Sztem is
Fordultál be a Takarodó útra én meg onnan prószáltam kigyünni a Lagunával.
Még dobtál egy gázfröccsöt is
Engem meg a guta kerülgetett az irigységtől
Azonnali hatállyal kiírtam mára egy motoros napot magamnak
Fasza volt
Bizony 9 éves gumi már körbe volt repedezve rendesen.
Megvan a műszaki. Körbefényképezték rendesen az egészet. Mikor nem találták az adattáblát elgondolkoztak de mondtam, hogy a tábla japóknál nem divat. Később alváz és motorszámban kerestek közös szakaszt.
Tegnapról mára egycsapásra megtanultam a hátsó féket hatékonyan használni. Már sima fékezésnél hatalmas különbség van a két gumi közt. Még bejáratás alatt is nagyságrendekkel nagyobbat harap a betét és a gumi. Mi lesz pár 100km után...?
Holnap olajcsere, vasárnap lehet megnézem a motorfesztivált.
Ja, ha valaki megtenné nekem akinek gyári dobja van, hogy leméri
mekkora átmérőjű benne a "kis" cső. Most ez a betét 14.5mm-es
keresztmetszetet ad ki.
Köszi !
Hát az úgy volt, hogy alattam lett beteg még tavaly nyáron. Amit már sokszor írtam, eltört a hajtókar... Aztán vettem egy blokkot 70 ezerért, ami 1 az 1-be lett berakva, csak aztán kiderült, hogy annak meg a váltója volt olyan, amilyen... Ezért tavaly egész nyáron úgy mentem vele, hogy a 2-est csak kímélő üzemmódban tudtam használni.
Tehát a régi blokkból(a betegből) lett átrakva a váltó a jóba :)
De egyébként lehet kapni bontott blokkokat, kb 3-at is találtam 400-ast, csak ez volt a legolcsóbb... Volt 100 ezerért és 130-ért is.
600-as meg 180-ért azt hiszem...
0,7-0,8mm sok helyen, nálam ment 22000km-t és már nem volt új mikor megvettem. 2001 óta volt idelye megöregedni is. Ma le is cserélték 1500-ér, holnap reggel műszaki vizsga.
Nagyságrendekkel puhább mint a macadam, sokkal hegyesebb a profil, majd holnap kiderül hogyan fog.
6500ér kaptam szinter hátsó fékbetétet is mer a régiről már eltűnt teljesen a horony.
Egyébként a 88-as termosztát bevált egy méginkább ritka és belpiacos
Honda VT250 Xelvis-en is.
(Füredről csatolt képen mögöttem Ő áll.)
Bár azon jobban ingadozik a hőmérséklet mert 90 fokos V 2, és
a blokk elég nagy, ráadásul csak orridomos, de jó lett ahhoz is,
melegszik az is rendesen mostmár.
És, a slusszpoén, hogy teljesen ugyan olyan 76-os termosztát
volt benne gyárilag mint a mienk, csak lyuktalan.
Ma elértem az első 1000-es végét idénre .
Olajcsipegetés azért van, de messze nem 1L 1000-en .
Sziasztok!
Én is megvettem az új termosztátot (88°C-os). Mire jó idő lett sikerült darabokra szedni a motort . De sebaj lényeg h egész idényben ne legyen probléma. Köszönöm a gyors választ a "csonk"-al kapcsolatban.
Na végre kezd jókedvem lenni.
Megjött a gumi, holnap viszem fölrakatni holnapután műszakira.
Ja az a cső a karterszellőzésé és a levegőszűrő első alsó részén levő csonkkal van összekötve.
Ha a bekeretezett csonkról van szó, akkor a gumicső másik végére a fluxuskondenzátor csatlakozik. Ez a csonk sajnos csak a VC verzión létezik, ezért az enyémen még sima kondenzátor van.
Majd lefotózom vmelyik nap, de addig is egy olyan "csonk"-ról van szó amire egy gumicső csatlakozik. A "csonk" egyébként kb 2 cm magas és 1 cm széles. Hátha közelebb kerültek páran a megoldáshoz:)
Sziasztok!
Volna hozzátok egy kérdésem. A 400-as blokkján van egy csonk amit nem tudom h mivel kéne összeköttetésben lennie. A csonk a jobboldali dekli felett van (olajbetöltő nyílás oldalán). Próbáltam már utánanézni de sajnos nem találtam olyan leírást amin egyértelműen el tudtam volna dönteni. Szóval ha valaki tudja esetleg megnézné nekem a sajátján nagyon hálás lennék. Előre is köszi!
Fordultál be a Takarodó útra én meg onnan prószáltam kigyünni a Lagunával.
Még dobtál egy gázfröccsöt is
Engem meg a guta kerülgetett az irigységtől
Azonnali hatállyal kiírtam mára egy motoros napot magamnak
Fasza volt