Uhh, bocs, nem így akartam írni, nem te mondtad, hogy kontár volt, hanem én gondolom, csak írás közben rágták a fülem, hogy menjek enni, és siettem, aztán nem olvastam végig hogy mit írtam ..Sorry, nem akartam a te nevedbe baromságot írni.Még 1x bocs.
Bocs, azt nem mondtam, hogy kontár volt.....kollégára ilyet soha......legfeljebb elnézte, de ez még nem biztos, előbb tényleg nézzünk bele és ha a beállítás után jó lesz akkor mondhatjuk azt, hogy nem az elektronika......bár a tünet inkább karbi.....
Itt én nem játszom sajna a 600as miatt :(
Bát Tsanyi szerint nem az elektronika a szar, hanem kontár f@sz volt az előző szerelő.
Bár attól még lehet hogy benézek én is, úgysem láttam sok RFet még egy helyen
Bocsi mindenkitől hogy eltüntem 1 pár napra de a szolgáltatótól nem jött net valami benti hiba volt és mostanra lett jó
Elnézést kérek TSanyi tőlled is,a számodat elmentettem ha nem baj!
Végre most már több időm jut a motorra is,és rendbe tudom tenni...remélem..
Szóval Taxisgaben a Sanyiékhoz nem tudtam bevinni,egyéb elfoglaltságok miadt,ezért is kértem elnézést tőlle!
Megprobálom a hétvégémet úgy időziteni hogy ha neked is megfelel,találkozunk valahol,te eljösz hozzánk itt meg meg ejtjük a trafó cserét és remélhetőleg minden rendben lesz!És a probléma kilesz szürve....nállam úgynézki ezek most a hibái a motornak: kupplung lamellák elkoptak és csúsznak,+ A Sanyi szerint azért hallom a 4-5-6 sebességben azt a surlódó hangot mert valószinü csapágyat kell cserélni,ami szerencsére nem egy nagy összeg!
Ha a trafó amugy a gond gabennél akkor a burmiéknál kilehet probálni a terméket és ha jó akkor meglehet vásárolni!ha meg nem,nem!
Igen ez a fordulatszámosdi engem is idegesit,én még nem szedtem szét,szóval nem tudom hogy most akkor nekem miért is csinálja ezt....viszont ha jól tudom a müszerfalba van beépitve a tiltás is,vagyis ott lehet kiiktatni...valahogy...vagy tévedek?engem mondjuk nem izgat,nekem igy is jó
Nekem most egy székesfehérvári srác mondott rá kb. 16500HUF-ot, de a napokban sztem leszedem, s foto, lyuk táv, kivezetés után a srác néz nekem gyárit is. De, nekem a bontott is teljesen megfelelne, ha menne vele 2-3 évig. Az összejövésre pedig legyen, mert így ki lehet szűrni tényleg a bibit... Várjuk a szíves résztvevőket! Mindenki hozzon még egy RF-est!
Köv héten hívlak Sanyim, oszt majd megdumáljuk! Köszi
Az új trafó áráról jelenleg gőzöm sincs, bontottat ígértek 5-6 rugó körül. A legjobb tényleg az lenne ha ilyen tömeges megbetegedés ez ennél a típusnál ha páran összejönnénk és némi csre-berével kiszűrnénk a gondot, Neked kimértük pl. a trafót és a pipákat és nem mutatott problémát, igaz az alsó határon volt az érték, de még elvileg annak jónak kéne lennie.
Mindenkinek Hello!
Kicsit eltüntem, de már vissza vagyok, szóval ráfekszem a motor meghibásodás projektre..., de elöbb jobbulást szeretnék kívánni Iminek!(nézd a jó oldalát: megerősödik a többi szerved érzékelése:szaglás, hallás )
Érdi kollegától pedig kérdezném, hogy a kis piros még bent tartózkodik-e Sándorék szervízében, vagy már haza hoztad Érdre?
Mert ha igen, akkor nagyon gyorsan begurulnék én is, s ott hátha ki tudná szűrni nekem a gondot a Sanyi, vagy a Gabi. Amúgy meg egy tuti tipp extra megőrülős útszakaszra: Croatia; Rijeka - Zadar útvonal a part mellett..., kocsival voltam, de minden kanyarnál a szívem szakadt meg, hogy miért nem motorral csinálom a kanyarvadászatot. Mind1, majd jövöre! Sima utak, így szeptember elején kevés forgalom, mindenkinek ajánlom!
