Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az XD

Az első fékfolyadékod szörnyebb volt
WS Teleshopnál lehet kapni, itt a link.
A neve PLATINUM Lack Protector, de nekem a teljes készlet van.
A kosz könnyebben lejön és a kis karcok teljesen eltűnnek.
Tükrösebb tőle a felület. Hogy meddig az az időjárástól függ.
Ezt használom már 3 éve és minden mosásnál lekenem.
Sokáig elég. Ja, és bogarakat is könnyebb leszedni... és kicsit
védi is a felületet az ilyesmik ellen.

http://www.wsteleshop.hu/index...

A Márc. 15.-i túrára tutira megyek, tavaly is voltam, idén is megyek.
Még tavaly beregiztem.
Ez a wax cucc mennyi időre óvja a fényezést? Hol mennyibe fáj?
http://www.motorozz.hu/main.pl...

Idei első összeröffenés akár ez is lehet!
10 fok felett szárazban én indulok.
Hát igazából nekem is kisebb karcok vannak, 1-2 helyen van csak nagyobb ( a tankon is van pl1, amit szerintem nem tudok eltüntetni).
Arra gondoltam, hogy a fúrógép túl gyors lesz, de ezen lehet fordulatot szabályozni.
A waxot nem kell dörzsölni, vagy polírozgatni, azt felkenem, leszedem és kész?
A "T" véletlen maradt le a nagy sietségben. Amúgy meg mondtam: nekem nem sürgős, te dobtál ki a műhelyből

De hát akinek ennyi munkája van, meg exportra is dolgozik... kérem, én megértem hogy kellett a hely.

Köszi a képeket. Az a lötty a fehér dobozban tényleg elég jól néz ki... Az volt a telóban?
ElkészülTTTTTTT, bocs! Nem folyamatban van, hanem már kész tény, hogy kész! Ne rontsd az amúgy sem magas renomém ;)

Mondok jobbat! Azt hittem nem hiszek a fülemnek. Utánad kaptam egy telefont.
Francia országból küld haza egy magyar srác egy vn 1500 blokkot futárszolgálattal, hogy csináljam meg XD Kész.

Pár kép zárásképp, hogy lementhesd ;)
Végre elkészül a piros!

Hogy milyen lett, azt egyelőre nem tudom, mert most csak óvatosan csúszkáltam vele hazáig. De legalább ültem motoron! Ez sem semmi.

A hangja szép, szerintem jó lesz. Majd tavasszal meglátjuk, amikor már bátrabban lehet cibálni a bajuszát.
Az idomokat én simán waxxal szoktam...
Felkenem, megvárom míg megszárad, aztán puha ronggyal le kell
törölgetni. Az eredmény magáért beszél.

Annó kaptam ajándékba azt a TV-shoppos polírszettet (az aminek
a reklámjában lövöldözik a motorháztetőt légpuskával) és nekem
abszolút bevált. Szépen csillog tőle a motor, egy darabig eléggé
víz és porlepergetős és a kisebb karcokat is szépen elfedi.
Azthiszem teflon tartalmú.

Vagy neked már nagyon durva és ilyen nem lenne jó ?
Mielőtt elkezded annak azért járj utána, hogy a polírgép sokkal kevesebb fordulaton melózik, mint a furó, vagy a sarokcsiszoló. Nehogy baj legyen!
Én igazából az idomokat, meg a tankot szeretném felpolírozni, de ha lesz időm, akkor lehet megcsinálom a felnit is most hogy mondtad.
Viszont a linket mit adtál, azt néztem én is, és ők nem Pesten vannak .
Gondoltam meló után valamikor megveszem a dolgokat hazafelé.Aztán hétvégén nekiesek, és megcsinálom.
Filckorongként keresd. Ehhez kell paszta.
Legalább is fémet ilyennel szoktak, megfelelő pasztával (alu vagy inox
paszta).
6mm tehát tokmányba fogható.
Amúgy felnin én is gondolkodom...

http://polirozas.lapunk.hu/?mo...
Nem tudtok valami helyet Pesten, ahol tudnék polírpasztát + korongot venni(lehetőleg olyat, amit a fúrógépre, vagy a sarokcsiszolóra lehet feltenni)?Mert gugliztam elég sokat, de semmit nem találtam , csak polírozókat, akik megcsinálják nekem.De én mazohista vagyok, ezért én akarom otthon megcsinálni .(najó szeretem simogatni a motorom, és így legalább van mire fogni
Szóval ha valaki tud valami helyet, az írja meg legyen szíves.Cserébe ha találkozunk, mehet egy kört a Röfimmel
egyébként ezt nem is rossz ötlet, én is vezetem a fogyasztásomat már elég rég óta, lesz adat, amit feltölthetek
Te vagy a király
Ez király !
Szerintem beregizek és akkor lesz 400 is .
Amúgy is szeretek mindenféle diagrammot vezetni mindenféle őrületről.

