Csináld csak, bár még van pár hetem mire kilábalok a szaruhártyagyulladásból.
Addig motorozás törölve. Utoljára július 12-én tankoltam Polgárdiból hazafelé. SZÖRNYűűűűűűűű
Jólvan, ha időm engedi majd nekiugrok,
elvégre ezért (is) vettem még egy hátsólámpát .
A két fényerő megoldható. A helyzetjelzőt kevesebb áramról
kell meghajtani, viszont nem ugyan azokon a ledeken.
Maradna a "gyári" felállás.
Két fényerővel jelentősen macerásabb, de majd elgondolkodok
rajta.
Kicsit elírtam mert nem levegőszűrőre gondoltam :D
hanem olaj szűrőre :D:D
de azért köszi ha valakinek erre van tipp akkor engem nagyon érdekelne
kösszi
Úgy gondoltam, a foncsorlapot furkálom meg nyáklap helyett, és vezetékekkel összekötözve.
De inkább csináld meg az elsőt és elmegyek érte és cserélünk.
Körülbelüli ledhelyzeteket tegnapi hozzászólásomban megtalálod.
Feketék a helyzetjelzők, sárgák a féklámpa.
Vagy megoldható 1 leden a 2 fényerő?
ehez csak annyit füznék hozzá hogy igazad van a led panel sokkal jobb és egyszerübb
Már gondolkodtam rajta én is,majd ha lesz egy kis időm,veszek nyáklapot és kirajzolom a formáját stb stb.
Kérdésedre a válasz:
A LED-ek száma gyakorlatilag szabadon választott is lehet.
13.5V áll rendelkezésre, ezt tudod elosztani sorban mondjuk 5-6
LED felé, párhuzamosan pedig szinte akármennyi LED felé.
Az, hogy sorban hány LED-et tudsz kötni, az attól is függ, milyen
típusút raksz be, és természetesen mekkorát.
Az 5-ös LED-ek általában 2-2,5V körül már szépen mennek 20mA-ről.
A 10-es LED-ek színtől föggően akár 3.6V-ig is felmehetnek.
Ami biztosan kell, egy soros ág elé egy ellenállás, a feszültség
beáll magától ha a LED-ek telítésbe mennek, viszont az áramot
korlátozni kell ilyen módon.
Nem egy bonyolult dolog, csak ahhoz hogy szépen megcsináld
előbb le kellene bányászni a búrákat ami nekem speciel még nem
sikerült, bár mivel 2 komplett hátsó lámpám van így el merem törni
az egyiket.
Én az egész műszerfalat alakítottam át LED-esre.
Nagyon untam, hogy indexeléskor villog a műszerfal is.
Így most szépen egyenletesen világít kéken .
Igaz még vennem kell 0.4k-s ellenállásokat mert az 5-ös ledekhez
volt méretezve a 8-asok meg kicsit gyengécskék így.
A hátsó lámpán is gondolkodtam, de én majd úgy szeretném,
hogy kiszedem a búrákat és maga a foncsor helyére építek be
led panelt.
Érdeklődnék hogy valqaki véletlen nem e tudna ajánlani olyan helyet ahol aránylag olcsón lehet kapni légszűrőt rf 400 as géphez ha igen légyszi írja meg ki milyen olajat használ 10w 40 ?
Előre is köszi
sziasztok
Gyertyákat pucold meg, és gázon égesd ki őket. Ha nem használ akkor csere.
Légszűrőbe nem költöztek be esetleg illetéktelenek?
1 éves benzint is érdemes lecserélni.
Igen tudom a SHOXnál láttam a katalógusban.
De én úgy tervezem, hogy elosztva szépen a teljes felületen , féklámpa helyére is egy sort + még 1 sor féklámpaledsort.
Így mindíg világítana a féklámpa is helyzetjelzőként.
Érted! Optikailag tuningolva!
Sziasztok!
Egy kis problémám lenne szeretett paripámmal ami egy 400 as rf.Sajnos külföldi munkavállalás miatt egy éve nem volt használva és mikor tegnap be akartam inditani nem sikerült.Betoltam de sajnos ha alcsony fordulaton pörög akkor leáll a motor mintha nem lenne alapjárat.Betolva szépen indul de 2000 es fordulat alatt leáll és az öninditoval sem indul ujra.Ha valakinek volt már ilyen gondja vagy tudna valami tanácsot adni azt nagyon megköszönném
üdv:Tomi
Na megjöttem, teszem fel őket. Remélhetőleg már nem lesz gond.
LED-es helyzetjelzők: a legolcsóbb és legegyszerűbb verzió, ha az eredeti izzó helyett ugyanolyan foglalatú, LED-es izzót teszel. Ezeket készen lehet kapni, 5-6 LED van ilyen "virág" alakban bennük. Legalábbis szerintem ez így megvalósítható.
Hátsó helyzetjelzőt és a féklámpát szeretném ledesre alakítani.
Valakinek tapasztalata e téren?
Hány ledet 1 izzó helyére, kiegészítő kütyük, költség.
Valahogy így, de nem tudom hány ledet kell tenni 1 - 1 izzó helyett.
Megnéztem Rambóét is, hát az enyém 400 tuti nem megy
úgy ahogy az övé...
Mindenesetre múltkor láttam, köszönt nekem igaz egy keleti
robogó volt alattam nem a röfi :P.
Szerintem én is belefogok a telefont tartóba, csak én az első
teleszkópra teszek majd tartót, az nekem jobban tetszik :).
Egyet töltöttem, fel is ment, csak 15mp-nél mindegyikben eltűnt a hang...
Vagy neked bikerman nem?
Meg az a baj, hogy a 100megába nem fért bele, ezért kb felére konvertáltam és ezután csinálta ezt a problemet. De most éjszaka dolgozok rajta, reggel feltolom. Mert mindenképp fel fogom tenni, csak úgy hang nélkül nem az igazi.
Még ha nem is túl sok minden hallatszik a motorból, azért csak hozzá tartozik.
Addig motorozás törölve. Utoljára július 12-én tankoltam Polgárdiból hazafelé. SZÖRNYűűűűűűűű