Visszatérve szervíz. Sanyi, melyik lenne szerinted a jobb megoldás: odeviszem neked a mocit, beszerzel bele új trafót, vagy inkább próbálkozzunk bontottal, hátha azzal is elszuperál egy-két évecskét, s mégis csak olcsóbb a kivitelezése? Ha egyáltalán sikerült utánna járni a trafónak? Ha bárkinek lenne felesleges trafója, az nyugodtan szóljon.
Köszönöm!
Sziasztok!
Nekem egy olyan kérdésem lenne h tudja-e valaki h hol lehet beszerezni rf400-hoz vázat és esetleg vmi irányárat h mibe kerül. És még annyi h a 400, 600, és 900 kasznia teljesen megegyezik-e, főleg a váz és a tank a kérdéses. Előre is köszi mindenkinek.
Amúgy én is ezt nézegettem, de most megerősítettél :).
A LED-es hátsólámpa projecttel meg az van, hogy a búrák
be vannak ragasztva. Így nehezebb...
Van már egy ötletem a panel beültetésre, de még nem fogtam
hozzá. Úgy akarom átalakítani, hogy vissza is lehessen ha kell,
ez meg kicsit megbonyolítja a dolgot, mivel az egész teljesen
zárt, roncsolás nélkül bonthatatlan :(.
Olvasom, hogy más fordulatokon tiltanak a motorok.
Van egy észrevételem a dologgal kapcsolatban, ami ugyan
csak a digitális műszerfalos társakra vonatkozik, de vicces lehet:
Amikor szétszedtem a műszerfalat először úgy szedtem szét,
hogy teljesen.
Nem gondoltam arra, hogy ha leszedem a DC motorról a mutatót
(ami maga a tengelye), akkor az beáll a mágneses egyensúlynak
megfelelően és nagyon nem fogom tudni visszarakni a mutatót
az alap állapotnak megfelelően, kvázi csalni fog.
Nos ha valamelyikőtökét már szétszedték és nem jöttek rá a
megoldásra, csak "szemre" ahogy sikerül módon visszabökték
akkor lehetnek eltérések.
Sok nem, mert az azért hallani, bár ez meg fültől függ :).
Kellene egy kis segítség...
Nézegettem ezt a biker world-öt, van ott nagyjából minden
amire szükségem van, egyetlen dolgot nem tudok sajnos.
Melyik típusú motorral kompatibilis a 400-as moci ?
Azt tudom, hogy az nagyjából mindegy, hogy VC-e vagy sem,
mert a robbantott ábrát nézegetve külsőleg csak a szelepfedelet
véltem másnak látni.
Konkrétan a problémám:
Kellene szelepfedél tömítés, tömítés a szelepfedél csavarok alá,
és szelepszárszimmering.
MELYIK MOTORÉ JÓ AZ RF-hez ?
Köszi a segítséget :)
Pistabá:
Ja, kezd hűvös lenni, de én nov. végéig tuti motorozok tovább.
Nehezen ülök vissza a BMV-re :).
Sziasztok! Szükségem lenne egy kis segítségre. Suzuki Rf 400-hoz keresek lamella szettet. Változó szelepvezérlésűhöz. Aki tud, kérem segítsen. Üdv: Árpi
Na, feltöltöttem. Jó. Szóval egyelőre még nem tudom, was ist das problem, de most szépen is járt, gyorsan indult, nagyon baba. (Reklám helye: Lidl-ben 1297Ft volt ilyen "robogós-motoros akku töltő", 2-6-12V-os mód, fordított polaritás jelzés, túltöltés elleni védelem, 600mA-el tölt max. Nagyon jó kis cucc, ülés alatt is elfér. ).
Majd rámérek amúgy igen, hogy kiderüljön mi a stájz, de egyelőre amint feltöltött, olyan örömmel töltött el engem is a gombnyomásra indítás. Ma amikor elmentem vele a töltőt megvenni, illetve előtte tankoltam, olyan gáz volt szegényt betolni. De amint jó lett, mentem is vele, jó volt nagyon.
Ja és ősziesítettem magam és a cuccot: kabát összeébb húzva, kesztyű szára már kintről borítja a kabátot (így a nyári jóleső szellő helyett süvítő egyre hidegebb szél már nem zavaró :P), felkerült a víztiszta plexi a bukóra. Gyerekek, már érezni, hogy nem nyár van, nagyon nem.
