Hát nem tudom milyen lesz de semmiképp nem fér bele még 4-5e légszűrőért sajnos..!
Már rendeltem olajat, szűrőt, most vettem és még át is kell íratni..
tudtam én, hogy a BKV-hez kellett volna mennem dolgozni
van itthon nokia dobozom is meg minden..
Érdekes ez a szivacs téma, hát akkor Neked pl. bejött ez a szürke,
nem akarom én azt lehúzni, egyszerűen bizalmatlan voltam vele,
azelőtt sose láttam szivacsos légszűrőt, ami benne volt az meg
nem ez a minőség volt... De ezek szerint az is tök jó bele.
Hát én sem ott vettem, de robogó boltban, és kb ezért az árért.
Vékonyabb volt az is, de 2 réteget raktunk bele, úgy már tökéletes lett :) Vígan befért a perem alá, nem lötyög, jól elvan
Teljesen jó megoldás, de nekem ez a szivacs amit linkeltél nem
tetszett... rendeltem, megnéztem, eltettem. Messze nem volt olyan
minőségű mint az agyonhasznált Twin-Air ami benne volt.
A kínai robogómba tökéletes, de ott kb. egy komplett motorgenerál ára
is a szivacs árához hasonlítható .
A másik, hogy nekem 15mm vastag szivacs ült be rendesen a helyére.
Gondolom nektek is ?!
Táblában lehet venni Twin-Air szivacsot, a két rétegű pont 15mm
vastag, kicsit zsebbenyúlós a téma, mert kb. 5000Ft, viszont ha ügyesen
vágod körbe, akkor 3db. kijön belőle és picit profibb termék .
Nagyvasban lehet kapni.
Nekem ilyen van benne, igen méretre vágtuk, tökéletesen megfelelő... Be lett fújva egyébként nekem is azzal a speckó cuccal, ami kell rá. Nekem is hasonló volt, amikor cseréltük :)
Nekiestem ma a gépnek és kivettem a levegőszűrőt, de hát őőő nem biztos, hogy az ember aki előttem birtokolta sokat nézegette a tankot alulról, mert miután nekiálltam kimosni kb. szétporladt a szivacs
Tehát a feladat adott; venni kellene egyet!
Esetleg tudna valaki segíteni, hol találok bele?
Nem találok sehol..
Már arra gondoltam veszek táblában légszűrő szivacsot és vágok bele méretre..de nem tudom ez mennyire jó megoldás..?
Azért "S" alakú hajtókart se minden sarkon látni.
Szépen beállt az a dugó.
Sok érdeklődőd van egyébként a motorra ?
Az ilyen irányú tapasztalataidat is szívesen venném .
Jó ha az ember látja az aktuális képet a piaci helyzetről.
Köszi !
A túrán végig 50-110 között mentünk, nem nagyon volt tépve,
de nem is arra gyúrtam, hogy "jajj csak ne fogyasszon".
Szépen dinamikusan közlekedtünk, ahol kellett előztünk,
városon, falun belül pedig szépen higgadtan, ahogy azt kell(ene).
Egy ideje már megint csak passzívan olvasgattam a fórumot, de most már írnom kell: grat a mocihoz, megdolgoztál érte nagyon, hogy jó legyen. És tök jó látni a képeket amiket linkeltél, szépek a röfik még mindig!
Már nekem is mehetnékem van, de egyelőre még jövő héten szerviz, utána héten megyek érte, aztán meglátjuk a jó idő hogyan alakul.
Nagy szerencsénkre csak szél volt, de sehol sem esett se hó, se eső.
Szintén nagyon örültem, hogy nem voltam egyedül RöFi tulaj, volt
szerencsénk megismerkedni Tomi68-cal, úgyhogy teljesen jóra sikeredett
ez a 15.-e.
A helyi "kistúra" ugyan szvsz. kicsit gyors volt, az első körforgalomnál
elhagytak minket a motorostársak és nem is tudtuk őket utolérni.
