Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Közben hozzáolvastam, és rá kellett jöjjek, nem értek én ezekhez a Kawakhoz. mert van ugye a ZXR meg a ZZR és számomra nem értelmezhető a különbség, egy betű
Mint kiolvastam a 600-asoknál a teljesítmény és a súly szinte megegyezik ZZR vs RF.
A Ram-Air és a csavarodásálló váz szerintem parasztvakítás.
Az a mondat amit a 96-os Motorkatalógusból kiolvastam elgondolkodtató: "a ZZ-R 600-as így is kitűnően alkalmas rövid vágtákra" Ez az én szóhasználatomban a motorszétkergetés
és ezt próbáltam előadni a nehezen értelmezhető mondatban is.
Vagy a Röfi
Ez?

Isteni a fényképed
Szia!

Ha nem lenne máshonnan, itt tudsz rendelni: http://www.auto-tuning.hu/ 1-2 napon belül legyártják üvegszálas műanyagból.
Én a közelmúltban csináltattam a jobb oldali kisebbet (kilopták). Elég sorjás volt, sokat kellett csiszolni, de a végeredmény rendben van.
Én talán tudok.
Na ezt a mondatot nem tudtam hova tenni:
"Azonkívül a műszaki előnyeit szerinted a vitrinbe veszik egy motornak, vagy megpróbálják kihasználni? és azt az meddig bírja?"

Ezzel mit is akarsz mondani?

A formája meg relatív, de igen, nekem is jobban bejön az RF. Bár úgy érzem, ezt mindkét oldalon (ZZR topikban és itt is) meglehetősen fontosnak érezték a válaszadók, hogy melyik a szebb.

És egyébként a másik oldalról is mondták, hogy az RF-nek kényelmesebb a hátsó ülése, viszont az új infó, hogy a ZZR szerinted sportosabb.
A fogyasztás sok mindentől függ, én a 900-as RF-el a 17 l-es tankot 300km körül föstölöm el míg az amúgy lustább Africatwinnel a 24l is kb 300 km.
Ez ugye abból is adódik, hogy használom a féket, ami az energia elnyelésére szolgál. és utána az elnyelt energiát pótolni kell. Ezt 135 táltos knnyebben pótolja mint 60.
Aztán ott a gép műszki állapota, az áttétel stb.
Apró adalék, hogy én a Citroen Berlingóval 10l körüli fogyasztásokat produkátam, míg aki utánam megkapta az kijött az 5,6-os normából
A nyugalom itt egy hálás dolog.
de akkor én inkább szamarat hajtok, vagy elmegyek pecázni
Annak idején az RF 900 használtmotortesztjében az író azt merte leírni hogy az Enterprice űrhajóra hajaz (szerinte ronda) vannak akik ezt el is hiszik neki, szerintem meg szép, gyönyörű és nem egy tucatmotor.
Mert lehet hogy valaki különbséget tud tenni a "burítósok" között én nem, csak ha el tudom olvasni a feliratot. No ide nem illik be az RF, ami nehéz, mert van hátsó része is, estleg fel lehet ültetni mögéd valakit és meg is lehet pakolni.
No a többi amúgy 30-40 kg-val könnyebb motor már nem ilyen.
Én kaptam az RF-re csomagtartó rendszert, mert az nem utópia. (képeim között)
Azonkívül a műszaki előnyeit szerinted a vitrinbe veszik egy motornak, vagy megpróbálják kihasználni? és azt az meddig bírja?
Azt talán nem is akarnám matematikailag levezetni kis országumkban meddig kell menni míg Kawa elárusító helyet találsz, vajon miért amikor az olyan kiváló műszaki tartalommal megáldott szerkezet.
Az viszont tény, hogy a kawa sportosabb motor míg az RF túrásabb,
oszt te döntsd el hogy mit akarsz.
sziasztok
nem szoktam beleszólni a dolgokba, de megütötte a szemem a fogyasztásról szóló soraitok. Nekem 400-as gépem van, és átlagban 4 - 4,2 literrel elmegy. Igaz, csak öreguras túrázásra használom, legnagyobb átlagban 100-as tempóval. Keveset járok vele 130-140-et.
Köszi!

Nos igen, RF kicsit jobban tetszik, bár ZZR-esek hivatkoznak a jobb értékállóságra (ami mondjuk igaz is, mert újabb RF-et kaphatok ugyanannyiért) + néhány műszaki előnyre is.

Örültem volna, ha valamelyik oldal egyértelműen tud mondani egy indokot, hogy valamelyiket miért ne.

