Nem tudom láttátok-e már ezeket a képeket...
Sírok a gyönyörűségtől.
Szívesen látnám a sajátomat is így, még akkor is ha nem piros. Ez nagyon olyan, ahogyan én is elképzelem az RF fejlesztését
RF600-nak hívják, de GSX-R750 motor, első villa, RF900 hátsó villa.
Mi is Tgabival összefutottunk,elbeszélgettünk,majd 1 picit motoroztunk,aztán bucsuzkodás és go home
szép idő volt,pont mikor már mentem volna haza elnéztem jobbra a parkolok felé(közben már vigan mentem haza)és menetközben ésszre vettem hogy jön az RF-es kollega
gyors visszafordulás,osszt ennyi
félre ne értsd eszméletlen jól nézki komolyan mondom!
csak arra akartamutalni,hogy ha az is piros lenne lehet dobna rajta bár kitudja
mellesleg tényleg van 1-2 röfi amin ez a gyári....és jól is néznek ki!
hmmm... most képzeld el mindkát ülsét pirosan,és az egész motort fehéren....
Az első végül marad feketén, bár egy pár percig
gondolkodtam rajta... csak hát annak semmi köze a gyárihoz.
Mint Imi csatolt képein is látszik, néhány szérián gyári volt a piros
hátsó ülés (nekem ez tetszik). Még annyi módosítás lesz rajta,
hogy a pánt ami a gyáriakon piros mint az ülés, az nekem fekete
lesz.
Egyébként az első is át lett húzva csak az fekete maradt.
Attól furcsa, hogy meg van szakadva benne a tartó csavar menete,
hátulról is anyával van megfogva, én meg legutoljára elfelejtettem
meghúzni az anyukáját (csak kézzel), lelazult, elhagyódott és még
lusta voltam...
Hát, lehet neked nincsenek nagyobb gondjaid a mocival ezért
nem ugyan úgy reagál az adalékra. Fene érti ezt...
De legalább van ellen tapasztalat is .
Kösz nekem is nagyon bejön, meg a szomszédoknak is mikor reggel 5-kor melegítem vagy 10-kor hazaérek. De most komolyan, még a 4 év alatt ecce se szóltak! Nagyon megértő társaság.
Igen, én is észre vettem, hogy gyorsításnál kicsit dadogott.
Egy kis kormot kivágott, de nem volt vészes, legalább kap rendesen benzint.
A hangja 5-ös!
Vettem bele Én is szeleptisztító adalékot, de következő tankba biztos nem öntök belőle!
Lehet nem attól, de gyorsításnál nem tiszta a hangja sokszor bedarabosodik mintha kihagyna 1 - 1 henger. Talán még füstöl is?
Bandi, hogy láttad füstöl?
Indításnál nem volt problémám, indult rendesen de menet közben elkezdte a szarakodást.
Lehet, hogy a piros csíkok kezdenek dominánsak lenni?
Délután elindultam egy RF túrára egészen a BALATONRINGig. Hazafelé összefutottam Bandival Alsópáhokról, Így mindjárt megtartottuk a NYUGATDUNÁLTÚLI TÉRSÉG ELSŐ RF TALÁLKOZÓJÁT! ! !
Van még mit behozzunk de majd dolgozunk rajt!
Gratulálok a 600-hoz!
Csak azt nem értem minek akarod a Tél előtt belőni a karbit?
Én a helyedben hagynám a francba.És gyűjteném a lovét.
Télen úgy sem használod.Meg tavasszal kezdheted "újra"
Ha majd tavasszal csinálod akkor tudok majd segíteni, ha nem találsz szerelőt. Szállítás nem gond ha fizeted a z üzit/ persze nem Miskolcról/
Pár képet dobhatnál!
Akit esetleg érint
persze tom hogy most nincs igazán meleg
Melegen nehezen , illetve nem indul.
Ez a probléma általában egy jó minőségű gyertyával megszűnik. Fontos, hogy ellenben a hidegindítással itt szinte mindig szükség van valamennyi gázadásra az indításhoz. Ennek nagyon egyszerű oka van. Ugyanis a meleg karburátorban a leállítás után benzingőz képződik és ez nehezíti a melegindítást.
huh hát ez gáz....vagyis annyira nem mert akkor mondhatni emmikép sem kell főfúvókát venni
Nektek mekkora van benne?
Hát sok sikert,remélem összehozol valami
Amugy nem vagyok biztos benne,hogy ez igy müködik 4 hengernél is,de azért kimásolom.
---- * Motor beindítása
* Benzin - levegő csavar elmozdítása (A karburátor menetirány szerinti bal oldalán található közel a szívócsőhöz egy fémkupak alatt eldugva egy furatban. Elforgatásához szükség van egy kis csavarhúzóra.) Először próbáljuk finoman eltekerni az óramutató járásával ellenkező irányba és közben figyeljük, hogy az alapjárati fordulatszám növekszik-e. Ha igen addig forgassuk az állítócsavart még a fordulatszám már ily módon tovább nem növelhető. Ha a növekvő tendencia nem mutatkozik próbálkozzunk az ellenkező iránnyal. Ha elértük az így beállítható legmagasabb alapjárati fordulatszámot, akkor az alapjárat állító csavarral (a karburátor felső részén található. Különös ismertetőjele, hogy rugó van alatta.) vegyük vissza a fordulatot az általunk jónak ítélt mértékig. (fényszóró, irányjelző
féklámpa együttes használata mellett)
FONTOS, hogy mindezt üzemmeleg motor mellet tegyük.
Azt tudtad amúgy, hogy a gyári fő fúvóka mérete az Amerikai
exportokon #102.5, a Belga, Francia, Angol, Olasz exportokon
pedig #100 (ez az ami nekünk érdekes).
A gyári alapjárati amúgy #32.5 (mindegyiken).
Hát... ez a technika már nem lesz egyszerű...
A terv már megvan, csak meg kell építenem.
áhh hétvégére nekem is van programom,csak gondoltam ha kell tudok segiteni bárkinek ennyi....hmmm...sok sikert a beálitáshoz,majd szolj ha jó lesz,ellesném a technikát .
Sírok a gyönyörűségtől.
Szívesen látnám a sajátomat is így, még akkor is ha nem piros. Ez nagyon olyan, ahogyan én is elképzelem az RF fejlesztését
RF600-nak hívják, de GSX-R750 motor, első villa, RF900 hátsó villa.