Nem igazán értem, hogy 39km-es helyi guruláson minek úgy
rohanni, de sebaj, mi ehelyett mentünk +60-at .
Viszont a bukásból így kimaradtunk szerencsére, az egyik srác bukásától 1
kanyar választott el minket, így már csak a törmelék közt az út
közepén fekvő motort, illetve a sisakját éppen földhözvágó
motorostársat láttuk . Szegénynek nem indult jól
a szezon...
A motorom egyébként gyönyörűen működik, hazafele már éppen
azon kattogtam, hogy tönkrement a benzinszint jeladó, mikoris végre
228km-nél kigyulladt a lámpa .
230km-nél volt is egy kút, 10.08 liter ment bele (csurig).
Meglepett ez a fogyasztás (4.42 L/100)!
Hozzáteszem, 98-as benzin. Olajfogyasztás úgytűnik jelentéktelen.
Kezdek boldog lenni .
Hát,,,, ez rajtad áll. Lehet venni kannásat, aerosolt-vagy hogyan kéne írni-. Mostanság jobban a terepmotorok szivacsosak gondolom azért emelik ki azt. Manuál a motorolajat javasolja de a légszűrőolajat meg oda fejlesztették ki.
Fűnyírómét én is motorolajjal itatom.
Akkor már csak annyi kérdésem van, hogy akkor most 10w40 vagy
valami légszűrőhöz való olaj ? Mert láttam, hogy van légszűrőhöz
olaj, de azokon mind krosszmotor van, és/vagy oda is van írva, hogy
főleg enduro, krossz, triál motorokhoz...
Akkor most, vegyek, vagy ne vegyek külön olajat ?
startautót hívtam telefonon, nincs nekik, és nem is rendelnek nekem :(
valami mást ajánlott 4ezer felett, de mondtam, hogy köszi azt nem...
(Minimális csiszolás szükséges.)
Csak azok a gyári nyuszifül indexek
....
Becsüllek titeket. Én ilyenkor még (már) nem ülök motorra
"Úgy" menni ilyen hidegben még nem lehet.
Már rendeltem olajat, szűrőt, most vettem és még át is kell íratni..
tudtam én, hogy a BKV-hez kellett volna mennem dolgozni
van itthon nokia dobozom is meg minden..
Ők is autócserét vagy 25kw-ot akartak.
Majd lesz rá...
Érdekes ez a szivacs téma, hát akkor Neked pl. bejött ez a szürke,
nem akarom én azt lehúzni, egyszerűen bizalmatlan voltam vele,
azelőtt sose láttam szivacsos légszűrőt, ami benne volt az meg
nem ez a minőség volt... De ezek szerint az is tök jó bele.
Vékonyabb volt az is, de 2 réteget raktunk bele, úgy már tökéletes lett :) Vígan befért a perem alá, nem lötyög, jól elvan
tetszett... rendeltem, megnéztem, eltettem. Messze nem volt olyan
minőségű mint az agyonhasznált Twin-Air ami benne volt.
A kínai robogómba tökéletes, de ott kb. egy komplett motorgenerál ára
is a szivacs árához hasonlítható .
A másik, hogy nekem 15mm vastag szivacs ült be rendesen a helyére.
Gondolom nektek is ?!
Táblában lehet venni Twin-Air szivacsot, a két rétegű pont 15mm
vastag, kicsit zsebbenyúlós a téma, mert kb. 5000Ft, viszont ha ügyesen
vágod körbe, akkor 3db. kijön belőle és picit profibb termék .
Nagyvasban lehet kapni.
Így kell elképzelni, csak táblában:
http://www.twinair.com/worldwi...
Eddig 128-an nézték meg a használtautós hirdetést, de senki nem jelentkezett...
