Hú, na majd lövök pár képet, ha nálam lesz újra a motor, hogy mire is gondoltam.
Alapvetően:
- vázon (a térdeknél) van kis karc, amit térdvédő okozott - 3-4 centisek
- egy kis kopoltyú
- a hátsó ülés mögötti pici idom rész (ilyen trapéz alakú) még olyan, hogy hibás rajta a fény. De nincs karcolódva, csak megmattult
Ezekre gondoltam. Érdemes ezeket ilyennel javítani egyáltalán?
Ja és nekem metál bordó, lehet az komplikáltabb szín, de van hozzá színkód.
Nem tudom mikor nézted, de tegnap emelkedtek az árak.
Na persze mert kapott friss műszakit,Castrol GPS olajat, hátsó fékbetétet meg új RoadAttack2 hátsó gumit. Na és még mindig kevesebbet emeltem az áron mint amennyivel könnyebb lett a buxxám.
Fogyasztás baráti 4,5-5,5 közötti, "típus"hibákat a 4 szezon alatt megoldottam.
Segítséget szeretnék kérni!
Ismerősömnek van egy RF-400-a.
Olyan hibát produkál hogy 3-4 ezres fordulatnál "fura" hangokat hallat.
Motorféknél felerősödik a hang ami szerinte kopogásra hasonlít.
Én úgy hogy nem hallottam vezérműlánc (feszítő) hibára gyanakodnék.
Más tipp esetleg valami tipikus?
Üdv Pistabaa !
Egy flakon spray 5200 píz, de igazán csak apró javításokra, vészmegoldásnak jó.
Úgy indul, hogy flakonost nem tudnak tökéletesen azonos árnyalatot keverni, aztán meg lakkozni is kell, amit ,mivel két komponensű, így spray-be nem tudnak tölteni, tehát marad a szaki.
A szürke metál szín (ha jól láttam Neked is az van) nem nagyon takar ezért a szaki -gittel-csiszol -szórógittel-csiszol-csiszol, majd csak ezután fényez és utána lakkoz.
Jesus-nak ez (1oldalidom 2kopoltyú ) sacc/kb 4000-4500-ba fog fájni
Hello!
Köszi a gyors infót ,még annithogy nektek hogy jön ki a fogyasztás?Gondolok arr ,hogy normális tempóval 100-120 körül 4-6 liter elég neki?
by Ubi
A régi nagy öregek figyelmeztettek erre a hibára, azóta csak kulccsal állítom le a gépeket.
A KPM vizsgán eddig mindig vagy én kezeltem, vagy a vizsgáztató is a kulcsot használta.
Igen, eléggé mélyrepülésben vannak az áraik mostanság de ne tévesszen meg: nagyon jó gépek ezek szerintem!
Típushibákról annyit, hogy itt a topic keresőjébe írd be, hogy "típushibák", vagy "típushiba" és máris jópár ilyen témájú kérdezz-feleleket dob ki, több is lesz a közeli múltból.
Alkatrészellátás: idomokat nem ajánlatos törni, mert azok viszonylag nehezen (tehát mondjuk nehezebben, mint egy 2000 utáni évjáratú gixxerhez, mert azzal tele vannak az utak) beszerezhetők, noha a legtöbb idom és sok alkatrész is megegyezik a 600-aséval. Bár még így sem úszkálunk pl. a két oldalon lévő "kopoltyúk"-ban.
És szerintem nézz be még gyakran, mert Imi elég aktív itt és tudsz vele dumálni.
Egy kis segítséget szeretnék kérni ha lehet,rf 400 szeretnék vásárolni magamnak.Naon megtettszett viszonylag olcsó áruk van amit mostanság lehet találni a hírdetésekbe!Kérdésem az lenne ,hogy milyen típushibái vannak,mire figyeljek vásárláskor,alkatrészellátás mennyire horror?Nem rég kezdtem a motorozász(1 éve nagy motoron)nem akarok egyből 100 pacit a seggem alá.Olyan 400 e ft lenne ráha, esetleg tudtok megbizható helyről ilyen árfekvésbe mocir pls irj. imitrikes mociját néztem de már sajna kifutok a keretből:( Kőszi elöre is! Széles utat!
Ha már a vezetékköteget mozgatod, fel is tártad a hibát
Amúgy a kis rézbetétek a kapcsolókban eltudnak feketedni, ilyenkor az érintkezés is hagy némi kívánni valót maga után. Szedd szét, csiszold meg őket ismét szép sárgás rézszínűre és pöcc-röff! De ne lecsiszold, csak érzéssel!
Apropó!
Elkezdett szarakodni, a vészleállítóm. Ha azzal kapcsolom le, akkor nem lehet indítózni, míg a vezeték köteget meg nem mozgatom. Szétszedtem, de nem láttam semmit.
Kikophatott valami? Tud ilyet csinálni?
KPM vizsgán gond lehet belőle?
Tudom azt írtam, hogy rajtam nem múlik, de beletrafáltatok a
csütörtökkel az egyetlen napba ami a héten nem jó nekem.
A másik, hogy nem biztos, hogy bármilyen talin is ott leszek, mert
szó szerint napról napra csúnyábban kopog. Most lecserélem az
olajat sűrűbbre, ha nem jön be akkor kivonatom és megy aludni
elég hosszú időre... aztán majd egyszer...
Teljes újrafújás tuti nem játszik idén. Én is ilyen kikeverős megoldásban gondolkozok: esetleg azt meg tudnád kérdezni, hogy 1 flakont mennyiért kevernek?
Hát nekem kikeverték a színt egy spray-be, amivel le lehet fújni, + utána lakkozva lesz.Pontos árat sajna nem tudok mondani, mert nagybátyám intézi ismerősén keresztül.Szerintem ha csak a kopoltyút akarod festetni, az nem annyira vészes.Viszont az egész motort újrafújatni, az már húzósabb meló, 40-50 alatt nem úszod meg.Én is ezt akartam, de mióta tudom mennyibe kerülne, már nem "zavarnak" a karcok
Nyilván lesz, tavaly is ha jól emlékszek nyár végén - ősszel indult be a dolog. :)
Festés: ha meg szabad kérdezni, "hogyé" csinálják? Vettem egy kopoltyút a törött helyére, de az persze piros, azt színre akarom fújatni. Na meg pár karcot eltüntetni - de csakis a gyári színnel. Aztán most keresgélek, valami jóárusított fényezés után.
Szerintem lesz még pár lehetőségünk idén összefutni.Különben az án gépem is kicsit darabokban van, a fejidomon kívül nincs rajta semmi borítás, mert a bal fele festés alatt van.Szóval én is "meztelenül" járkálok vele....
Hú, na majd lövök pár képet, ha nálam lesz újra a motor, hogy mire is gondoltam.
Alapvetően:
- vázon (a térdeknél) van kis karc, amit térdvédő okozott - 3-4 centisek
- egy kis kopoltyú
- a hátsó ülés mögötti pici idom rész (ilyen trapéz alakú) még olyan, hogy hibás rajta a fény. De nincs karcolódva, csak megmattult
Ezekre gondoltam. Érdemes ezeket ilyennel javítani egyáltalán?
Ja és nekem metál bordó, lehet az komplikáltabb szín, de van hozzá színkód.