Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hol van már az a videjóó!?
Igen néztem én is MR RF régi képeit, de csak a felnik egyeznek.
Nem ismerős egy kicsit a felni? Mintha valaki itt a fórumban csinált ilyet. Vagy tévedem?
Imitrikes láttad ezt egy telefont megér:
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
rendben, köszi
vazzzz, teljesen kiment a fejemből, bocs.....holnap utánanézek a dolognak!
igen ebben igazad van
Nem tudom, 400-asom még nem volt
De inkább fizetek valamelyikőtöknek pár sört és jó legyen, minthogy 10.000-ért kapjak egy olyan tanácsot, amivel nem megyek semmire.
Micsoda igények

Igazából szerintem ugyan az a trafója mind a 2őnek...de lehet tévedek
A csipkedést megcsináltam már én is, de az sem segített .
Gondoltam én is arra, hogy ki kellene próbálni másik trafóval, de csak akkor vennék újat, ha tényleg az a baja, mert nem éppen állok valami jól.
Szóval ha valakinek van Pesten RF600-asa, ért hozzá, és rá is érne a héten egy kicsit, sőt még szerelne is szívesen egy kicsit az szóljon
Hát mindenesetre ez érdekes

akkor egyenlőre marad a gyujtás probléma...az hogy ott azon belül mi az jó kérdés...mert akár lehet elektronika is mármint a gyujtás elektronika...de több mint valószinü hogy trafó..
valakiével kikéne cserélned és úgy kiprobálni,mert ha trafó az annyira nemgáz az a BURMI éknál van 5000 pénzért/ db!
ha elektronika akkor cumi

De reménykedjünk benne hogy valami apróság...amugy ez lehet hülyén hangzik de irtam nektek a multkor hogy nem forgott ki rendesen a moci ugy mint régen....nah a trafó kábel mármint a pipa kábelből csipp csipp,mindből és vissza és lás csodát kiforog rendesen,mivelcsináltam vidit itt most látszani is fog

remélem Tsanyi hamarosan irni fog a lamella ügyben mert szegény gépsárkány csak 1-2-3 ban húz mint a veszet fene 4-5-6 ban már érzem hogy csúszik...
A többiben is, csak ott nem ennyire érezhető, mert ugye kissebb az áttétel.De másodikban is érezhető hogy 6000nél megtorpan.
És csak 6-ban vagy többi fokozatban is?
Igen 2-3 perc 6. sebességben.
Tudom, menetszél, meg minden, de olyan erőtlen lesz abban a fordulatszám-tartományban, hogy nem tud túlforogni rajta 6.ban, csak ilyen rohadt lassan.
2-3 perc?!
Köszi az infót!
Power szelep az biztos nem
Karbiszinkron előtt is csinálta már, szóval nem valószínű, hogy az.A szerelőrác elvileg annyira nemkontár, hogy szarul rakja össze, hogy falsot szívjon, nameg ő is a gyujtásról beszélt folyamatosan...
Az erőgyűjtés stimmel, de nem indul meg.6.ban, ha eléri a 6000-et kell legalább 2-3(! ) perc mire elgyorsul 7500ig, és rángat is közben kicsit..Ott húz megint 8 ig, és ot majdnem ugyanez.én vagy kábelra tippelnék, vagy trafóra, de igazából tök tanácstalan vagyok.nincs sajna cseretrafóm, se cserekábelom, illetve nem tudom hogy hol kellene rámérni,és milyen értékeket kellene kapnom. És hogy jó legyen, ez 600as aminek nem minden alkatrésze csereszabatos a 400assal
ha üresben van a gép akkor is ezt csinálja?vagy csak menetközben?

Nekem anno az RS em csinált ilyet,de ott a power szelep miadt volt!


De ha jól értelmezem hogy neked mi a problémád akkor szerintem ezek lehetnek:

karbiszinkron tudom hoy volt de ha ninsc jól belőve mármint az egyik karbiban szegényebb a keverék vagy akár 2őben akkor okozhat ilyen gondot,ez olyan mintha hirtelen erőt akarna gyüjteni a motor,mjad megindul de mégsem gyüjtöt erőt...

ha nem ez a gond akkor lehet még a gyujtással is gond lehet nincs elég szikra,ezt 4 másik gyertyával 4 másik pipával tudod leellenőrizni.
Szerintem még ebből adodoan lehet trafó is de nem vennék rá mérget...

akkor még azt is érdemes megnézni hogy nem sziv e farsot,ha féktisztitóval a karbi aljánál vagy talpához oda fújsz és ha megemelkedik a fordulatszám akkor falsot sziv.

