Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

OK, csak Én bementem kereskedésbe és mondták a 160asra, hogy 43000. Megfordultam és megköszöntem.
Ok, az első tavaly óta drágább lett, én 20ért vettem. De a hátsó az 30 alatt van:
Én itt vettem tavaly:
http://www.majergumi.hu/motorg...
De van olcsóbb is:
http://www.simonauto.biz/terme...
Ennyiért hol kapsz? road attackot!
legközelebb gurulhatunk is egyet akár... Bár így is jó volt, hogy csak dumáltunk
Ez a citadellás gurulás miről szól?
Én még sose voltam, meséljetek!
Jaja, közben meggondoltam magam, és nem mentem vissza a Móriczra, hanem mentem a Lehel térre barátnőmhöz :)
De a Petőfi hídig eljutottunk együtt :)
Írtam már tesztet, de a boncmester még nem hagyta jóvá.
arra amire én használom(városban közlekedés, néha kis vadulás, ritkábban betonos pálya) tökéletesen megfelel, csak hidegben fehér aszfalton tudtam megcsúsztatni, amikor hirtelen nagyot fékeztem.
Ha felmelegszik, akkor szerintem jól tapad, és nálam a hátulja elmegy 8-9 ezret, az eleje dupla ennyit.talán ha óvatosan mennék, akkor még többet is, de azt annyira nem élvezném .
Nagybátyám is ezt használta a Hayabusáján, és ő is meg volt vele elégedve, nem csúszkált neki, és majdnem 10.000-et elment vele.Jó, nem nyélgázon közlekedett.
Összességében szerintem ezért az árért (hátsó kb 30, első kb 20) jó gumi
Mielőtt egy nagyképű f@sznak tartotok, tudom ,hogy a gixxernek is vannak korlátai! Aláírom,hogy akkora,mint a halálcsillag és épp olyan nehéz is. Azt is kijelenthetem, hogy pályán épp ezért, ha valaki komolyabban motorozik, vígan körbemotoroz, de az egyenes? hihihi
Kanyarban igazából ,csak keresztben kigyorsításnál, de ennek is megvan a maga varázsa. Egykerékre utoljára ,tán 1 éve, ha tudtam tenni, de nem is török ilyen babérokra. Nem kezdő motor, tény. No még egy fotót! Osszátok be! :P

u.i.: Amúgy nekem az RF-el semmi gondom nem lenne,ha nem ennyire elnagyolt lenne a hátsó idom (most egyesekbe biztos belegázoltam, hisz a lámpa az rf védjegye), hosszabb lenne a lengőkar (nem a gsxr750-ét,hanem 1100-ét kapta volna, már nem olyan beesett lenne a hátsó kerék, hisz az hosszabb) ,s elől kapott volna értelmes up side down villát. Ennyi. Ezt leszámítva egy kurva jó túra motor! Bár az álltalam felvetett módosítások, egy bontóból könnyen orvosolhatók.
Szerencsére ,mentes minden mai ,úri, elektronikai huncutságtól.
Ha erre vágynék, vennék valami menő hulladékot és várnám míg megjön a jel a lambdaszondától a légtömegmérőtől és az összes többi szaros szenzortól, majd méltóztat felpörögni az emisszió ügyileg "100"%osan beállított motor. Kösz nem. :D
Nem a környezetszennyezésre hajtok, de valamit egy mai motor nem ad vissza. A nyers erőt! Lehet jönni hayabusákkal, R1-ekkel.,stb. Volt szerencsém. Hagyjuk :) Az meg külön vicc, mikor kérdik, a következő pirosnál, késve érkezve. "Ez mi?" Ez egy 18 éves motor. De nem is a gyári 1127 ccm hihihihihihihi
Eccer kinézek egy talitokra! Egész szimpi a brigád! Ha nem veszitek rossz néven egy régi olajkályha dübörgését. ;)

Tessék! Itt a benzintyúk is! :D
Az avatarképembe :)
Ezt ti is bevezethetnétek! :P
Kedves Camponások!

Nagyon sajnálom hogy nem tudtam ott lenni, de tudjátok, ember tervez, asszony...

Az Indynél kora délután látottak némileg kárpótóltak. Az az RF900 tényleg gyönyörűen rendbe lett rakva. Esztétikailag és műszakilag is kifogástalan. Jó, hogy van aki a korosabb vasakra sem sajnálja az energiát. Fordultam vele egy kisebb kört, szépen dorombol. Korábban még nem volt szerencsém 900-ashoz, de nem rossz, meg tudnám szokni. Aki ilyet keres annak tényleg csak ajánlani tudom.
Egyszer megfordítottam a váltót, de valamiért olyan akadósnak éreztem. Lehet, hogy csak tovább kellett volna állítgatni, de egyszerűbbnek tűnt visszarakni.

Egyébként meg nem a fordított váltó a beteg, hanem a Te motorod!
Ahogy mentél előttem, úgy láttam azzal nem igen lehet gumitakarékosan közlekedni. Lehet, hogy nincs rajta B,C,D mód? :)
Köszi a fotókat Indy!

Akartam is kérdezni, hogy hol van a jócsaj a hátsó ülésről...
A GSXR1100 fórumon úgy láttam, ez kötelező. :)
Egy jó tipp (jó hely), ha a lábatok előtt akarjátok tudni Budapestet és álmaitok hölgyét! Tegnap nekünk is volt egy kis időnk motorozni ;)
Nem vagyok RF-es, de ma majdnem rávitt a sors, hogy én is kinézek Camponába, csak sajnos egy tetves Volusián cseréltem főtengelyt, s nem lettem volna kész időben :S Így sem lettem :P
Jó látni, hogy nálatok van összetartás és élet. A gsxr 1100 fórum egy halott ügy :(

Viszont meglátogatott Bassfan. Így nálunk is volt egy minitali :P
Karbi szinkronra, akkor várlak! Meg egy váltórúd csukló fordításra! Az a fordított váltó azért beteg! Hülye! :P Hát ne szokd meg így!
Látom Rambo is meghirdette.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/su
zuki_rf-3296757
Hátul is az van nekije.
J3sus18 látom Contid van elöl.
Én is azt akarok cserekor. Tapasztalat, milyen esetleg ha volt hátsód is?


Nem volt most teszt, de hát elmondások alapján szép és jó és megy.

Mondjuk nekem az kicsit furcsa, hogy nem sokkal megy többet végre (235öt mondtak), nekem óra szerint 200. Jó nyilván azt gyorsabban és könnyebben és stb.

De azon a showtee féle villogón betojtam.

Tényleg, ilyen sziréna milyen árban van? Mert nekem valami elképesztő repedtfazék duda van most rajta, mintha valami kamionból operálták volna át...

Ja meg: RedOne (? asszem igen, a tiédben volt) gépében a szivargyújtó megoldás (a rekeszben) igen csak ötletes és jó! Grat! Majd olyat én is fogok szerintem csinálni, csak előbb kell rekesz.
Pistabaaa milyen a 6kilós?
Megalkudtad esetleg shtowee gépét, hamár meghirdette?!
Még a végén szombaton fölmegyek Én is a Citadellára!
Vágod a témát...
Most szombaton citadella. ..........
Jövő hét hétköznap valamikor /majd megbeszéljük/
Campona találkozó.
Remélem a folytatás is ilyen jó lesz!
összeraktam! második kép balról jobbra:GejzaR.J3sus,Shtowee,Pistabááá és Redone.
ird le nekem légyszi ki kicsoda mert én csak téged ismerlek!
Srácok!
Végre megtört a jég!
Remélem, hogy az idő még engedi, akkor lesz még tali.