No para, mire legközelebb tali lesz, addigra remélhetőleg a te vasad is működni fog rendesen.(ha másért nem hát azért mert megérdemelnéd ennyi szopás után hogy menjen..)
Nagyon sajnálom, hogy nem tudtam ott lenni, ha másért nem, azért
hogy hallhassatok beteg motort is.
Dehát 7.15-kor jöttem el a Campona mellett és örültem, hogy gurul
alattam a járgány.
Kicsit kevesen voltunk.Bár miután Indy, és KJNandiKaJe elmentek, én még maradtam, gondoltam nem sietek, telefonálok egyet, és utána indulok. És ekkor megérkezett bassfan .Úgyhogy még dumáltunk egy órát, és kb utána elindultunk haza.(vagyis motoroztunk egy jót a városban.) Összességében én jól éreztem magam, és remélem legközelebb nagyobb tömegeket fogunk vonzani :)
Sziasztok!
Az volna a kérdésem ha levágom a hátsó sárvédőt és a helyére felrakok egy normál rendszámtábla tartót akkor az a műszaki vizsgán átmegy? Vagy esetleg kekeckedtek vkivel ilyesmiért?
Köszi nooby az infot!
Néztem a te gépedet is, és benne van az első 3-ba, sajna még nincs meg rá a lóvém de ha meglessz (remélem nem tart már sokáig) akkor sztem megnézem atiédet is .Aszem nem vagyunk olyan messze egymástól egy utat megér.Mennyire kényelmes az ülés,testartás..stb...?
Köszi by Ubi
Típusváltás miatt adom el! És már megvan az utód :)
Amúgy fogyiban nem vészes...lakott terület 60-70(5.6.ban) azon kívül 110-130(6.ban) akkor olyan 5-5,5 liter!
Néha kimegyünk a Mátrába(kigyorsítások, 130as tempó kb) 6liter...ha vadabbul mész, 7ből akkor is megáll(de akkor már mindig fordulaton van)!
Ha érdekel a gép, írj inkább e-mailt vagy csörögj...a fórumnak inkább passzív olvasója vagyok!
KJ Nandi...valaki:) hosszú neved van! pár száz km-es gyetya nem biztos hogy rossz! Régen engem is besz.patott! Helyben járatgatás, húzgálod a gázt, a blokk még nem elég meleg, ügyesen televeri a gyertyát...főleg a 9est! Szóval sztem először jó alaposan égesd ki(1perc/gyertya gáztűzhelyen, és ! takarítsd ki a ház és a belső rész közti rést is !(mondjuk fogpiszkálóval/gyufával)!
Nekem hasonló eljárás után régen pöccröff lett...pedig már én is gyertyavételen gondolkodtam...egy szaki javasolta, bejött! egy próbát megér!
Üdv.!
Akik ma meg tudtak jelenni a Camponában(parkolóban) írjanak már legyenek szívesek egy pár szót arról, hogy zajlott az összeRöFfenés és kik voltak ott. Köszi előre.
Egy kis segítséget kérnék: ma láttam, hogy van a totalbike-on ilyen videós pályázat, aztán pár videómat feltoltam, hátha.
Ha van egy percetek és úgy érzitek meg egy szavazatot, ne fogjátok vissza magatokat: erre tessék!
Vagy ha nem lenne benne a legfrissebb 20-ban, akkor "Pistabaaa" néven töltöttem fel őket (mily meglepő... ).
Köszöntem előre is!
RedOne: neked meg mindenképp csak annyit mondok, hogy kitartás! Amennyit te "szenvedtél" már a rendbehozással, hát, most ne hagyd annyiban... Igaz már "kijárt" volna a téli generál után, hogy flottul menjen évekig és tök rossz látni, hogy ennek ellenére előjön (vagy inkább kiteljesedik) egy ilyen cseszett és nem olcsó probléma...
De mindenképpen fel a fejjel és amint mondtad te is: úgysem bírnád motor nélkül! Hajrá!
Még annyit az előzőekhez, hogy próbálja ki sűrűbb olajjal
mindeképpen, nekem úgy tavaly még szinte teljesen eltűnt a zaj,
csak én meg a Castrol 20w50-nel váltani nem tudtam.
(Most olajshop.hu-n Repsol 15w50 olcsó, érdemes azt próbálni...)