Nekem ilyen van benne, igen méretre vágtuk, tökéletesen megfelelő... Be lett fújva egyébként nekem is azzal a speckó cuccal, ami kell rá. Nekem is hasonló volt, amikor cseréltük :)
Nekiestem ma a gépnek és kivettem a levegőszűrőt, de hát őőő nem biztos, hogy az ember aki előttem birtokolta sokat nézegette a tankot alulról, mert miután nekiálltam kimosni kb. szétporladt a szivacs
Tehát a feladat adott; venni kellene egyet!
Esetleg tudna valaki segíteni, hol találok bele?
Nem találok sehol..
Már arra gondoltam veszek táblában légszűrő szivacsot és vágok bele méretre..de nem tudom ez mennyire jó megoldás..?
http://www.egumotors.hu/4334-l...
Szépen beállt az a dugó.
Sok érdeklődőd van egyébként a motorra ?
Az ilyen irányú tapasztalataidat is szívesen venném .
Jó ha az ember látja az aktuális képet a piaci helyzetről.
Egész hétvégén dolgoz dolgoz dolgoz. lassan már fel sem tudok állni a székről, nemhogy motorra ülni.
A régi blokk hibája is szépen látszik...
váltócsere
Azóta nagyon baba a gép
Köszi !
A túrán végig 50-110 között mentünk, nem nagyon volt tépve,
de nem is arra gyúrtam, hogy "jajj csak ne fogyasszon".
Szépen dinamikusan közlekedtünk, ahol kellett előztünk,
városon, falun belül pedig szépen higgadtan, ahogy azt kell(ene).
Egy ideje már megint csak passzívan olvasgattam a fórumot, de most már írnom kell: grat a mocihoz, megdolgoztál érte nagyon, hogy jó legyen. És tök jó látni a képeket amiket linkeltél, szépek a röfik még mindig!
Már nekem is mehetnékem van, de egyelőre még jövő héten szerviz, utána héten megyek érte, aztán meglátjuk a jó idő hogyan alakul.
A fogyasztás milyen tempóval volt mérve?
Nagy szerencsénkre csak szél volt, de sehol sem esett se hó, se eső.
Szintén nagyon örültem, hogy nem voltam egyedül RöFi tulaj, volt
szerencsénk megismerkedni Tomi68-cal, úgyhogy teljesen jóra sikeredett
ez a 15.-e.
A helyi "kistúra" ugyan szvsz. kicsit gyors volt, az első körforgalomnál
elhagytak minket a motorostársak és nem is tudtuk őket utolérni.
Nem igazán értem, hogy 39km-es helyi guruláson minek úgy
rohanni, de sebaj, mi ehelyett mentünk +60-at .
Viszont a bukásból így kimaradtunk szerencsére, az egyik srác bukásától 1
kanyar választott el minket, így már csak a törmelék közt az út
közepén fekvő motort, illetve a sisakját éppen földhözvágó
motorostársat láttuk . Szegénynek nem indult jól
a szezon...
A motorom egyébként gyönyörűen működik, hazafele már éppen
azon kattogtam, hogy tönkrement a benzinszint jeladó, mikoris végre
228km-nél kigyulladt a lámpa .
230km-nél volt is egy kút, 10.08 liter ment bele (csurig).
Meglepett ez a fogyasztás (4.42 L/100)!
Hozzáteszem, 98-as benzin. Olajfogyasztás úgytűnik jelentéktelen.
Kezdek boldog lenni .
Nekem tetszik a végeredmény. Íme:
Innen messziről úgy néz ki szépen egyben van, nincs agyoncsapva.
Az olajozást megoldom, van is itthon olajam megörököltem még a cr xr -es korszakból Ez nem fog fejtörést okozni!
Csak neki kellene állni szétszedni valamikor..
Íme a szekér ;
Fűnyírómét én is motorolajjal itatom.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Akkor már csak annyi kérdésem van, hogy akkor most 10w40 vagy
valami légszűrőhöz való olaj ? Mert láttam, hogy van légszűrőhöz
olaj, de azokon mind krosszmotor van, és/vagy oda is van írva, hogy
főleg enduro, krossz, triál motorokhoz...
Akkor most, vegyek, vagy ne vegyek külön olajat ?