10 Mega nem lehet probléma, de vagdosd körbe a mondanivalóját és egyesével próbálkozz. Az én képeim 8 megásak, sokáig pakolta a csapatot de odaért.
Köszönöm, a Flotta nem teljes, hiányzik a Pancsi ami szüleimnél porosodik.
A trike-ot én csináltam szakemberek segítségével (esztergályos; vizsgázott hegesztő; autóvillamosságis; fényező).
motorja skoda
szeva!úgy néz ki a dolog h tudok menni szombaton.Mikor kezdödik?Ki jön még RF-es?Mikor és hol talizunk?Lassan elkéne kezdeni megbeszélni ezeket a dolgokat is!
Fekete kormozás az benzín. Egyszerűen nem tudja elégetni ha túl sokat kap és még elég kompresszió sincs hozzá. Ugye kompresszió nélkül elszökik a zoxigén! Mer ugye a zoxigén nélkül nincs rendes égés.DE HA A VÍZBŐL KIVONJUK A ZOXIGÉNT, , , ,
Szelepvédőt veszteségmérés után szorgalmasan adagold ha ott veszik a nyomás.
Sűrűbb olajból kevesebbet kell egyen mert nehezebben fér át a réseken.
Üdv.
A koncert elmaradt a talin.
Majd jövő héten....
Citadella......
Minden hónap első szombatján, össze gyűlnek a motorosok,
és mennek egy kőrt Pesten, majd utána egy BP max 60km-re elmennek valami településre, ami mindig más általában....
Ha még nem voltál érdemes eljönni!
De előre szólok motor, jogsi, legyen rendbe, mert általában ell.
Kéne egy kis okfejtés, kinek mi a véleménye...
Ma újra kompressziót mértem, gyertyát pucoltam, meg hézagoltam.
A következő a tapasztalat:
Két középső henger mostmár minimum határ felett, két szélső
bőven a gyári tartományban.
Konklúzió: a szeleptisztító adalék ér valamit, mert leszedte a
szelepekről a kormot.
Viszont.... Most vettem észre, hogy milyen formában is fogy
el az olajam, mert ugye menet közben se hagytam magam mögött
bazinagy kék felhőket.
Hát nem kék, hanem korom fekete...
(valami olyasmi mint az FZR 1000 itt az egyik videón)
Olvasgattam, nézegettem, de értelmes leírást nem találtam benzin
motoron a fekete füstre. Hol azt mondják olaj, hol meg azt, hogy
túl sok benzin.
Ha valaki tudja a tutit mondja meg, mert én továbbra is egyre
erősebben gondolom, hogy a kompresszió veszteséget elsősorban
a rettentő sok lerakódott korom okozza a kipufogószelepeken
(ezért van javulás az adaléktól), az olajat pedig a szelepszár
szimeringeken keresztül szívja be a térbe (mivel sűrűbb olajból
többet evett).
3 helyen néztem, és mindenhol 40 fölött volt.
Pannóniaringen volt múltkor akció keményen, csak későn néztem meg a hírlevelüket. http://phoenixracing.hu/hu/hir...
De ha a Simon szervíz elküldi póstán, akkor benevezek nála egyre.
Én a 208RR-t előre és a 208-at hátra összesen 21000-ből vettem
vateráról.
Még rajta voltak a szines csíkok is. Igaz az 5000km-rel ezelőtt volt,
de idénre szeritnem megérte.
Legközelebb is használtan veszek az tuti.
Amúgy egyre inkább sík ideg vagyok a motor miatt...
Jövőhéten első dolgom lesz megrendelni a szelepfedél tömítést
és amint megjött, jön a veszteség mérés, aztán meglátjuk...
Ha nem éri meg felújítani, akkor kell majd a srác elérhetősége
Shtowee...
Imitrikes!Gyere fel te is!Legyünk tényleg minnél többen!Tegnap ahogy nézegettem az elsö RF találkozo képeit,nagyon megjött a kedvem az egészhez!Bár kedvem eddig is volt hozzá,csak idöm nem volt sajnos!Most hogy jó a vasam ujra,nem akarok kimaradni semmi jóból!
Köszönöm, a Flotta nem teljes, hiányzik a Pancsi ami szüleimnél porosodik.
A trike-ot én csináltam szakemberek segítségével (esztergályos; vizsgázott hegesztő; autóvillamosságis; fényező).
motorja skoda