb,férfiasabb motor mint a röfi! Remélem nem hallotta senki! Valamivel nehezebbnek éreztem,és talán egy kicsit erösebbnek is.A dupla cső miatt brutálabb a hangja.A válto is másabb mint a röfin,a fékek meg egyértelmüen jobbak voltak a tieden,bár lehet a fém fékcsövek miatt.Tényleg kellemes csalódás volt számomra.Nah ennyi jó után ha nem baj irok egy rosszabbat is!A röfi 100X szebb... de remélem nincs hari!
Az olajleeresztő csavar a motor legalsó pontján van.
Nézz be a hasidomok alá, könnyen hozzáférhető helyen van.
16-os vagy 17-es dugókulcs, már nem emlékszem pontosan.
A szűrőt pedig a kipufogó leömlők mögött találod, pont a háromszög
alakú fekete hasidomdarabka mögött az elsőkerék után.
Az olajszűrőt láncos fogóval könnyű leszedni, vagy ha sehogy se
megy üss át rajta egy csavarnyúzót.
Mielőtt az újat felrakod, a gumigyűrűt kend be olajjal, használd
a mutatóujjad ehhez a manőverhez .
Az új szűrőt nehogy meghúzd valami kulccsal, szépen fogj rá, ha
csúszik a kezed akkor ronggyal, de csak emberi erővel szabad
húzni.
Igen, az egyik oldalidomot le kell venni, de nekem sose tart
tovább 15 percnél.
Ez a káj egy hülye kötekedő köcsög
Ne foglalkozz vele
Ui:Én vagyok az esküvői tanuja
Mongyuk attól még buzi
Ja,meg meleg is
Nekem elmondta
Lazujjál
Úgyhogy:takaroggy
Tudtam hogy ugrasz rá
De itt nem anyázunk te tapló
Csak az nem van a vidin
Én meg nem foglalkoztam vele.
Haver,meg egy gsr-el nyomta
Ha soha nem lesz gépem se...........
Kipróbáltam.
80-tól csak szorítom a kormányt hogy ne vigyen le a szél
Ráadásul kijött az allergiám./szemviszketés fényérzékenység nátha/ Igy hosszabb motorozás szóba sem jöhet./ még kb 2 hétig/
Imi nem tudom mi történt veled. De remélem nagyobb baj nélkül megúsztad!
Ha összetört a motorodon valami AL alkatrész/pl: dekli, lábtartó...stb/
küld el postán szívesen meghegesztem.
De ha esetleg másnak az RF-én hasonló Al jav. probléma lenne.
Szívesen segítek.
Folyton lemaradok a közösségi eseményekről, és a motoromat is csak akkor látom, amikor kocsival elmegyek mellette (mint például ma is).
hatott az élmény egy picit !
Sőt, itt tipródok, hogy fel kellene rakni a sportdobot megint, de
sajnos gondolnom kell a szomszédokra. Még így is hangos reggel
6-kor, hát még 94dB...
Bírom az ilyen "Jé, mi a brén ez az üveg valami az ajtón ? Jó ez valamire?" sofőröket. A Hondásnak pedig volt ideje belenézni abba az izébe (segítek neki: TÜKÖR).
A kamerás kollégának azért időnként tépkedte a fejét a menetszél.
Meg az a sátáni kacaj 08:10-nél
Váltás fölfelé kizárólag kuplung nélkül,sokkal gyorsabb és smább.
Visszafelé viszont kuplung.
Kanyar előtt amit elbír az eleje+vissza 3 vagy 2 és be is riszálta a farát a kanyarba.
Szerintem
Bocsesz
El vagy?
Ha tudok bármiben segíteni,szólj nyugodtan.
A parton nem tudom láttátok-e a képregény fényezésű GSX-R-t, elég feltűnő jelenség volt.
Mellesleg a 900as óta kicsit vadabbul használom a gázt, egész más élmény ha elpörög a hátsó kerék
Nézz be a hasidomok alá, könnyen hozzáférhető helyen van.
16-os vagy 17-es dugókulcs, már nem emlékszem pontosan.
A szűrőt pedig a kipufogó leömlők mögött találod, pont a háromszög
alakú fekete hasidomdarabka mögött az elsőkerék után.
Az olajszűrőt láncos fogóval könnyű leszedni, vagy ha sehogy se
megy üss át rajta egy csavarnyúzót.
Mielőtt az újat felrakod, a gumigyűrűt kend be olajjal, használd
a mutatóujjad ehhez a manőverhez .
Az új szűrőt nehogy meghúzd valami kulccsal, szépen fogj rá, ha
csúszik a kezed akkor ronggyal, de csak emberi erővel szabad
húzni.
Igen, az egyik oldalidomot le kell venni, de nekem sose tart
tovább 15 percnél.