Na nekem is, csakhogy nehogy gond nélkül jöjjön az ősz, valami gebasz van. Vagy az akksi sz@rt be, vagy a generátor nem tölt vissza rendesen, mert nem akar indulni szegénykém, csak tolással. Meg se bírja moccantani a gépet. Hétfőn betoltuk, elmentem a Bükkbe karikázni, mikor visszaértem, jó volt, leállítottam, beindult, másnap is. De másnap már a Bükkben sem akart újraindulni egy pihenő után, ma meg 1x sem...
Ma vettem motoros akku töltőt, rádugtam, este sasolom. Ha újra menni fog, akkor lehet a generátor nem teszi a dolgát. Azt mennyire nehéz kibányászni, illetve szerintetek egy szénkefe-csere vagy felszabályozás mi pénz?
Holnap bemegyek a Tsanyiék-hoz egy gyors átnézésre,mert lehet nem kupplung lamella lesz hanem kompreszió hiány
De egyszerüen nem hiszem el hogy egyik napról a másikra kompreszió hiány lépne fel...tavaly még 100%a gyári értékeket hozta,egyszerüen nem tudom elképzelni hogy most ne tudná ugyanazt,mikor még jobb is lett a gép legalábbis szerintem..
na mind1 holnap majd kiderül mindenszóval szúrkoljatok
Kinek mennyit pörög az RF -je?
Mert nekem 14000-nél szabályoz...de a gáz az hogy néha ha olyanja van a motornak 12 3-4-5 száz nál leszabályoz...
És pl a multkori vidinél amit felraktam nem 1x eljátszotta hogy leszabályzott előbb,és nem tudom miért...a gyertya pipa kábelekből csipp csipp megvolt...nagyon ritkán jön elő a motornál hogy leszabályoz 12 -3-4-5 nél de az is hogy engedi 14 ig bepörögni...13 tiltana elméletben ha jól tudom.. eddig 90-93 kb km/h ment 2esben most meg 100 a vége 2esben..
uhhh az elég kemény egyik isminek a kontaklencsétől lett szaruhártyagyulladása annyira kiszáradt a szeme..
Hát jó bulást kivánok neked,remélem mielőbb felépülsz
Azért az nem semmi 1 hét 5 alkalom kórház
Áhá de azért a felvételeket nem hagytad
Mellesleg holnap csinálom az ucsó vidit az pedig ugy fog kinézni hogy a kamera engem fog venni hogy mit csinálok,plusz hátulról is hogy milátszik...
és akkor ha minden jól megy akkor este felrakom...
sajna ma elég rossz idő volt igy csak külső felvételeket csináltunk...de olyan hideg volt hallod..pff...még 1x jóbbulást
Szaruhártyagyulladás.
Most már lassan vége lessz.
1 héten 5 alkalom a kórházba, persze külön sofőr mert nem bírtam nyitva tartani a szemem közepes fényben se, meg tök homályos mintha tejüveg lenne a szemem előtt- még szerencse, hogy csak az egyik szemem-.
GPS felvételeket is csukott szemmel csináltam .
Három hete mikor lemegyek a garázsba, meglátok egy kék RF-et, de már kezd halványodni mi is lehet az, vagy kié-mié? Mire is való!?
Lassan 2 hónapos lesz bent a benzin .
Én a 7esen találkoztam valakivel RF-el, tegnap, Érd felől jöttünk, lekanyarodtam és csak a hátsó lámpájáról ismertem meg hogy RF.
Délután 5 és 6 között.
Néha nekem is van ilyen megtorpanás, de 6000rpm felett helyrejön a dolog, olyan hangja van olyankor mintha nem menne mind a 4 henger.
Nem köthető a motor melegedéséhez, általában csak gondol egyet és így viselkedik. Érdekes viszont, hidegen sosem csinálta. Szerencsére ez ritka eset, de elég zavaró ha ki akarok gyorsítani.