Amúgy mindkét oldalra kész a matricád.
2 hete kivágtam a másikat is.
Na, most megyek szelepfedél csavarok alatt kicserélem a tömítéseket...
Hy!
A 11.ker.-ben lakom egy szállóban a Fehérvári út 179. alatt. Nem tudom hogy ez tőled messze van-e?
Én jelenleg nem vagyok Pesten, aztán meg dolgozok, de 23. 24-én ráérek és otthon leszek, nem tom mikor érnél rá?
Fogyasztás
Ez jó oldal, lehet keresni mindenre. Ajánlom, annak akit érdekel .
(400-as nincs, de 600, 900 van)
Hát a Campona parkoló mindig nyitva van .Szóval csak egy időpont kell.Aztán akkor motorozhatunk is egy kicsit.
Rf-túra, vagy találkozó(lehet nem jól fejeztem ki magam, bocsi) alatt egy olyan összejövetelre gondoltam, mint ami RS Rambo videói között van, ahol TI Rf-fórumtagok találkoztatok egymással. November körül óta olvasom a fórumot napi rendszerrel, úgyh. a 204es oldalon levő dolgot is olvastam, de reméltem, hogy van valami konkrétabb terv azóta...
Én nem hülyézek le senkit sem oktalanul. Max a háta mögött, mert úgy az igazán fer

Igen bölcsővázas. GSXR 1100 1991 az utolsó légolajhűtéses. A legenda egyesek szerint ,de nem akarok itt ilyen szavakkal dobálózni.
Én világ életemben (ok ifjú titán koromban) a kawa gpz 900r -ért voltam oda, hisz azt láttam a top gunban, s a motor formája is magával ragadott. Valahogy én lemaradtam a 90-es évek motorjainál és a 80-as évek autó tervezési irányzatainál. Nekem ezek a mostaniak már ,hagyjuk. Nem, mintha nem tehetném meg ,hogy ne vegyek valami új ipari hulladékot, mi 6 litert fogyaszt. Nah jó, hitelre meg bárki lehet vagány. Szóval a régi, puritán, mindenféle elektronikától és közvetett rendszertől mentes nyers erőt szeretem. Engem kurvára nem érdekelnek az emissziós előírások, a légkondi, az elektromos ablak, a sok hikomata szar, bizonyos szinten a fogyasztás sem, hisz kárpotól sok minden más érte ;) Nekem valahogy mindig is többet jelentett a stílusos megjelenés, s hogy az adott gép tükrözze az egyéniségemet. Autó, motor... bármi. Kicsit fetisiszta vagyok, mondhatni.
Miért a gixxer? Az elődje a púpos, szép jó, de még a tipikus japán megalománia szerint készült. Bődületes motor, ropi futómű, virsli gumik, no fék. Na most itt ismét kezdődhetne a legó. hogy értelmes motor válhasson belőle. Én mindenképp a végletekben gondolkodtam akkor is és a tuningban. Ezért a 91-es 1100-es. A kawa zzr-t hagyjuk Porrá tuningolható, alapjában véve a gyári futómű nekem teljesen jó (ok most kapott egy nyújtott lengővillát) és stílusos motor + olajos! Nem kell a vízzel is bajlódni. Most a gsx-r 1100 formáját vagy utálják, vagy szeretik. Köztes állapot nincs szerintem.
Nehéz vele motorozni, hisz akkora ,mint a halálcsillag és épp olyan nehéz is, viszont ha elindulsz vele szerintem kés a vajba. Dugóban természetesen nem a legideálisabb , már csak a hűtése végett sem. Nyáron ilyenkor szeret elfelejteni egy két lóerőt, de azért akad még ott ;) Imádom! Férfias, brutális, esztétikus.
+ Ami számomra fontos. Ha kell feldobom a 3 túrazsákot, csomit tanktáskát és kényelmesen lemegyek a párommal Horvátországba.
Ha kell vérbeli sportmotor (most itt lehet vitatkozni, de akkor ez volt a superbike és számomra most is az. Jó kézben ez is tud meglepetést okozni a kanyarban is ). Most ezt egy mostani gsxr 1000-el nem szívesen tenném meg, s a párom sem ott hátul.
Két emberrel meg nem is lehet motorozni az új speedgépekkel, mert csak egykerék egykerék hátán. Kimondhatom ,hogy az emberek 90% -a ki sem használja a képességüket, csak a lelküknek kell, hogy ő egy versenygépet birtokolhat.
..Ennyit a gsx-r 1100-ről és az "elveimről". Egy talitokra eccer úgy is majd kinézek, mert érdekel a brigád.
Én április 20 előtt biztos nem ülök motorra, egyéb okok miatt.
De idén összehozunk valamit abban biztos vagyok....
Emlékszem milyen jó volt 5-en együtt motorozni meg hülyéskedni.
/igaz az idő rövid volt/
Én nem hallottam Rf túráról
Tavaly előtt volt egy kezdeményezés részemről aminek nem volt nagy vízhangja
Bár azóta lecserélődött nagyrészt a csapat.
Sztem ha akarsz,motorozz a túrákon,majdcsak összefutsz valakivel
Én Pl. a Tihanyira megyek legközelebb.
Ill +10 fölött bárhová,amihez kedvem vagy időm van
Nálam a 900-as szintén elmegy 300 km-t, de a fogyasztása 7 körül van, mivel a tank 21 literes...
204-es oldal