Pilgárdi bulinál volt 1 fekete RF. Te?
Nekem a 9-essel nincs problémám, de ha beleraknék 8-ast valószínű azzal se lenne. Mikor megvettem 7-es volt bent és az első szezont tünet nélkül kihúzta. Gyertyacserét óraállás után csináltam, 9-est tettem bele 8-10 fokban is pöccre indul de 12ezer km után az egyik megadta magát úgyhogy garnitúracsere lett belőle- pont tavaszi szezonkezdésre esett-.
Köszi!
Nagyon jó árban van!
Akkor már csak az a kérdés, hogy iridiumosból 9-es vagy 8-as. Mivel eddig 9-es "sima" votl benne és azzal nem volt valami jó...
Lesz valami baja ha kissebb hőértékűt használok?
(Nem szoktam nagyon hajatani a gépet és csak tavasztól őszig használom.)
Gyertya-probléma ismét...:) A 9es NGK max nyáron használható(amúgy nekem is az van benne ), és még akkor sem nagyon éri el sztem az üzemi hőfokát, csak hajtva!
Nekem már október környékén kezdtek indítási gondjaim lenni, novembertől folyamatosan gáz volt! Persze hallani kell, mikor köpi le a gyertyát(1-2pöffenés, és vissza leáll)! No akkor nem szabad tovább köszörülni, hanem tolás(ha jó a gép, 2-4méter alatt beindul)! Ha nem segít gyetyatakarítgatás !
Szóval egyszerűbb 8ast venni a gépbe, főleg ha úgyis gyertyacsere érett!
Hál'istennek a km-spirálom nekem még tökéletes(haver Drz-jével egyet mutatott az órám 550 km-es Békéscsabai kirándulás után is)!
Na viszont nekem meg a központim puhant el... !
Talán 15körül újítják, de állítólag nem a legtartósabb megoldás(1-2évet mondtak rá cimbik)!
Burminál van 25ért...talán bírok alkudni! Meg van egy törött Rf Békéscsabán, annak a srácnak írok majd!
Amúgy mindegy lenne, hogy milyen mocié, csak méretekben jó legyen! Szal sztem lemérem a teljes hosszt, a két befogató furat távot(az alja mondjuk villás a himbarendszer miatt), nomeg a furat átmérőjét(valakinek esetleg nincsenek ilyen jellegű adat-információi?)....és keresgélünk! Mert pl. most van egy 50km-rel összetört Gsx650F...no annak pl ott van a szinte zsír-új központija! Csak méretben egyezne!
Szóval ha a méretről valaki tud érdemben nyilatkozni, azt megköszönném, vagy ha tudnátok eladó darabot!
Kösz a tippet!
Nekem CR9EK-m van és bizony van is vele gondom rendesen...
Utánanéztem a 400-as Bandit szerelési útmutatójában és tényleg, ott NGK CR8EK-t ír.
A héten szerzek bele CR8EK-t és kipróbálom. Megírom majd mi lett az eredmény.
Amúgy ez az iridiumos gyertya mennyivel drágább illetve milyen kell bele? Mert ha szerintetek ez tutibb akkor inkább rááldozok kicsivel többet és ilyet veszek.
Köszi!
nekem is valószinü most már cserés lesz....de a végsebbeséget nem tudom kitartja...személyszerint 230km/h de majd GPS el is lemérjük és tolok fel adatot...minden gyári rajta mármint fogas kerek stb..
a 600 as tesónak átlagosan 235-250 a vége ami nem is rosz
De igazából csak autópályán veszed észre hogy annyival jobb lenne a 600 as!
jaja most hétvégén leugrom,cask addig legyen jó a moci
csak viccelek
Remélem tényleg a gyujtás elektronika lesz...mellesleg a BURMI oldalán láttam hogy a Kawasaki zx10(ha jól emlékxem) esnek is ugyanilyen a gyujtás elektronikája
Imitrikes szerinted van különbség? mármint ha pl más ik elektronika megy bele...
ajajajjjj kinek van benne cr9EK? a cr9 es nem 400asba való mivel magasabb a hőtürése,ha jól tom,és ezért nehezebben melegszikbe meg lekormol,meg sorolhatnám....szóval Imitrikes na kvan igaza
Nektek mint nekem is CR8EK kell és ha tudtok szerválni bele akkor iridiumosat, ég és föld! frankón!
