Valakinek nem kell a METZELER Roadtech Z6 első-hátsó gumim?
Kb. 9000 km-t futott, nem sokat kopott (tudjátok: nem dohányzó, nyugdíjas, női tulajdonostól ). Az elsőben még nagyon sok van, de szerintem a hátsó is még többet bír annál, mint amennyit eddig ment. Túrázni kifogástalan.
Ha valakit érdekelne, teszek fel képet róla.
Én most kicsivel puhábbat szeretnék kipróbálni, úgyis keveset megyek, meg néha pályára is kitévedek.
A hidegben való motorozásról a barátom tudna mesélni, amikor elhoztuk Csinit az előző gazditól, -3; -4 fok volt Ha már megvettem ne maradjon ott. azóta is pálinkával fizetem meg a kedvességét
Köszi az infót imi,bár a kérdés nem az volt hogy hogyan kell megcsinálni,hanem az hogy a hiánya miatt szóltak-e már valamelyikőtöknek a vizsgán.Ezek szerint a tiédre te már csináltál helyzet-jelzőt.És gondolom azért mert hiányolták a vizsgán!Vagy tévedek?
Keress egy régi helyzetjelző vagy óravilágítás foglalatot, fúrd meg akkorára a foncsor alsó felét és dugd bele.Szigetelőszalaggal hézagolod, rögzíted a helyére. Vezess rá áramot a műszerfalról vagy gyújtásról. Gyújtást ráadod és már világít is.
Egyetértek...
Hétfőn én is motoroztam kb 20 percet, amíg a szervizből elhoztam a motort, és higgyétek el fel voltam öltözve rendesen, de szarrá fagytam 11 km alatt...
Szóval 0-2 fokban marhára nem móka a motorozás
De jó is lenne már a 7-8°C, szerintem már nem kell rá sokat várni, elmegy ez a hideg, hóesés jövő hét végére, utána már jó idő lesz MEGLÁSSÁTOK
Köszi a választ, most okosabbak lettünk. Van tehát gyárihoz közeli
megoldás.
Mondjuk én csak ezért nem vennék másik lámpát, átnyálaznám a
kresz ide vonatkozó részeit, ha nem írja, hogy GYÁRILAG kell rajta
lennie, akkor megoldás evidens .
Azthiszem megnézem a 600 manuálját is, ha ott valahol ki van
fúrva a lámpa test a helyzetjelzőnek, akkor lefogadom, hogy a hely
a 400-on is megvan, csak nincs átfúrva.
Elképzelhető, hogy könnyedén be lehet építeni helyzetjelzőt.
A helyzetjelzőt én is megerősíthetem: Van. A tavalyi motorozást azzal zártam, hogy csak az világított elöl, mert a tompított érintkezői szétégtek a csokiban. Azóta már meg lett gyógyítva.
Túrázásra zsírkaraj!
Képekkel kapcsolatban kis türelmet kérnék, nem járok minden nap a motor környékén. Pár napon belül teszek fel képet és kitalálom az árat is.
Előre meg 27170.
http://www.strauszgumi.hu/moto...
Vizsgán mindenképp hiányolni fogják mert kötelező felszerelés. A látszani elv miatt.
Méret és ár a gumához?Esetleg kép..Nekem kellene első gumi és ha majd belefér hátsó is..!
Egyébként műszakis témával kapcsolatban nekem a TL1000-ben em volt kicsi égő és meg sem nézték a vizsgán..
Szép napot mindenkinek!
Krisz
Kb. 9000 km-t futott, nem sokat kopott (tudjátok: nem dohányzó, nyugdíjas, női tulajdonostól ). Az elsőben még nagyon sok van, de szerintem a hátsó is még többet bír annál, mint amennyit eddig ment. Túrázni kifogástalan.
Ha valakit érdekelne, teszek fel képet róla.
Én most kicsivel puhábbat szeretnék kipróbálni, úgyis keveset megyek, meg néha pályára is kitévedek.
Gumit illetően nekem a Dunlop bevált, most D208RR van elöl és D207
hátul. Nyár közepe körül lesznek cserések, de szerintem maradok
Dunlop párti...
De jó kis cucc, nekem nagyon bevállt (lásd a teszt a nevem alatt), én csak ajánlani tudom
A hidegben való motorozásról a barátom tudna mesélni, amikor elhoztuk Csinit az előző gazditól, -3; -4 fok volt Ha már megvettem ne maradjon ott. azóta is pálinkával fizetem meg a kedvességét
http://www.strauszgumi.hu/moto...
Hétfőn én is motoroztam kb 20 percet, amíg a szervizből elhoztam a motort, és higgyétek el fel voltam öltözve rendesen, de szarrá fagytam 11 km alatt...
Szóval 0-2 fokban marhára nem móka a motorozás
De jó is lenne már a 7-8°C, szerintem már nem kell rá sokat várni, elmegy ez a hideg, hóesés jövő hét végére, utána már jó idő lesz MEGLÁSSÁTOK
a hétfő reggelem után úgy döntöttem, hogy nem éri meg motorra
ülni 7-8 fok alatt.
Tehát tervezem, hogy megyek, de csak 7-8 fok esetén.
A hűtőtakarás csak ideiglenes,gyors megoldásnak szántam.
Jön valaki 15.-én Bfüredre?
A jó öreg hűtőtakargatásos megoldás :). Normális termosztáttal
mennyivel szebb az élet .
megoldás.
Mondjuk én csak ezért nem vennék másik lámpát, átnyálaznám a
kresz ide vonatkozó részeit, ha nem írja, hogy GYÁRILAG kell rajta
lennie, akkor megoldás evidens .
Azthiszem megnézem a 600 manuálját is, ha ott valahol ki van
fúrva a lámpa test a helyzetjelzőnek, akkor lefogadom, hogy a hely
a 400-on is megvan, csak nincs átfúrva.
Elképzelhető, hogy könnyedén be lehet építeni helyzetjelzőt.
A helyzetjelzőt én is megerősíthetem: Van. A tavalyi motorozást azzal zártam, hogy csak az világított elöl, mert a tompított érintkezői szétégtek a csokiban. Azóta már meg lett gyógyítva.