Ha leszeditek a szelepfedelet érdemes átnézni nincs-e elrakva a
lánc 1 foggal, nekem az is el volt .
De még én se értem a végére, csak most már muszáj blokkot
cserélnem, mert összeszorított fogakkal közlekedek .
Egy biztos, szegénynek jobb nem lesz, csak rosszabb, úgyhogy
vigyázzon rá (én még 12.000km-ert mentem el a kopogás észlelése
után).
Totál ugyan ez van nálam tavaly óta, idénre kiteljesedett,
olyan szinten kopog, hogy a kormányon érzem.
Szépen lassan a 3-4 ezres fordulatból nekem már átment 2000-5000
közé.
Az idő múlásával ez csak rosszabb lesz, bármi is legyen, szerintem
vagy hajtókar csapágy vagy főtengely.
Én a láncot megnéztem mikor szét volt borítva, semmi baja nem
volt. Ráadásul hallottam már láncos (igaz autó) motort, az csörög,
nem kopog.
Ha cserélitek és megjavul mindképp jelezz vissza légyszi !
De csak akkor csinálta/csinálja, ha meleg a motor!
Neki is ?
Igen, eléggé nagy.
Az elmúlt 48 órában azt mérlegeltem, hogy akarok-e még ezzel a
motorral foglalkozni a közeljövőben vagy sem, de rájöttem, hogy
úgysem lennék meg motor nélkül.
Szerencsére pont a hétvégén keresett meg RSRambo más ügyben,
azóta beszélünk, és most úgy néz ki, rajta keresztül tudok
sürgegyorsan szerezni egy használt, de jó blokkot átmeneti megoldásnak.
Ismét felcsillant valami remény féle (már a sokadik ).
De ha tudsz jobbat/mást szólj, most minden segítséget szívesen fogadok !
Fogyasztás: eléggé jobbkéz függő, de egy jól beállított motornál a poroszkálás és a "Mátrábán ágyúzás" valahol 4,5 - 6,5 között alakulhat. Namost itt azért keveseknek van így belőve, inkább 5 szokott lenni az alja ahogy emlékszek, meg pl. nekem amikor tavaly rosszak voltak a tömítések, 7,5-8-at is evett autópálya + egy kicsi tempónál. De akkor legalább tudod, hogy valami gond van. 6,5 tempósan elég kell, hogy legyen.
hogy hallhassatok beteg motort is.
Dehát 7.15-kor jöttem el a Campona mellett és örültem, hogy gurul
alattam a járgány.
Ha már Te is Őt ajánlottad volna...
Szép kis járgányok:)!
igy elsőre szinte semmi külömbség a "kissebbik" meg a naygobbik között!na jó a kicsin nincs szpojler.
Rambo nőjének is ott van a motorja csak még nem tudja.
megvenni ?
Nem közös ismerős véletlenül ez az érdi srác (szerelő)?
Itt van Érden ha érdekel.....
Találkozón volt valaki?Képek?
Az volna a kérdésem ha levágom a hátsó sárvédőt és a helyére felrakok egy normál rendszámtábla tartót akkor az a műszaki vizsgán átmegy? Vagy esetleg kekeckedtek vkivel ilyesmiért?
Néztem a te gépedet is, és benne van az első 3-ba, sajna még nincs meg rá a lóvém de ha meglessz (remélem nem tart már sokáig) akkor sztem megnézem atiédet is .Aszem nem vagyunk olyan messze egymástól egy utat megér.Mennyire kényelmes az ülés,testartás..stb...?
Köszi by Ubi
Azért még sokaknak nem állt össze a gép...vagy valami más :)
Zakatoló, zörgő, kopogó blokkok....hál' Isten eddig még csak rémálom...remélem sosem lesz hozzá szerencsém :P
Ha 400ig gondolkodsz, az enyémmel sem járnál rosszul! Mondjuk nem tudom mennyire vagy messze!
Itt egy link: http://kepesmotor.hu/suzuki-tu...
Típusváltás miatt adom el! És már megvan az utód :)
Amúgy fogyiban nem vészes...lakott terület 60-70(5.6.ban) azon kívül 110-130(6.ban) akkor olyan 5-5,5 liter!
