Oké.
Akkor félreértettelek, bocsi .
Nekem tökre úgy jött le, hogy szervezed a hétvégét .
Jah, érteni kell hozzá ez tény.
Én most ahhoz próbálok érteni, hogy azt hogy tudom kimérni,
hogy melyik karbi milyen keverékaránnyal dolgozik, hogy azt
is szinkronba tudjam hozni ne csak a pillangószelepeket.
Természetesen a megfelelő nem kormozós keverékarány beállítása
után.
A projekt elképzelés már megvan, már csak eszközt kell kerítenem.
Ha ez összejön, akkor szerintem nem lesz több gondom a karbikkal
soha :).
ok,de én nem is céloztam arra,hogy segits!
ok,hogy 600 as de nincsakkora eltérés...tankle,levegőszürőház le,bowdenek kiakaszt,karbisor le...szét szedd takarit,összerak mindent,ennyi...
Ez igy lehet egyszerünek tünik és aki ért is hozzá annak egyszerü is!
Bocsi, de nekem jelenleg nincs időm foglalkozni a saját motorommal
se, máséval meg pláne nincs, ráadásul szerelő sem vagyok...
Szabadidőm pedig kevés van, szeretek vele saját magam
gazdálkodni.
Az rendben van, hogy a saját szakállamra a sajátomét babrálom,
meg ha valami sikerül akkor leírom ide hátha valaki vállalkozó szellemű,
de nem nagyon szeretnék jobban belefolyni a dolgokba.
Segíteni apróságokban szívesen, előre megbeszélt időben és
helyen, de egy ilyen motorba én nem szeretnék belemenni.
Látatlanban egy szerelőnek is biztosan több mint 1 óra.
Nem értem a főfúvókákat minek akarod "bántani"? Egy 130-as fúvóka már nem fog eldugulni :D Vagy tuning a cél? Adj hozzá levegőt is :) ,de akkor már nagyobb fúvókát, hogy legyen is eredménye.
Az alapjáratin bőven segít ,ha az ember finoman, ésszel picit meg dörzsárazza. Sajnos van az a kosz, mit egyetlen oldószer , izmosabb kompresszoros fújkálás sem hoz le-ki :( Ki dörzsár nélkül áll neki karbit pucolni az halottnak a csók. Tisztelet a kivételnek!
Hát a segítség jó lenne, mert én itt pesten csak egy munkásszállón lakom, és se garázsom, se szerszámon, meg az az igazság hogy nem is nagyon értek az ilyesmihez. csak az a bajom hogy a mocit valahogy le kéne szállítanom, mert most be se indul, és nincs rajta rendszám. Trélelre meg most nem nagyon futja, mert most fizettem ki a mocit, de fizu után esetleg megbeszélhetnénk a dolgot. Kösz.
Megmondom öszintén hogy Redonenal mi a hidegben cumiztunk,szóval ha lehet ne este 6 legyen hanem inkább 1 óra vagy valami ilyesmi.persze előbb döntsd el kell e segitség
Mellesleg még ma veszek 1 et,mert ez igy nem álapot..befejezem az üzzemanyag rendszer újra csővezését is,mert félbe maradt
az üzemanyag adalékokat kihagyom köszönöm,ezzel szeretnék még egy darabig menni,persze van közöttük jó is,de ezt most ne firtassuk..
Hát ha esetleg a Campona felé tévednél,REDONE és én itt lakunk nem messze...(ÉRD)ha gondolod szétkaphatjuk a hétvégén...kb 1 óra alatt megvagyunk...ha a karbi csavarok nincsenek nagyon meghúzva ..mert ha megvannak akkor biza használnom kell a speciális szerszámot
amit Redi és én is használtunk mert máskép nem lehetet szétszedni
Szétvet az ideg.....
A reggeli elgondolás szép volt, hogy szétkapom a karbit, pucolás és kész....de ez nem megy ilyen könnyen...szerintem még soha nem volt szétszedve a motor, mert a csavarok meg sem mozdulnak úgyhogy nem marad más választásom, erő és megfelelő szerszám hiányában, hogy segítséget kérjek.
Örülnék, ha valaki tudna nekem adni egy motorkerékpár szerelő nevét, elérhetőségét a XI. kerben vagy ha már valaki csinált ilyet segítene!