De én megmondom öszintén hogy ha enyhe a torpanás akkor benya,ha erős akkor gyujtás...azért egy teljes karbi tisztitás megoldaná kitudja...

De hamarosan irnak majd a többiek is lehet tudnak jobbat is mondani
jaja azért annyira nem xar megoldás és nem is annyira bonyolult megcsinálni

mellesleg ez csak annyiban jó hogy oda rakom fel ahova akarom
ma este rakok fel vidit több szempontból is lesz kamera
Asszem segítséget kell kérnem, mert most már tényleg tanácstalan vagyok. A szitu a következő:

Tavaly megfőtt a blokkom, mert nem keringett a hűtővíz.Ki lett cserélve a gyűrű, szelepek, szimering, rugók, stb.Be lett szépen járatva semmi gond nem volt vele, mert nem húztam neki. Amikor elkezdem húzni 6000ig minden rendben, de 6000 és 7500 illetve 8 és 10000 között megtorpan (és mintha a köztes sávokban sem húzna úgy mint kéne).
Benzinellátás rendben van, volt szervízben, a karbik be lettek állítva.A szerelő szerint el volt repedve a gyertyapipa, de azt kicseréltem, és ugyanolyan szar még mindig.Valaki tapasztalt már hasonlót?Esetleg ötlet, hogy mit, hol, hogyan kellene kimérnem/kicserélnem, hogy végre jól műkördjön, mert az hogy 130-nál állva hagy egy 1.6-os civic, az enyhén szólva röhej/siralmas.

Előre is köszi.
Hát igen, az RF-en nincs túl sok hely, ahova ilyen bilinccsel lehetne rögzíteni.
Viszont a gumizás tényleg megoldhatná a remegést, csak a GPS tartónál az egész rezonál gondolom. Meg pl. a #1-es videómnál az egész faridom rezeg szerintem. De köszi az ötletet!

RSrambo: az a tartó is király, lehet majd hekkelek én is egyet.
ilyen lett a kamera tartó...

a 2 ik képen láthatjátok hogy 2 gumi gyürü csillapit plusz még 2 gumi alátét van alul is de az nem látszik,de ugyvettem észre 1x igy is berezonált

ez a tartó cask annyiban jó hogy sok sögben lehet állitani,de van 1 másik változata a buksimban ami engedi az oldalirányú mozgást is ha pl a motor oldalára akarom felrakni
Én az Africa bukócsövére rögzítettem ködlámpát valami központi fűtésnél használatos csőtartóval. Ez egy belül gumis különböző átmérőben kapható bilincs rajta egy menetes szemmel. Mondjuk hirtelen nem jut eszemben semmi cső az RF-n, de ha valamire fel lehet rögzíteni akkor a gumírozás megoldja a rezgéscsillapítást. és a menetes szembe kontaranyával be lehet hajtani egy menetes szárat és ugyanennek másik végére kontraanyával a fényképezőt.
max egy M8-as csavart el kell vágni és újramenetelni a másik végén mert a fényképezőbe M6 megy.
Szerintem olcsóbb, stabilabb, megbízhatóbb, mint az általad vázolt konstrukció.
Na hali!

Imitrikes: majd tolok képeket, sajna elfelejtettem csinálni, illetve rámsötétedett. Mármint a felfogatásról. De nem nagy ördöngősség: GPS tartó nekem vákumos. Arra szépen ráerősítettem a fényképezőt (szigszalag) és had szóljon.

Egyébként már van ötlet két új pozícióra is. Az egyiket szerintem holnap megcsinálom, a másik elég barkács lenne, úgyhogy még elválik. Na meg sajna, a rezgéselnyelés még nincs megoldva és a második ötletez igencsak kellene. Remélem az első annyira nem lesz gáz és nem rezonál be élvezhetetlenre. Mert ha így lesz, akkor az is egy nagyon jó helynek néz ki gondolataimban.