Néha kimegyünk a Mátrába(kigyorsítások, 130as tempó kb) 6liter...ha vadabbul mész, 7ből akkor is megáll(de akkor már mindig fordulaton van)!
Ha érdekel a gép, írj inkább e-mailt vagy csörögj...a fórumnak inkább passzív olvasója vagyok!
KJ Nandi...valaki:) hosszú neved van! pár száz km-es gyetya nem biztos hogy rossz! Régen engem is besz.patott! Helyben járatgatás, húzgálod a gázt, a blokk még nem elég meleg, ügyesen televeri a gyertyát...főleg a 9est! Szóval sztem először jó alaposan égesd ki(1perc/gyertya gáztűzhelyen, és ! takarítsd ki a ház és a belső rész közti rést is !(mondjuk fogpiszkálóval/gyufával)!
Nekem hasonló eljárás után régen pöccröff lett...pedig már én is gyertyavételen gondolkodtam...egy szaki javasolta, bejött! egy próbát megér!
Akik ma meg tudtak jelenni a Camponában(parkolóban) írjanak már legyenek szívesek egy pár szót arról, hogy zajlott az összeRöFfenés és kik voltak ott. Köszi előre.
Egy kis segítséget kérnék: ma láttam, hogy van a totalbike-on ilyen videós pályázat, aztán pár videómat feltoltam, hátha.
Ha van egy percetek és úgy érzitek meg egy szavazatot, ne fogjátok vissza magatokat: erre tessék!
Vagy ha nem lenne benne a legfrissebb 20-ban, akkor "Pistabaaa" néven töltöttem fel őket (mily meglepő... ).
Köszöntem előre is!
RedOne: neked meg mindenképp csak annyit mondok, hogy kitartás! Amennyit te "szenvedtél" már a rendbehozással, hát, most ne hagyd annyiban... Igaz már "kijárt" volna a téli generál után, hogy flottul menjen évekig és tök rossz látni, hogy ennek ellenére előjön (vagy inkább kiteljesedik) egy ilyen cseszett és nem olcsó probléma...
De mindenképpen fel a fejjel és amint mondtad te is: úgysem bírnád motor nélkül! Hajrá!
Még nem vettem meg.
mindeképpen, nekem úgy tavaly még szinte teljesen eltűnt a zaj,
csak én meg a Castrol 20w50-nel váltani nem tudtam.
(Most olajshop.hu-n Repsol 15w50 olcsó, érdemes azt próbálni...)
Ha leszeditek a szelepfedelet érdemes átnézni nincs-e elrakva a
lánc 1 foggal, nekem az is el volt .
De még én se értem a végére, csak most már muszáj blokkot
cserélnem, mert összeszorított fogakkal közlekedek .
Egy biztos, szegénynek jobb nem lesz, csak rosszabb, úgyhogy
vigyázzon rá (én még 12.000km-ert mentem el a kopogás észlelése
után).
olyan szinten kopog, hogy a kormányon érzem.
Szépen lassan a 3-4 ezres fordulatból nekem már átment 2000-5000
közé.
Az idő múlásával ez csak rosszabb lesz, bármi is legyen, szerintem
vagy hajtókar csapágy vagy főtengely.
Én a láncot megnéztem mikor szét volt borítva, semmi baja nem
volt. Ráadásul hallottam már láncos (igaz autó) motort, az csörög,
nem kopog.
Ha cserélitek és megjavul mindképp jelezz vissza légyszi !
De csak akkor csinálta/csinálja, ha meleg a motor!
Neki is ?
Igen, eléggé nagy.
Az elmúlt 48 órában azt mérlegeltem, hogy akarok-e még ezzel a
motorral foglalkozni a közeljövőben vagy sem, de rájöttem, hogy
úgysem lennék meg motor nélkül.
Szerencsére pont a hétvégén keresett meg RSRambo más ügyben,
azóta beszélünk, és most úgy néz ki, rajta keresztül tudok
sürgegyorsan szerezni egy használt, de jó blokkot átmeneti megoldásnak.
Ismét felcsillant valami remény féle (már a sokadik ).
De ha tudsz jobbat/mást szólj, most minden segítséget szívesen fogadok !
Ez nagy baj.
De ne ad fel! Ha nagy a gond írjál, közel vagy hozzám lehet tudnék segíteni....