RF túráról volt szó pár oldallal hátrébb. Pontosabban ötlet szinten.
Ezt Találkozón foglyuk megbeszélni.../gondolom/
Találkozó camponában volt idáig.
Még nem beszéltünk arról mikor lesz az idén az első....
Én 600-om átlag 6-6,5 fogyaszt. Közepes fordulaton. Ha hosszabb távot megyek 220-230km között tankolok. Ha ilyen használatkor, 8-vagy több litert fogyasztana. Darabokra szednénk a karbit....
320 majd nyáron 340 Ft benzin ár mellett sajnos nekem már el kell gondolkodnom mennyit megyek. Havi 20-25e Ft/ho csak benzinre.....
Igen neked is igazad van. Maradjunk abban, hogy engem nem érdekel. Majd becsukom a szemem meg a fülem, amikor erről értekeztek.
A bölcsővázas gixxxer... Nekem az RF mindenképpen szebb forma, meg leginkább nektek is. A gixxxereseknek meg bizonyára nem. Mondhatjuk rá hogy karakteres, sugárzik róla a brutalitás. Indy vasán pedig olyan optikai tuning megoldások vannak, aminek a végeredménye egy letisztult egységes stílus, ami a moci eredeti morcosságával teljesen összhangban van. Szóval nekem az eredeti forma nem, de a kidolgozása és a stílusa miatt a végeredmény tetszik.
A hengerfej gépműhelyben volt, ott takarították, síkköszörülték, szelepülékeket újramarták, szimmeringeket cseréltek, összerakták és hézagolták. A tisztítás technológiáját nem ismerem. Talán Indy többet tud róla. A hengerek fala, dugattyúk és gyűrűk teljesen rendben voltak. Remélem a felújított hengerfejjel megszűnik az olajzabálás és lesz egy szinte új motorom. Ha nem, akkor .
Köszönöm válaszotokat! Még ha az RF túráról átfogóan egy két szót ejtenétek, azt is megközönném. Ha nincs pontos infó, akkor csak, hogy mikorra van kb tervezve, ill. hol szokott lenni? Köszi szép estét mindenkinek!
Nekem 11 litert eszik 100 merfoldon.
Tok mindegy, hogy teptem neki, vagy csoportban motoroztam, esetleg kenyelmes tempoban, a kulonbseg decikben volt csak merheto. Megjegyeznem, sportgyujtas, kicserelt osszes fuvoka, legszuro, kipuf.
Igazabol sokaig nem ertettem, agyaltam is rajta, aztan rahagytam, nem erdekel mar.
11 liter es kesz.
Nem vitatkozni akartam és az összehasonlítás sem volt cél pusztán
arra akartam rámutatni, hogy eltérőek az igények.
Van akinek ez fontos, van akinek amaz...
Amúgy szép, ez egy bölcsővázas gsx r ? Nem értek hozzá úgyhogy
ne hülyézzetek le ha nem az ....
A hengerfej pedig szép. Te pucoltad, vagy ultrahangos tisztításon
volt ?
A véleményemmel senkit nem kívántam bántani, csak már nemtom hanyadszorra kerül itt elő a fórumon ez a "mennyit fogyaszt" téma. Igaz, korábban a 400-as szaktársak rágták ezt a csontot minden oldalról körbe, 900-as még nem volt.
Csak referenciaként, nálam a 600-as egyébként 8 liter körül szippant.
Kérem szépen én már mentem 1 tank benzinnel 300 km-t, ami 6 alatti fogyasztás. Az tény, hogy én 200-t ritkán érem el és egyszer néztem meg mit bír a gép de 230-nál úgy döntöttem kevés vagyok én ehhez. Nekem az RF takarékosabb mint az Africatwin, pedig jobban is hajtom.
