Az a 270 körüli érték csak egyszer jött össze : szinte végig esőben 2 személlyel 1-2 pihenéses 80-110tempó túra alatt. Azóta se, bár inkább ne ázzak el még egyszer annyira.
Na a 270-et megnézném.Ok, nekem 600as az RF, de 260-at akkor sem menne, ha alapjáraton pöfögnék .
Viszont akkor én most offolok: mi volt a legrövidebb táv, amikor kigyulladt a benszinszintjelző?(Nem döccenés, stb).Minden játszik, gyorsulás, pályázás, vagy vágta a nagyival az utasülésen , hogy megmutasd mennyit megy a gép......
Kiváncsi vagyok az eredményre...
Hm, érdekes. Amúgy nemtudom, hogy műxik a szintjelző, de gondolom van egy fix helye a tankban, elvileg valami logikus helyen, hogy lötyögésnál ne villogjon. Nekem most így elég jó, mert "jó előre" szól, hogy mostmár nézd a kutakat az út mellett.
De nemrég hazafelé rámentem valami jó kis úthibára, dobott egy nagyot a mocin és kigyulladt a lámpa. De ilyen full erősen, mint amikor már tényleg mindjárt kifogy. És nem kellett volna neki, úgyhogy mondom nemigaz, hogy egy kis hegymenetben ennyit bekajált. El is kezdtem számolgatni, aztán mire visszanéztem már nem égett. Szóval gondolom az érzékelő elmozdult majd visszahelyezkedett valahogy.
Egyébként itt a fórumon többiek beszámolója alapján is azért a felgyulladástól még vagy 20-30km. Már akinek működik.
És persze eltekintve a néhány kötsögtől, aki 270km után vált tartalékra.
Nekem 196nál amikor felvillan, akkor ki is fogy, és elkezd fulladni.
De majd szerdán megyek haza vidékre akkor kipróbálom.
Ja, a lényeget lehagytam, mindezt 2 személlyel, mert barátnőm mögöttem ül.Ha egyedül ülök a gépen az nem releváns, mert akkor 130as utazóm van, ott meg kicsit "torkosabb"
Ne aggódj, nekem se később villant fel. Sőt. Olyan 188km környékén kezdett pislákolni. De akkor még olyan, hogy gyorsításnál v lassításnál meg kanyarban elalszik, csak néha a nem lepi el teljesen a benya az érzékelőt. És onnantól mentem amíg megállt alattam ON állásban. Úgy lett 235. Pont országúton voltam, nem volt forgalom, úgyhogy csak simán áttekertem menet közben tartalékra.
Milyen állításra gondolsz pontosan? Mert a kuplungkaron hiába állítok utána, az nem segített.Bár én örülnék a legjobban, ha egy állítással meg lehetne oldani.De ha mégsem, azért meg tudnád mondani, mennyi egy "adag" lamella az RF 600-hoz?
Hát én nem tudom nektek milyen ,motorotok van, de nekem 1szer, és csak 1szer sikerült menni úgy, hogy 196nál villant fel a benzinlámpa, de akkor tényleg semmi állatkodás nem volt. Lehet hogy az én készülékemmel van gond?
Majdnem elfelejtettem, valószínű hogy kezd széthalni a kuplungom, nehezen lehet már váltani, meg visszaváltásnál is kattog egy kicsit.Fél óra a városban, és fáj a lábfejem.Szóval Tud valaki valami helyet, ahol olcsón tudnék lamellákat venni?
Azt én is ki tudom cserélni otthon ugye?
(Mert lassan többet motorozik a szerelő mint én, mert mindig van valami...)
A héten megtettem első Miskolc-Bp-Miskolc utamat. És azt kell mondjam, sokat javult a moci mióta szerelőnél járt és megcsinálták a tömítéseket, stb.
