Sziasztok!
Holnapra találtam egy jó kis pilisi túrát!
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=3594&sessio
n_id=ggiUyqlMTRs6873
Én szerintem megyek, nem lehet oyan rossz.
Holnapig még meglátom.
Jó látni, hogy pörög a fórum, na meg, hogy sokan már toljátok a szezont!
Hajrá hajrá!
Részemről egyelőre szakdolgozat és egyéb ZH-k május 14-ig, addig nem nagyon tudok majd rohangálni ilyenekre. De már úgy tervezem, hogy motorral megyek Bp-re, és a május 1. Citadella meg SportMotor Klub lehet, hogy bejátszik.
Szóval ha esetleg arra jön még valaki Shtowee-n kívül is, hogy legyen sok szép RF, akkor összefuthatunk!
Később meg mindenképp - Campona talik ill. nagyobb gurulások is!
Hehe, megjöttek a gumijaim.
Kicsit átkarburáltam a mocit, adtam neki több naftát, most mélyebb
a hangja és visszakaptam a teljesítményt, meg az 5.0-5.5-ös fogyasztást.
De jobb ez így, két személlyel nagyon gyengécske volt.
Sziasztok! Szeretném kérdezni, hogy valakinek esetleg van-e eladó első sárvédője? (Suzuki RF 400-hoz kellene) Előre is köszönöm a segítségetek
Üdv: Anett
Üdv! Ha már erre jársz Orosházán, összefuthatnánk. Én kb 30kmre lakom Orosházától. Melyik nap jössz? Beszélgetnénk, meglesnénk egymás mociját, esetleg gurulnánk egyet. Sajna nem tok felmenni fehérvárra, mert családi dolog van. Írj, ha érdekel.
Amit nagyon érdemes:
- olaj és olajszűrő csere
- gyertya szemrevételezés
- légszűrő szemrevételezés, tisztitás/csere
- guminyomás, gumik ellenőrzése (repedezettség stb.)
- kormánymű ellenőrzése, ha ropog vagy akad, akkor csapágycsere
- teleszkópok ellenőrzése, ha olajfilmes a szár, akkor szimering csere
- hátsó rugóstagot érdemes megnézni
- láncfeszesség ellenőrzése
- hűtővíz tágulási tartály szint ellenőrzése (ehhez le kell venni az idomot)
- féktárcsák vastagságának ellenőrzése, 3.5mm körül már csereérett...
(gyárilag 4mm a limit, de 3.5-ig le szokták használni)
- a kipufogó alsó-belső felét nézd meg, ha a lengővilla csavarja
benyomta, akkor érdemes kihézagolni a felfogatásnál
- fékolaj csere, a hátsó fékolaj tartály a jobb oldalán van az idom mögött (kis ablakban látni)
- bowden holtjátékokat állítani (ha kell)
Hát így hirtelen ennyi jut eszembe, legalább is én ezeket még most
is szoktam nézegetni...
Sziasztok!
A mai naptól én is boldog RF tulajdonos lettem Egészen pontosan egy RF600-asé. Hát ez a motor egy álom! Egyszerűen ennyivel tudom összefoglalni :D
~300km-t vittem ma, Ceglédről Nagykanizsára, nagggyon megy :D
Ha a km-számláló 28999-nél nem tud tovább menni, csak a 100m-számláló forog körbe-körbe az egyértelműen visszatekerés-buherálás eredménye? Mondjuk annyira nem zavar, remélem ez lesz a legnagyobb baja.
Vásárlás után mit ajánlott mindenképp leellenőrizni-cserélni?
Üdv.
Sok a meló ezért nem nagyon volt időm írni.
Május elsején ha időm engedi max a citadellára nézek ki.
Látom egyre többen írogatnak
Remélem pár héten belül összehozhatunk egy camponás találkozót. /legalább olyat mint tavaly/
Köszi srácok a gyors választ
Megpróbálom az összes lehetőséget , remélem csak kábelszakadásom van
Amúgy nem értem, a japánok ennyire nem adják ki az alkatrészeket?Nem éri meg egyetlen magyar beszállítónak sem hogy foglalkozzon az "elérhetetlen"alkatrészekkel?
Nah mindegy
Mégegyszer köszi a segítséget
Szép napot
Hali!
Nekem a belső forgórész fogai koptak el vagy törtek el, én már így vettem. Egyébként az SV650 km óra jeladója ugyanilyen. 99-2001ig biztosan. Én a motorradba mentem be, megadtam az alkatrész cikkszámát és 3800ftért hoztak egyet, 4nap alatt.
SPEED SENSOR
SV650S 1999-2002
[Additional Product Information]
#20 NUT 08310-00053
#21 GUIDE 34938-14F00 2,5 $
#22 SENSOR 34990-21E00 100,5$ szép ára van kompletten
#23 SEAL 09286-44001 5,35$
#24 ROTOR 34983-21E00 15,99$
Ja, ha a jeladó ház (ami a kerékagyban van) nem sérült,
érdemes végignézni a kábelt.
Ha jól emlékszem sima 2 eres kábel, és simán megtörhet-szakadhat.
Nekem is ez volt, megtört mert valami agyatlan becsípte a fékcső mellé.
Aztán még a kormány alatt is be volt csípve és elrágta magát, de
simán levágtam a jeladóháztól 3cm-re a kábelt, leblankoltam,
húztam rá zsugorcsövet, összeforrasztottam, és ennyi...
Ja, a csatit is áttettem természetesen.
racsidepo pont hu, vagy sugomotors
Írj nekik emailt.
Egyébként ebben az esetben érdemes megkérdezni akármilyen
motorszervízt/bontót, mert hallottam olyat, hogy ugyan ilyen jeladó van
valamelyik nagy Burgmann-ban. Ha elviszed a Tied mintának akár
bontóba, érdemes összehasonlítani, hátha tényleg így van.
Syasztok
Egy kis segítség kellene
Van egy 400-as rf-em és nem találok sehol hozzá alkatrészeket , tudnátok ebben segíteni nekem?
( egy km óra jeladó kellene )
Előre is köszi
Széles utat
Basszus nem tudok vizsgázni csak májusban, szétb.sz az ideg, előtte nincs időpont. Itt a jó idő, motor átiratva, én meg copok....
De ki kell bírnom valahogy, nem szabad ráülnöm megint....
Már nagyon mennék RF talira is, meg mindenhova.
Egyébként sose takarom le a rendszámot, bevállalós vagyok.
De hozzáteszem, alig adok okot és ezzel lehetőséget
szabálytalanság hatóság általi rögzítésére.
Hamisítani se fogok rendszámot. Nem egyenes dolog.
Ha előre megfontoltan tudok szabálytalankodni, akkor előre fontoljam
meg az esetleges következményeket is.
Veled?
Gyere ide