De szép szezon volt nekem (és persze még nincs vége, nagyon várok már egy szép meleg őszi, színes-erdős gurulást ).
szerencsére nekem ilyen gondom már nincsen,a szerelő barátom mióta megcsinálta azóta NO PROBLEM!
egyedül mondom ez a tiltás gond van de mind1...majd kiderül előbb utobb..
Nekem mikor töltés gondom volt, autóbontóban vettem 1 kockaladába való feszültségmérőt amit rákötöttem a helyzetjelző csatlakozójára.
Azon láttam mekkora feszültségesés van indításkor, ill töltés üzem közben.
Ugyan ez volt nekem is a gond multkor....de nekem a starter relay ment tönkre ahol a 30A bizti van!
ennyi volt a gond...ugy tudod megnézni ha jól emlékxem hogy leszeded az oldalboritást,és a 30a biztinél öszeérinted a 2 drotot,pl egy csavar húzoval és ha beindul a moci akkor ez a gondod...persze kupplung kar be stb..
Az aksira meg mérj rá hogy rá tölt e a generátor..huzogasd a gázt is és ugy is nézd...
Bát Tsanyi szerint nem az elektronika a szar, hanem kontár f@sz volt az előző szerelő.
Bár attól még lehet hogy benézek én is, úgysem láttam sok RFet még egy helyen
Bocsi mindenkitől hogy eltüntem 1 pár napra de a szolgáltatótól nem jött net valami benti hiba volt és mostanra lett jó
Elnézést kérek TSanyi tőlled is,a számodat elmentettem ha nem baj!
Végre most már több időm jut a motorra is,és rendbe tudom tenni...remélem..
Szóval Taxisgaben a Sanyiékhoz nem tudtam bevinni,egyéb elfoglaltságok miadt,ezért is kértem elnézést tőlle!
Megprobálom a hétvégémet úgy időziteni hogy ha neked is megfelel,találkozunk valahol,te eljösz hozzánk itt meg meg ejtjük a trafó cserét és remélhetőleg minden rendben lesz!És a probléma kilesz szürve....nállam úgynézki ezek most a hibái a motornak: kupplung lamellák elkoptak és csúsznak,+ A Sanyi szerint azért hallom a 4-5-6 sebességben azt a surlódó hangot mert valószinü csapágyat kell cserélni,ami szerencsére nem egy nagy összeg!
Ha a trafó amugy a gond gabennél akkor a burmiéknál kilehet probálni a terméket és ha jó akkor meglehet vásárolni!ha meg nem,nem!
Igen ez a fordulatszámosdi engem is idegesit,én még nem szedtem szét,szóval nem tudom hogy most akkor nekem miért is csinálja ezt....viszont ha jól tudom a müszerfalba van beépitve a tiltás is,vagyis ott lehet kiiktatni...valahogy...vagy tévedek?engem mondjuk nem izgat,nekem igy is jó
széles útat
Köv héten hívlak Sanyim, oszt majd megdumáljuk! Köszi
Valaki ha tudna linket ajánlani vagy esetleg boltot stb suzuki rf 400 - as géphez szívató bowden kellene!
Előre is köszi az infót
Hali
Kicsit eltüntem, de már vissza vagyok, szóval ráfekszem a motor meghibásodás projektre..., de elöbb jobbulást szeretnék kívánni Iminek!(nézd a jó oldalát: megerősödik a többi szerved érzékelése:szaglás, hallás )
Érdi kollegától pedig kérdezném, hogy a kis piros még bent tartózkodik-e Sándorék szervízében, vagy már haza hoztad Érdre?
Mert ha igen, akkor nagyon gyorsan begurulnék én is, s ott hátha ki tudná szűrni nekem a gondot a Sanyi, vagy a Gabi. Amúgy meg egy tuti tipp extra megőrülős útszakaszra: Croatia; Rijeka - Zadar útvonal a part mellett..., kocsival voltam, de minden kanyarnál a szívem szakadt meg, hogy miért nem motorral csinálom a kanyarvadászatot. Mind1, majd jövöre! Sima utak, így szeptember elején kevés forgalom, mindenkinek ajánlom!
Visszatérve szervíz. Sanyi, melyik lenne szerinted a jobb megoldás: odeviszem neked a mocit, beszerzel bele új trafót, vagy inkább próbálkozzunk bontottal, hátha azzal is elszuperál egy-két évecskét, s mégis csak olcsóbb a kivitelezése? Ha egyáltalán sikerült utánna járni a trafónak? Ha bárkinek lenne felesleges trafója, az nyugodtan szóljon.