Számításaim szerint 5,53L / 100km volt most a fogyasztás. Mivel a 3-mason jöttem-mentem, ebben volt városi furikázás (50-60), országúti tempó (90-110) és egy hétfő reggeli budapesti belvárosi "közlekedés" (gyök2). Illetve néhány alkalommal, de nem huzamosabb ideig egy kis szárnypróbálgatás (140-160). Utóbbihoz fűzném hozzá: hazafelé leforogta az órát, igaz egy kis lejtős részen indultam neki, de nem kínoztam magas fordulaton, hanem már jó előre (80-100 környékén) váltottam a hatost és uccu neki.
Volt egy kis csomag is velem (tanktáska és egy jól megrakott hátizsák - noti, miegymás), így szerintem szép teljesítmény. 235km-ert mentem tartalék nélkül, utána tartalékkal az első benzinkútig (8km). Ott 13,61 litert tankoltam hogy tele legyen (sajna kicsit túl is csordult...). Tehát valahol tényleg 3L környéki a tartalék.
Szóval élveztem az utat, megtanultam plexi mögé bújni.
Illetve a helyes üléspozíciót is megtaláltam számomra, stb. stb. És régóta volt 3 napos izomlázam a combomban.
A nagyjából 200km-ert egyhuzamban toltam le, elsőre, na meg amúgy is friss motoros vagyok, így hát megéreztem. De hazafelé már jobb volt.
Na, csak ennyit akartam mondni, további jó reggelt!
Imitrikes a videok megvannak,a mocizásról csak azóta én 1x sem voltam fent,nem forditottam erre időt...majd ha lesz egy kis időm felrakom...mellesleg csak annyit mondanék nekem 13 pár százig pörgött be kb 220 nál a moci jelenleg 12 700 a vége 4-5-6 és már csak 180 a végsebessége!
EGYSZÓVAL : a lamelláim elkoptak...4-5-6 ban is 180 185 és nem megy többet idommal vagy idom nélkül is...pénteken tudtam beszélni egy emberkével,aki elég olcsón tud szerezni hozzá alkatrészeket,olaj,gyertya,szürő,fékbetét,stb.És tőle szerzem be a lamellákat is.
Természetesen én nem ohajtom folytatni a vitát....de azért voltam bent a kórházban és csináltam egy felvételt a motoros kollegáról...de ez most mind1.
Jah a motor majdhogynem teljesen össze állt,most már csak a rekeszes idomok hiányoznak...
majd még irok és felrakom a vidiket,csak még ellőtte akarok csinálni még 1videót...és persze ahoz az kell hogy áttudjak menni SHTOWEE hoz és vissza kérjem a kamera tartót...
Ebben lehet van valami.
Mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy tavaly volt az első " nagymotoros" szezonom és majdnem minden hétvégén 400km-t mentem.Nameg hétkötbe ha a szoba és a wc között lett volna a morot, akkor sz@rni is azzal mentem volna
Bár július 13 óta így is kapott 4000-et
Viszont akkor én most offolok: mi volt a legrövidebb táv, amikor kigyulladt a benszinszintjelző?(Nem döccenés, stb).Minden játszik, gyorsulás, pályázás, vagy vágta a nagyival az utasülésen , hogy megmutasd mennyit megy a gép......
Kiváncsi vagyok az eredményre...
De nemrég hazafelé rámentem valami jó kis úthibára, dobott egy nagyot a mocin és kigyulladt a lámpa. De ilyen full erősen, mint amikor már tényleg mindjárt kifogy. És nem kellett volna neki, úgyhogy mondom nemigaz, hogy egy kis hegymenetben ennyit bekajált. El is kezdtem számolgatni, aztán mire visszanéztem már nem égett. Szóval gondolom az érzékelő elmozdult majd visszahelyezkedett valahogy.
Egyébként itt a fórumon többiek beszámolója alapján is azért a felgyulladástól még vagy 20-30km. Már akinek működik.
És persze eltekintve a néhány kötsögtől, aki 270km után vált tartalékra.
De majd szerdán megyek haza vidékre akkor kipróbálom.