Tegnap DU 5 felé a 6oson én is találkoztam egy RF essel sötét szürke volt ha jól láttam,intettünk egymásnak majd egyből elkezdtem gondolkodni kinnek lehet ilyen röfije
Hát az a baj hogy szerintem nekem rúgot is kell cserélni....anno mikor az RS ben cseréltem lammellákat rúgot nem cseréltem mert fellesleges volt és jó volt anélkül is,de itt szerintem most kell.. mondjuk mindenképpen bowden csere is lesz mert alig emeli ki a kupplung kosarat,és nem tudom miért vagy elfog szakadni,vagy valami más gebasz van...na mind1 ugyis akkor derül ki minden ha szétszedtem...Tsanyi annyit megtennél hogy megnézed hogy akkor van e raktáron? ami mondjuk 3 napon belül megérkezne hozzátok vagy hozzám vagy hogy
ha nincsen raktáron akkor megrendelnél nekem 1 garniturát?egyenlőre csak lamellákat,szétszedem a motort mikor megjött és ha rúgot nem kell cserélni akkor ennyi,de ha kell akkor megvárom még megrendeled azokat is
Én is a gyertyára tippelek, de a jövő héten veszek 1-et, meg egy kábelt, hogy kizárjam ezt a lehetőséget
Aztán ha nem ez, akkor árokba döntöm és felgyújtom
TaxisGaben, viszont ha esetleg szétszednéd a motort megint, nézd már meg légyszives(vagy csinálj egy képet) hogy milyen gyártási/szériaszám van a trafón.(kiváncsi vagyok, megegyezik -e a 600éval).
Utánanéztem a kuplung árnak, a kopó lamellák 14500, a rugók 4500-ba kerülnek, de azokat nem feltétlenül kell cserélni. A rendelés jó esetben 3 nap, ha nincs az itthoni raktárban a rendelés pillanatában akkor akár 2 hét is lehet.
Gyerekek! Szintén nekem is ez a nagy bajom, hidegen megy, s mikor bemelegedés megtörtént,kihagy néha a henger, 4000-4500 nál torpan. Gondoltam elöbb gyertya, de sajnos komolyabb lesz a dolog...
TSanyinkal egyeztetve tippünk: trafó problem! Szóval Rambo el Senior szappanoperahős barátunk állítása szerint brumiéknál 5000/db, ami gondolom spermiumul nem új... De ha valakinek van otthon elfekvőben motor, amit nem használ, letörte, vagy netán tud olcsón trafót, hirtelen jelentkezzen már nálam, lécci...! Vagy a trafó kölcsönzési lehetőségről nem is beszélve...
Erőt, egészséget!
csak még csináltunk hozzá vidit,mert ez önmagában kevés volt,és hát azért a kamera szög sem mind1
Hidd el nem lesz rossz
Ha minden jól megy akkor nagyából az összevágásnál olyan lesz mint a SBK ban vagy a Moto GP ben mikor minden szögből van kamera állás...
Na nekem is, csakhogy nehogy gond nélkül jöjjön az ősz, valami gebasz van. Vagy az akksi sz@rt be, vagy a generátor nem tölt vissza rendesen, mert nem akar indulni szegénykém, csak tolással. Meg se bírja moccantani a gépet. Hétfőn betoltuk, elmentem a Bükkbe karikázni, mikor visszaértem, jó volt, leállítottam, beindult, másnap is. De másnap már a Bükkben sem akart újraindulni egy pihenő után, ma meg 1x sem...
Ma vettem motoros akku töltőt, rádugtam, este sasolom. Ha újra menni fog, akkor lehet a generátor nem teszi a dolgát. Azt mennyire nehéz kibányászni, illetve szerintetek egy szénkefe-csere vagy felszabályozás mi pénz?
Holnap bemegyek a Tsanyiék-hoz egy gyors átnézésre,mert lehet nem kupplung lamella lesz hanem kompreszió hiány
De egyszerüen nem hiszem el hogy egyik napról a másikra kompreszió hiány lépne fel...tavaly még 100%a gyári értékeket hozta,egyszerüen nem tudom elképzelni hogy most ne tudná ugyanazt,mikor még jobb is lett a gép legalábbis szerintem..
na mind1 holnap majd kiderül mindenszóval szúrkoljatok
Lenne 1 kérdésem mindenkihez!
Kinek mennyit pörög az RF -je?
Mert nekem 14000-nél szabályoz...de a gáz az hogy néha ha olyanja van a motornak 12 3-4-5 száz nál leszabályoz...
