Nincs baj, 2 nap "beépítési garanciát" kaptam.
Ami nagyon meglepett és rettentő korrekt dolog !
Már ott helyben felmerült egy probléma ami miatt töprengtem egy
picit, de személyesen is felajánlotta a barátod amit előzőleg Rambónak
mondott a telefonban, hogy vasárnapig ha gáz van, visszavihetem.
Toldani ezt nem lehet. Nem is szabad.
Ha gondolod leírom miért, de szerintem kár mélyen belemenni.
Sziasztok
A véleményetekre lenne szügségem.
Behalt az akksim az Rf-emben, és abba kérem a segítségeteket
hogy milyen akksit érdemes bele vennem?
Milyen márka?
Ha tudtok küldeni linket akkor küldjetek.
Ja most Unibat van venne
Előre is köszönöm a tanácsokat.
Hát, a Bandit blokk nem jó az RF-be .
Minden stimmel, csak a kihajtás nem.
A bordás végű tengely amin a kis lánckerék van 15mm-rel rövidebb
mint az eredeti blokké...
Kár, hogy nincs fejbelövős vigyorgósfej.
Hát ezt jó helyen kérdezed! Bitzos mindenki azt mondja majd ,hogy nem nem érdemes ilyen "vasat" venni! Persze hogy érdemes én is most tervezem sok gépet megolvastam már a netem itt ott amott de mindig erre jukadok ki.A 400 banditot néztem még de ez klaszissal jóbban néz ki meg hát olcsobb is ugye!
Köszi Nooby!Nem tom hogy mikor lessz,sajna felmerültek egyébb akadájok is,de rajta vagyok az ügyön és remélem mihamarabb talizunk. Akkor az üléskényelméről asszem nem kell tartanom az eddig elhangzottak-ból itélve. Köszi mégegyszer byby Ubi
Totál bandit blokk, ráadásul ez a kipufogó oldali vezérműtengelyt is
változtatja ! Azt még nem tudom, hogy ennek örülök-e vagy sem.
Állítólag ez jobban megy, de engem ez nem érdekel, csak mennyen
má' !
Régi olajszűrős, csak 2300ml van az olajellenőrző ablak mellé írva.
93-as körüli már VC-s blokk ! Érdekes nem ?
Viszont ehhez legalább van alkatrész, meg manual .
Nagyon remélem, hogy sikerül beépítenem a RöFi-be.
A gyújtásjeladó miatt aggódtam, de úgytűnik ugyan az a bütykös
tárcsája mint az enyémnek.
Hát, most hétvégén nem alszok, majd írok, hogy mi a helyzet !
ne higgy nekik, elfogultak
Több Motort is birtokolok, többek között egy Africatwint, amit a hosszú túrákra terveztek, és nem vagyok egy sportos típus, csak gyomorban nagyon erős.
ha azt veszem alapul hogy egy túraenduro a kényelem példaképe, és azzal is csak 300 km-t bírok egy seggel, és egy ilyen hasalós motoron az én hasammal is mentem 300 km-t egy seggel, akkor azt hiszem korrekt, hogy aki ezt kényelem szempontjából leszólja, az idióta.
Az ülés hihetetlen kényelmes, úgy hogy a brutális hasizmaim miatt nem igazán tudok elbújni a szélvédő mögött. A fennt említett okok miatt a szélvédő fölött nézek, ezért kb 180-ig bírom a strapát hosszú távon. de inkább a 130 a kényelmes ahonnan brutális a tartalék (900-asom van)
Jól van, ha megvan a pénz jelentkezz! Hogyha gondolod, egy köztes pontot is megbeszélhetünk, csak akkor nem bírod hidegen meghallgatni a blokkot! Ülés gyári...én nem érzem annyira csúszkálósnak! A testtartás nekem hosszú távon inkább csukló/váll-fájdalmakhoz vezet(100km húzóban), én a térdemet még sosem éreztem(193cm magas vagyok) Egyébként szerintem minden mocinak van vmi hátulütője...2kivétel van...nagyrobogó/chopper! De nekem egyik sem kellene...szóval további kompromisszumokat kötök :)
Mentem volna én is, de polírozás alatt van a plexim, anélkül meg nem akartam menni.
De jövő héten elvileg lesz citadella, arra mindenképpen megyek, remélem ott leszünk néhányan RF-esek.
Sajnos nekem elég lestrapált, de a blokkja hálistennek jó.
Kéne egy müanyagos aki a lámpánál kijavitja a fejidomot.
Az ülés tud nagyon kényelmes is lenni.
Mióta kitömtem magamnak azóta nem fárad el a motoron a hátam,
a bőr már nem a gyári csúszkálós, az is megkönnyíti a motorozást.
A testtartás szerintem magas embereknek hosszú távon
térdfájdalmakat okoz.
Nekem 2 óránként legalább meg kell állnom térdet nyújtani, de
ezt leszámítva semmi más.
Felsőtestben ha sokat motorozol sportosabb motorral eleinte tuti
megérzed az előrehajolt testhelyzet miatt, de hamar hozzáedződsz.
Az utas főleg a csúszkálás miatt panaszkodik, meg hogy kemény
a kakasülő. A csúszkálás egy kevésbé kiszáradt, napszívta műbőrrel
orvosolható, depláne ha sikerül szerezned pántos hátsóülést.
A keménység meg olyan amien... azthiszem Shtowee kitömette picit
a hátsóülést is, nekem ez házilag nem sikerült.
Sorry, de a tegnap esti tali nekem mégsem jött össze, szerencsére nem a motor miatt, így legközelebb remélem el tudok menni.
Megcsodáltam volna én is a 900-ast!
Nem a tengely variálására gondoltam hanem a lánckerékre....