Előre is köszi!
Szerintem cseréld le azt a gyári koszos eltőmödött benzinszűrődet...
Azt már csak az üledék meg a kosz tartja össze .
A másik, hogy neked sincs rákötve szűrőre a karbik úszóházának
a légköri nyomás csonkja.
Az ott szépen neked is (gyanítom másnak is) szopókázza befele
a koszt.
A takarítás szép dolog, de koszolódásnak okát se árt megtalálni.
Nekem pl. benzinszűrő a benzinpumpa előtt és után is van.
Szerelő szerint nem jó ez így, mert belevegősödhet, de
nekem tökéletesen szuperál és nem koszolódnak a karbik.
Lehet kapni üzemanyag rendszer tisztító adalékot is...
Ártani nem használ az se ...
éééss ha mondjuk nagyobbalapjárati fúvokát tenékbele,szerinted jobb lenne?
Nállam nagyon ritkán csinálja,nagyon nagyon nagyonritkán,deaztakarom hogy ne is csinálja ha lehet
mert ha cserélem a fúvókákat,akkor a főfúvokákatis cserélem..alapból 130 as van benne,ha mondjuk 136 tennék bele az vajon elég lenne?
ma reggel hogy megpróbáltam beindítani, már csak 1 henger próbálkozott, de be se indult, úgyhogy szerintem biztos hogy karbi baja lesz. Megyek is és szétkapom, oszt jó alaposan kipucolom, nem lehet egy nagy dolog.
Ok, így a legjobb, ha már távol, vagyok van haladás! ;)
Hétfőn érek este, akkor megcsinálom a szorulós szivatód! Addig megjönnek a cuccok sz.ted? Mert akkor Sopronból hazafelé (hétfő d.u.) bemegyek értük, s még aznap este megpróbálom összehozni egy esti szereléssel. Sajnos szerdán meg megyek le Miskolcra :S ÁÁÁ Nesze neked távkapcsolat! ;) Utána meg 1 hét Kaposvár. Már ég a pofám az ügyfelek előtt .
De Okt. 12-től végleg Pesten 3-4 hónapig. Jöhet a műhely bővítés és a bespájzolt téli melók. A reklám helye :)
Ezen a később indul be egy két henger nem kell meglepődni! ;) Vegyetek olajos gixert, ott ez némi halláskárosodással is párosul, mikor hidegen beindítod, olyan nagyok az illesztési hézagok. Mintha csapágyas lenne :P
RF-nél rendszeres probléma szokott lenni (legalább is én jó párszor találkoztam vele), hogy v. melyik alapjárati fúvóka eldugul. Ha pörgeted megy mind a 4 henger, de alapjáraton, s alacsony fordulatról való gázrántáskor, elég verkli
gyorsan még 1x leírom akinek kellene esetleg gyertya, az most írjon hogy kell neki 1-2-há-4 gyertya oké?
szóltok milyen kell,rákérdezek a srácnál mennyi,ő közli,én továbbítom nektek ha kell kell ha nem nem...mellesleg most ezt a platinát nyomatja,nem tudom mennyivel lehet jobb mint a sima,vagy az irídiumos....bár az fix hogy szebben járt az irídiumossal mint a simával,meg jobban is indul..szerintem...de ez csak egy vélemény...
Kérdezd meg légyszives a SIMA CR8EK-t (mert ez való a 400-ba
gyárilag), hogy mennyiért kapod.
Ha tényleg annyiért amennyiért írtad, vagy még 2700-nél is
olcsóbban akkor kellene 4db...
Akkor félreértettelek, bocsi .
Nekem tökre úgy jött le, hogy szervezed a hétvégét .
Jah, érteni kell hozzá ez tény.
Én most ahhoz próbálok érteni, hogy azt hogy tudom kimérni,
hogy melyik karbi milyen keverékaránnyal dolgozik, hogy azt
is szinkronba tudjam hozni ne csak a pillangószelepeket.
Természetesen a megfelelő nem kormozós keverékarány beállítása
után.
A projekt elképzelés már megvan, már csak eszközt kell kerítenem.
Ha ez összejön, akkor szerintem nem lesz több gondom a karbikkal
soha :).