Köszönöm a válaszokat Uraim! Osztom a véleményed Redone, nekem sem erre a gépre fájt a fogam, viszont nem is sportmotororra, de ezt már korábban leírtam... Tisztában vagyok vele, hogy NEM FOGOM KIHASZNÁLNI a motor tudását (nem akarok vitát indítani,de a magyar utakon nem is lehet...) ígyhát mondhatom, ill. mondhatják rám(nekem) is, hogy minek ekkora meg ilyenek. 61Laci neked is köszönöm, "örülök", hogy ezt írtad, így, hogy nem ismeretlen más 900as tulajnak sem a 10literes fogyasztás, nem is fogok szerelőhöz rohanni. Én elfogadom, hogy ennyi, csak megerősítést szerettem volna kapni! Még annyit, hogy nekem pont számít, hogy 6liter, vagy 10, mert Fősulin tanulok, számolnom kell. Nincs melóm és miután kiesek a padból erőm sincs és időm sincs dolgozni. Ha végzek a sulival és dolgozni kezdek, mindjárt lesz mből tankolni...
No azért a póstásokat ne mossuk ide, hisz nem is RF900-al járnak.
De jól összehasonlítottál egy RF-et egy postás mopeddel
Én is azon az elven vagyok, hogy teljesen lényegtelen azon agyalni, hogy jajj vajon, hogy fog 0,2 dl-el kevesebbet enni a motorom. Ki nem sza&ja le?
Senki nem lesz okosabb a gyári mérnököknél otthon! A kedvencem mikor még tuningoljuk is és fogyasszon keveset! Igen ...kivitelezhető. Mese ,habbal.
Akkor az eleve szerintem ne motorozzon! Vagy vegyen Royal Enifeld Dieselt, mi ugyan 2 litert eszik 100-on, csak győzd kivárni, hogy felgyorsulj XD. + eleve kár "sírni", hogy jajj menyit eszik egy motor ,mikor röhögve veri az összes autót szinte bármely jobb gép, fele annyi benzinből. Ha már a hasonlítgatás.
Szerintem ha 10 literből eljár akárki 100-on az egy jó adat. Nekem olyan 11-14 a fogyim, ok nem is gyári motyókkal
Most mondom én nem személyeskedni akartam! Ez egy vélemény!
S én még mindig értelmesebbnek tartom, ha valaki nagyobb köbcentis motort tart, mi kissebb fordulaton produkálja u.a.,mint egy 400-as, mit szét kell gyilkolni, hogy méltóztasson felgyorsulni.
Ha valaki méltatlankodik, akkor kövessen egy túrán egy 1000-es motort mi lightosan megy, s utána vesse össze a fogyasztást. Állítom ,hogy a 400-as fog többet enni, hisz folyton stift gázon ment. Nekem élvezkedésre ott a gsx-r 1100, mindennapokra meg egy épített Yamaha Fj 1200 vel járok. S igen 8-9 literből! Pedig adom annak is!
Elmondom neked mire jó ez, arra, hogy ha valaki többet vagy
kevesebbet akar, tudjon tájékozódni. És sokaknak fontos mennyit
költ a fizetéséből benzinre.
Tök igazad van, csak nem feltétlen kell a végletekben gondolkodni.
Neked hobbi, nem nézed a fogyasztást. Postásnak, futárnak munka,
neki jó a 3 liter százon (vagy lehetőleg még kevesebb)...
És talán itt lehet megmagyarázni a 400-as gépeket, amibe már
szorult némi erő és költséghatékony is.
A baj ott van talán, ami joggal idegesíthet, hogy az emberek jellemzően
mindenből legalább 1 kategóriával nagyobbat és többet akarnak
mint amire szükségük van.
Ne szívd mellre
A 900-as szerintem nem takarékos járgány
Nekem se áll meg 10L-alatt.
Próbálkozott néhány szerelő mindenféle hókusz-pókusz tuti varázslattal,de akkor meg nem úgy ment ahogy szerettem volna
Így aztán maradtam az eredeti állapotban.
Egyszer próbáltam óvatosan járni vele,kb.1-1,5Lityit jelentett
Azóta leszarom mennyit eszik.
Tudomásul kell venni hogy ez nem egy új,teleelektronikás,papírból hajtogatott bicigli
Ha ezt elfogadod inkább húzzad neki!Megéri azt a plusz 1lityit
Ha nem,akkor gyüjtened kell új bringára.