És pl a multkori vidinél amit felraktam nem 1x eljátszotta hogy leszabályzott előbb,és nem tudom miért...a gyertya pipa kábelekből csipp csipp megvolt...nagyon ritkán jön elő a motornál hogy leszabályoz 12 -3-4-5 nél de az is hogy engedi 14 ig bepörögni...13 tiltana elméletben ha jól tudom.. eddig 90-93 kb km/h ment 2esben most meg 100 a vége 2esben..
Hát jó bulást kivánok neked,remélem mielőbb felépülsz
Azért az nem semmi 1 hét 5 alkalom kórház
Áhá de azért a felvételeket nem hagytad
Mellesleg holnap csinálom az ucsó vidit az pedig ugy fog kinézni hogy a kamera engem fog venni hogy mit csinálok,plusz hátulról is hogy milátszik...
és akkor ha minden jól megy akkor este felrakom...
sajna ma elég rossz idő volt igy csak külső felvételeket csináltunk...de olyan hideg volt hallod..pff...még 1x jóbbulást
Most már lassan vége lessz.
1 héten 5 alkalom a kórházba, persze külön sofőr mert nem bírtam nyitva tartani a szemem közepes fényben se, meg tök homályos mintha tejüveg lenne a szemem előtt- még szerencse, hogy csak az egyik szemem-.
GPS felvételeket is csukott szemmel csináltam .
Lassan 2 hónapos lesz bent a benzin .
Délután 5 és 6 között.
Néha nekem is van ilyen megtorpanás, de 6000rpm felett helyrejön a dolog, olyan hangja van olyankor mintha nem menne mind a 4 henger.
Nem köthető a motor melegedéséhez, általában csak gondol egyet és így viselkedik. Érdekes viszont, hidegen sosem csinálta. Szerencsére ez ritka eset, de elég zavaró ha ki akarok gyorsítani.
Meg adigis van mit csinálnom még rajta
Volt ma valaki Miskolcon közületek?
Mert szembe találkoztam egy RF-el, olyan RedOne piros fényezésű volt, utas is volt, Lillafüred felől jöttek be a városba.
Eddig úgy tudtam, egyetlen RF nekem van itt.
Hát az a baj hogy szerintem nekem rúgot is kell cserélni....anno mikor az RS ben cseréltem lammellákat rúgot nem cseréltem mert fellesleges volt és jó volt anélkül is,de itt szerintem most kell.. mondjuk mindenképpen bowden csere is lesz mert alig emeli ki a kupplung kosarat,és nem tudom miért vagy elfog szakadni,vagy valami más gebasz van...na mind1 ugyis akkor derül ki minden ha szétszedtem...Tsanyi annyit megtennél hogy megnézed hogy akkor van e raktáron? ami mondjuk 3 napon belül megérkezne hozzátok vagy hozzám vagy hogy
ha nincsen raktáron akkor megrendelnél nekem 1 garniturát?egyenlőre csak lamellákat,szétszedem a motort mikor megjött és ha rúgot nem kell cserélni akkor ennyi,de ha kell akkor megvárom még megrendeled azokat is
Még1x köszi hogy utánna néztél
Ha nem akartok vele vacakolni akkor mi elválnánk,tudok trafót is szerezni hozzá
Aztán ha nem ez, akkor árokba döntöm és felgyújtom
TaxisGaben, viszont ha esetleg szétszednéd a motort megint, nézd már meg légyszives(vagy csinálj egy képet) hogy milyen gyártási/szériaszám van a trafón.(kiváncsi vagyok, megegyezik -e a 600éval).
TSanyinkal egyeztetve tippünk: trafó problem! Szóval Rambo el Senior szappanoperahős barátunk állítása szerint brumiéknál 5000/db, ami gondolom spermiumul nem új... De ha valakinek van otthon elfekvőben motor, amit nem használ, letörte, vagy netán tud olcsón trafót, hirtelen jelentkezzen már nálam, lécci...! Vagy a trafó kölcsönzési lehetőségről nem is beszélve...
Erőt, egészséget!
csak még csináltunk hozzá vidit,mert ez önmagában kevés volt,és hát azért a kamera szög sem mind1
Hidd el nem lesz rossz
Ha minden jól megy akkor nagyából az összevágásnál olyan lesz mint a SBK ban vagy a Moto GP ben mikor minden szögből van kamera állás...