Valaki szerint nincs különbség én azért megéreztem,bár lehet azért mert már xarok voltak a régi gyetyák....
jaja most repeszt eléggé...majd rakok fel vidit ahogy leszidőm csinálni egyet :D
Hát az a fogyasztás még nem az igazi ahogy én látom.....
de kb most nekem is annyi mert cask városban megyek,és csak minden másnap van egy kb 60 km es túra...
szóvval azthiszem ha folyamatosan mennél nem lenne gond a fogyasztással no para!
az enyémnek is olyan 190-200 között van a vége!de nem tudom pontosan mennyi lehetett,mert elöl egyel kisebb a gumim,és ezáltal csal az órám.De a mutató olyan 210 környékén volt sacc/kb,de ugye ezt sem tudom pontosan mert 190ig van skálázva.
Hello Rf-esek.
Már régen írtam ide a fórumba.Én is megosztanék veletek megint egy két javítási dolgot tapasztalatot.
Meg kellett javítattnom a központi rugóstagot mert elszállt a lengéscsillapítója.Egész jó áron megcsinálták,15 rugó és ebben szimmering csere,új olaj,gumi ütköző új,és gázzal újra feltöltve mert ezek olyanok hogy elvileg nem lehet a gázt utána tölteni de nekem beraktak egy szelepet felülre és ott lehet gázzal feltölteni.Most nagyon pöpec lett a gép,ezerszer stabilabb:)
Olvastam hogy valaki próbálgatta hogy mi a vége a gépnek.Már én is próbáltam és nekem sík úton plexi mögé hajolva 200 volt a vége.
Sziasztok Srácok!
Bele olvasva a fórumba,mintha csak haza érkeztem volna.
KB egy fél éve én is vettem egy Suzuki RF -t.
Már az első vásárlási napon útban haza felé 120 km/ nál
szétrobbant a hátsó kerékagy csapágy a gépen.
A hátam mögötti sok motoros évnek köszönhetem talán hogy nem lett baj.Hát nem volt gyenge mutatvány.
Mondom magamban,hogy az előző tulaj nem láthatott bele
a felnibe hogy gáz van.
Mikor a tesómmal szétkaptuk a gépet vettük észre hogy előzőleg
aki szögelte a vasat kihagyta a nagy méretű távtartót.
A mociról meg le volt aprítva az összes burkolat esés végett.
De köszi nektek SRÁCOK nagyon sok fontos információt be lehet
szerezni a fórumon
Szóval össze raktam a vasat,és ilyenre sikeredett a vas .
Széles utat.
Laca
Áááá, szóval mindenki nyaralni megy-jön,durva.
Gyertyák nem CR9mitudoménmik, de eddig faszán mentek vele...
Még kb 1000 km sem mentem el velük.
Időhiány miatt marad megint a szervíz...
És Imi, mintha sztereotíp szavacskák jönnének át kicsi ujjacskáidon... MERT PIROS? Neeeeeem hiszem!
Nekem a 9-essel nincs problémám, de ha beleraknék 8-ast valószínű azzal se lenne. Mikor megvettem 7-es volt bent és az első szezont tünet nélkül kihúzta. Gyertyacserét óraállás után csináltam, 9-est tettem bele 8-10 fokban is pöccre indul de 12ezer km után az egyik megadta magát úgyhogy garnitúracsere lett belőle- pont tavaszi szezonkezdésre esett-.