Érdekes ez, kérdeztem én ezt már több embertől, azt mondták, ha
nem írja elő a használati ne kenjem mert nem kell.
(A robogómét sem kellett kenni, csak tisztítani.)
Az előző twinair duplaréteges szivacs sem volt kenve, most sem
kentem be semmivel, a visszavezetett kartelgázból úgyis felveszi
azt a minimális olajpermetet.
Ismerős téma...
Furcsa, szerintem más más karbiaink vannak.
Nekem 48ml után túlcsordul.
40ml-re kellett belőnöm, itt szuperál rendesen, gyárihoz közeli értéken.
Megtörtént a nagy álomból való indítás.5 hónapja nem volt elindítva.
Elég nehezen akart beindulni,és amikor elindult akkor is csak először 2 henger aztán 3 ment csak.
Ugyhogy szétkaptam a gépet,mert az egyik hengerem hidegen mindíg rosszalkodott.A karbiknál volt a probléma,annál a hengernél csak 38 ml benya jött le,a többiből meg 50 ml körül.Ugyhogy uszószintállítás állítás után láss csodát gyönyörűen megy mind a négy henger hidegen is.
A szervízkönyv hülyeséget ír szerintem a 14.6 mm uszó magasságal,mert nekem ettől az értéktől nagyon távol van.
Én úgy állítottam be hogy a többi karbihoz mérten állíottam amiből csak kevés jött le.Most a szintek 51 és 47 ml között vannak.
De nem úsztam meg ennyivel,az egyik karbi folyni kezdett.A tűszelep fészek o gyűrűje adta meg magát.Kicseréltem mind a négyet(méret:7 szer 1.5 ös)az első a belső átmérő a másik a vastagság.És még kicseréltem a uszók talpánál lévő kis o gyűrűket is (5.5 ször 1.5ös)de ezeket kicsit csiszolnom kellett hogy beférjenek.Megvolt az olajcsere is Castrol power 1 gps kapott mint mindíg.Most egy hét állás után egy pöccinésre indult és gyönyörűen jár.
Mielőbbi tavaszt mindenkinek.És bocs a novelláért.
Szeva!Az az óra majd akkor kezd számlálni ha kivillan a sárga lámpa ami jelzi hogy fogytán a benya.Miután kivillant,számolja neked hogy mennyi kilométert mentél vele azóta.Aztán ha tele tankolod,automatikusan lenullázódik.
Most néztem rá kicsit konkrétabban, annyira nem is vészes az az olajfolyás!Épp csak kicsit olyan, lehet tényleg olajpára ahogy mondod!Szűrő k301 egyébként szép tiszta a motorja és az egész!telók se olajosak futóműben sem lóg semmi zsír betétek...
Egyedül az első gumi cserés plusz az olaj szűrőstül!
A légszűrő még hátra van de ránézek arra is!Ennek papír szűrője van vagy K&N ? Már csak, hogy kell e olajozni..
Képet csinálok délután,feldobom majd :)
Kérdés;
Kis kör alakú digitális óra alján óra de a felső résznek mit is kellene mutatnia?Mert, hogy síri csend rajta..
Fúj a szél?! Akkor csak szélirányba míg megszokod az erőt!
Képek mikor lesznek?
Az enyémmel jobban jártál volna..... na meg én is!
Brigéciol d3 gyönyörűen lepucolja az olajat. Amíg csak olajködnyom van nem érdemes annyit költeni a tömítésre. http://www.biker-world.hu/kate...
Olajszűrő bárhonnét beszerezhető, Hiflo-Filtro-t szoktam venni,
szerintem mindegyikünk azt veszi. Van valami HF 1xx száma, de most
hirtelen nem tudom. Azthiszem jó a 600-asé rá, de ha jó a GSF 400-ra
akkor a Tiedre is jó lesz.
(Nem 100%, de mintha HF 138 típusszámú lenne a mi szűrőnk.)
GSF 400 Bandit PDF formátumú service manual-ját ajánlom, 1:1-ben
az RF 400 motorikusan.
Idén először én is REPSOL Motosyntetico-t töltöttem bele, nekem ez
vált be eddig a legjobban. Hangra, motorzajokra és váltóra nézve
egyaránt. Az olajfogyasztásról egyelőre nem tudok nyilatkozni,
még nem mentem annyit. Mondjuk az én esetemben ez amúgy is
eltérő lehet...
Nem mindenki.
Arra a karburátorsorra ráfér egy teljes pucera. Ez tuti.
Ha már megragad a szivató akkor ott máshol is kosz van.
A szar idő valóban nyomasztó, szerelni részemről többet idén nem
szeretnék.
A jövőhetet én is várom, főleg a hétfőt, hátha el tudunk még menni
az évadnyitóra.
Itten teljes érdektelenség van.
Mindenki alszik?
Vagy bepunnyadtatok a szar időtől?
Vagy mindenki Valenciában motorozik?
Senki nem szerel?
Mi történik?
A magam részéről már a jövő hetet várom. Vagyis inkább az első +10 körüli száraz aszfaltos napot.
Nálam is előfordult ilyen jelenség, igaz nem spontán, hanem szerelés után.
A karbisoron van egy lemez tolattyú, ami nyitja a szívatót. Ez elég szar anyagból van, könnyen görbül, utána pedig megszorulhat. Nálam így történt, kis igazgatás után megint jól működött.
Eddig mindig hihehetetlen nagy arcommal hirdettem, hogy pöcc röff indul a RöFf, és most kétszer lemerítettem az akksit jó, mondjuk nem egy bika, de 1 percig hajtottam.
Volt egy olyan érzésem hogy nem akart mozdulni a szivató, majd hirtelen könnyen járt.
Csak simán elszakadt a bowden , és/vagy be van építve valamí műanyag vacak ami eltörhetetett?
Mindkettő 3000 kilómétert ír, én tízezret mentem a két takarítás között, koszos nem volt túlzottan csak kicsit megszikkadt az olaj a 2 év alatt.