Ja, a lényeget lehagytam, mindezt 2 személlyel, mert barátnőm mögöttem ül.Ha egyedül ülök a gépen az nem releváns, mert akkor 130as utazóm van, ott meg kicsit "torkosabb"
Majdnem elfelejtettem, valószínű hogy kezd széthalni a kuplungom, nehezen lehet már váltani, meg visszaváltásnál is kattog egy kicsit.Fél óra a városban, és fáj a lábfejem.Szóval Tud valaki valami helyet, ahol olcsón tudnék lamellákat venni?
Azt én is ki tudom cserélni otthon ugye?
(Mert lassan többet motorozik a szerelő mint én, mert mindig van valami...)
A héten megtettem első Miskolc-Bp-Miskolc utamat. És azt kell mondjam, sokat javult a moci mióta szerelőnél járt és megcsinálták a tömítéseket, stb.
Számításaim szerint 5,53L / 100km volt most a fogyasztás. Mivel a 3-mason jöttem-mentem, ebben volt városi furikázás (50-60), országúti tempó (90-110) és egy hétfő reggeli budapesti belvárosi "közlekedés" (gyök2). Illetve néhány alkalommal, de nem huzamosabb ideig egy kis szárnypróbálgatás (140-160). Utóbbihoz fűzném hozzá: hazafelé leforogta az órát, igaz egy kis lejtős részen indultam neki, de nem kínoztam magas fordulaton, hanem már jó előre (80-100 környékén) váltottam a hatost és uccu neki.
Volt egy kis csomag is velem (tanktáska és egy jól megrakott hátizsák - noti, miegymás), így szerintem szép teljesítmény. 235km-ert mentem tartalék nélkül, utána tartalékkal az első benzinkútig (8km). Ott 13,61 litert tankoltam hogy tele legyen (sajna kicsit túl is csordult...). Tehát valahol tényleg 3L környéki a tartalék.
Szóval élveztem az utat, megtanultam plexi mögé bújni.
Illetve a helyes üléspozíciót is megtaláltam számomra, stb. stb. És régóta volt 3 napos izomlázam a combomban.
A nagyjából 200km-ert egyhuzamban toltam le, elsőre, na meg amúgy is friss motoros vagyok, így hát megéreztem. De hazafelé már jobb volt.
Na, csak ennyit akartam mondni, további jó reggelt!
Videókat várja mindenki szerintem.
Imitrikes a videok megvannak,a mocizásról csak azóta én 1x sem voltam fent,nem forditottam erre időt...majd ha lesz egy kis időm felrakom...mellesleg csak annyit mondanék nekem 13 pár százig pörgött be kb 220 nál a moci jelenleg 12 700 a vége 4-5-6 és már csak 180 a végsebessége!
EGYSZÓVAL : a lamelláim elkoptak...4-5-6 ban is 180 185 és nem megy többet idommal vagy idom nélkül is...pénteken tudtam beszélni egy emberkével,aki elég olcsón tud szerezni hozzá alkatrészeket,olaj,gyertya,szürő,fékbetét,stb.És tőle szerzem be a lamellákat is.
Természetesen én nem ohajtom folytatni a vitát....de azért voltam bent a kórházban és csináltam egy felvételt a motoros kollegáról...de ez most mind1.
Jah a motor majdhogynem teljesen össze állt,most már csak a rekeszes idomok hiányoznak...
majd még irok és felrakom a vidiket,csak még ellőtte akarok csinálni még 1videót...és persze ahoz az kell hogy áttudjak menni SHTOWEE hoz és vissza kérjem a kamera tartót...
széles útat
Mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy tavaly volt az első " nagymotoros" szezonom és majdnem minden hétvégén 400km-t mentem.Nameg hétkötbe ha a szoba és a wc között lett volna a morot, akkor sz@rni is azzal mentem volna
Bár július 13 óta így is kapott 4000-et
Évek óta 7000 környékén van a futásteljesítményem.
Na de majd ha ti is közelebb lesztek a nagyapaszerephez,kevesebb időtök marad.
Akkor az napi 25és fél óra motoron.
Az szép!... vagy valahol elszámoltam magam?
Én is ilyen munkát akarok!