Köszönöm!
Idomoknál ami egyformának tűnik az egyforma.
A tank, azt nem tudom.
Bontókat nézd körbe.
http://dr350.bnet.hu/hu/node/4...
..
http://w
ww.hengerfej.com/mbont...
Nekem egy olyan kérdésem lenne h tudja-e valaki h hol lehet beszerezni rf400-hoz vázat és esetleg vmi irányárat h mibe kerül. És még annyi h a 400, 600, és 900 kasznia teljesen megegyezik-e, főleg a váz és a tank a kérdéses. Előre is köszi mindenkinek.
Amúgy én is ezt nézegettem, de most megerősítettél :).
A LED-es hátsólámpa projecttel meg az van, hogy a búrák
be vannak ragasztva. Így nehezebb...
Van már egy ötletem a panel beültetésre, de még nem fogtam
hozzá. Úgy akarom átalakítani, hogy vissza is lehessen ha kell,
ez meg kicsit megbonyolítja a dolgot, mivel az egész teljesen
zárt, roncsolás nélkül bonthatatlan :(.
http://www.biker-world.hu/kate...
Olvasom, hogy más fordulatokon tiltanak a motorok.
Van egy észrevételem a dologgal kapcsolatban, ami ugyan
csak a digitális műszerfalos társakra vonatkozik, de vicces lehet:
Amikor szétszedtem a műszerfalat először úgy szedtem szét,
hogy teljesen.
Nem gondoltam arra, hogy ha leszedem a DC motorról a mutatót
(ami maga a tengelye), akkor az beáll a mágneses egyensúlynak
megfelelően és nagyon nem fogom tudni visszarakni a mutatót
az alap állapotnak megfelelően, kvázi csalni fog.
Nos ha valamelyikőtökét már szétszedték és nem jöttek rá a
megoldásra, csak "szemre" ahogy sikerül módon visszabökték
akkor lehetnek eltérések.
Sok nem, mert az azért hallani, bár ez meg fültől függ :).
Nem ördög a falon, de előfordulhat.
Kellene egy kis segítség...
Nézegettem ezt a biker world-öt, van ott nagyjából minden
amire szükségem van, egyetlen dolgot nem tudok sajnos.
Melyik típusú motorral kompatibilis a 400-as moci ?
Azt tudom, hogy az nagyjából mindegy, hogy VC-e vagy sem,
mert a robbantott ábrát nézegetve külsőleg csak a szelepfedelet
véltem másnak látni.
Konkrétan a problémám:
Kellene szelepfedél tömítés, tömítés a szelepfedél csavarok alá,
és szelepszárszimmering.
MELYIK MOTORÉ JÓ AZ RF-hez ?
Köszi a segítséget :)
Pistabá:
Ja, kezd hűvös lenni, de én nov. végéig tuti motorozok tovább.
Nehezen ülök vissza a BMV-re :).
Majd rámérek amúgy igen, hogy kiderüljön mi a stájz, de egyelőre amint feltöltött, olyan örömmel töltött el engem is a gombnyomásra indítás. Ma amikor elmentem vele a töltőt megvenni, illetve előtte tankoltam, olyan gáz volt szegényt betolni. De amint jó lett, mentem is vele, jó volt nagyon.
Ja és ősziesítettem magam és a cuccot: kabát összeébb húzva, kesztyű szára már kintről borítja a kabátot (így a nyári jóleső szellő helyett süvítő egyre hidegebb szél már nem zavaró :P), felkerült a víztiszta plexi a bukóra. Gyerekek, már érezni, hogy nem nyár van, nagyon nem.
De szép szezon volt nekem (és persze még nincs vége, nagyon várok már egy szép meleg őszi, színes-erdős gurulást ).
Bocsi a lelkizős részért.
szerencsére nekem ilyen gondom már nincsen,a szerelő barátom mióta megcsinálta azóta NO PROBLEM!
egyedül mondom ez a tiltás gond van de mind1...majd kiderül előbb utobb..
Azon láttam mekkora feszültségesés van indításkor, ill töltés üzem közben.
ennyi volt a gond...ugy tudod megnézni ha jól emlékxem hogy leszeded az oldalboritást,és a 30a biztinél öszeérinted a 2 drotot,pl egy csavar húzoval és ha beindul a moci akkor ez a gondod...persze kupplung kar be stb..
Az aksira meg mérj rá hogy rá tölt e a generátor..huzogasd a gázt is és ugy is nézd...
sok sikert