Erre a homasitás giccses szar dologra meg mondok valamit....
Ha már a huszadik fijat puntón látom króm betűkből kirakva, hogy
punci, vagy a huszonegyedik fjord ká-n, hogy nyusziKA, akkor ja,
teljes joggal beszélhetünk giccsről, ötlettelenségről vagy ízléstelenségről.
De pl. nekem a sajátomon marhára tetszenek a króm betűkből
kirakott típusjelzések és a "nickem".
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy nem az alapanyaggal van
okvetlen a baj, hanem a felhasználással és az elvárásokkal.
Kösz Bassfan, a véleményünk megegyezik, a motorozás hobbi, kellemes időtöltés...Felülök, megyek annyi! Viszont nem gondolom, hogy valami titkos adatot kérdeztem volna, csak tájékozódásként tettem fel a kérdést, amire a 900as tulajoktól még mindig választ szeretnék kapni. Mert az egy dolog, hogy eltér(akár fel, akár le) a motorra megadott adat a valós fogyasztástól, ez egyértelmű. Egy kicsit sokallom a 10 literes fogyasztást, úgy, hogy városban megyek, bemelegített mocival, 3-3500nál elváltom a gépet egy mocizás során egyszer húzom meg 1-2-3ban aztán felteszem 5be és visszalassítok 120-130körülre. Ezt a meghúzást is csak kb 400-500 méteren teszem, nem 20 kmen keresztül autópályán...Városban 55-60km/h 4, vagy 5-ben. Sztem sok. Előre kösz a válaszokat!
Sajnos csak futólag tudtam ránézni a 900-as kipuffra, ráadásul az enyémen sem az eredeti van, így nem volt viszonyítási pontom, ezért kérlek, ne alapozzatok a véleményemre. A neten fellelhető képeken elég jól látszik a különbség.
Szerintem a dob ugyanaz, viszont a hátsó felfogatás kicsit eltérő, de ettől még szerintem rá lehet tenni. Ha még várhat a dolog pár napot, szerda körül talán alaposabban meg tudom nézni.
A sárvédő meg tényleg kellene. Hol tudnánk összefutni? Írhatsz ide is: istvanemeth kukac gmail pont com
Szerintem ne egy 900-as vassal akarjál benzint spórolni. Arra ott van Ybrahim 125, már akinek az kell.
Szoktak itt a sporttársak mindenféle ufó fogyasztással jönni, de kérdem én: Mire jó ez? Legtöbbünknek ez inkább szórakozás, mint közlekedési eszköz. Annyit fogyaszt amennyit... Ezért nem fogok városban hatodikban járni, vagy 30%-os gázállással.
Mondjuk nekem nagyon kevés időm van motorozni, talán ezért nem érdekel különösebben a fogyasztás. Ha el tudok szabadulni, akkor legyen eriszdelahajam.
Lefogadom, h. a sok kis króm halálfej, s mi egy más nyalánkság árából vehetett volna két oldalidomot és egy normális fényezést.
Már is többre tartanám. Nem azt mondom, hogy minden motor legyen gyári, az enyémeim sem azok.
De ne köz röhej tárgya legyen.
Persze az ő motorja! Szíve joga. Csak ne csodálkozzon, ha körberöhögik.
Ez az amcsi számomra tökéletes teskó tuning kategória, ill. homasita.
Megvesszük az összes létező giccses szart, mit találunk, há mee azt én is feltom nyalni otthon. Grat.
Nem azt mondom, hogy mindenki nyújtson otthon lengővillát, de azért a jó ízlésnek is van egy határa.
Lehet, hogy a hozzá nemértők 90%-ának tetszik, de én jobban szeretek a másik 10%-ba tartozni.
A legjobb a kamuduma az elején "jajj most vajon beindul?"
He he
RF túráról volt szó pár oldallal hátrébb. Pontosabban ötlet szinten.
Ezt Találkozón foglyuk megbeszélni.../gondolom/
Találkozó camponában volt idáig.
Még nem beszéltünk arról mikor lesz az idén az első....