Na még elválik.
Én a vizuális élmény miatt vettem RF-t.
Szerintem olyat vegyél amelyik tetszik.
Mert minden motor ha már használt lehet jó is, rossz is az addigi használattól függően, és hát örök életű motor nincsen. Szerintem egy 400-asnál mivel pörgősen ad teljesítményt, ez még inkább érvényes.
Használt szerkezeteknél a szerencsében lehet bízni, amit az idő igazol vagy nem.
Olyan ez mint a bányászat:
Jó szerencsét!
Na, valaki?
Variable Valve Control: változó szelepvezérlés. Kb. 7000-es fordulat felett nyit csak ki az összes szívószelep. Alul nyomatékosabb, és kevesebbet fogyaszt. De hogy ennyivel?
Egyébként a VC a leggyengébb?
Nem toltam(toltuk), chopperesekkel voltam túrázni, átlag 100km/h, egyszer-egyszer 140km/h. Akkor jó, megnyugodtam. Furcsa volt, mintha túl korán gyulladna ki, de akkor nem. Ja és nem raktam tartalékra, csak már annyira fostam, hogy elmentem tankolni. Tehát még 70km után sem volt azon.:)
Vagyis 270km után kellett tartalékra tenni? Az RF tank 17 lityi, ebből 5 tartalék, tehát 4,4-es fogyasztással mentél. Hogy csináltad, toltad? Az enyém 5,8 alatt még soha nem evett, de általában 6,5 és felette. Igaz, nem VC, na de akkor is. Szóval, ha ilyen fogyasztás mellett még megy is a gép, még véletlenül se nyúlj a karbikhoz.
Sziasztok!

Újdonsült tulajdonosa vagyok egy RF400VC-nek!:) Szeretnék kérni néhány tanácsot gumi ügyben, hogy ki milyen használ, mert már cserélni kellene. Ajánlottak Michelin Pilot Sport-ot. Erről mi a vélemény?
Másik kérdésem, hogy egy tankkal mennyit kell elmennie? Érzésem szerint kicsit hamar kigyullad az üzemanyag lámpa(már 200km után égni kezdett), ezután még mentem 70km és csak utána kellett tartalékra tenni. Ez normális így?
Egyébként nagyon megvagyok vele elégedve, első nap rögtön volt egy hosszabb túra, semmi gond nem volt, nem melegedett, semmi.
Köszönöm előre is
Sziasztok!

Kéne egy kis segítség.
Roppant ügyesen felborítottam a mocit a garázsban...
És persze mi ugrott?
Naná, hogy a két jobbos "kopoltyú"! Honnan tudok ilyeneket szerezni?
900-as...

Köszönet előre is
Köszi, szerintem ebbe még én is belefogok majd :) Tényleg nem tűnik túl nehéznek ;)
ja, de a nagy bánatom /kicsit hátsó szándékkal is mondom, hátha van valakinek elfekvőben egy / a bal oldali kapaszkodót nem tudtam kicserélni és az szakadt. nem túl szép
munkadíjat nem tudok, mert mi csináltuk. de a festék ár/úgy, hogy bénáztunk is/ kb. 15e. a lakk kb. 3e. a szórógitt kb.3-5e.
sajátkéz, kb. 1000 Ft volt a műbőr... és még maradt a hátsóra, még egyszeri. nem túl nehéz vedd le a régi bőrt, nagyjából simítsd ki, rajzold át az újra(kicsit én ráhagytam), vágd ki. a gyári is tűzőgéppel volt fölrakva, ez megkönnyítette a helyzetet, mert az nekem is volt és nem kellett kitalálni, hogy mivel legyen rögzítve. rakd rá az ülést a kivágott bőrre és kezd el valahol fölfogatni, a többi adja magát. csak vigyázz, hogy mindig feszes legyen a bőr, különbem le kell szedni ahol gyűrött lesz, nem tudod kisimítani. hajrá. nem nehéz.
Sziasztok!

Motorvásárlás előtt állok (sajna még nem holnap lesz a nagy nap, de 1 hónapon belül tervezem) és szeretném a véleményeteket kérni. Mostanra eléggé sikerült beszűkíteni a listát: 400-as kategória és talán kitaláljátok, mi az egyik jelölt ha már ide írok.

Tehát: Suzuki RF 400. A másik favorit pedig szerintem ugyanez a kategória - Kawasaki ZZR 400.

Neten fellelhető adatok alapján is szinte azonos a tudásuk, méretük, stb. Mégis szeretnék pár pro-t és kontrát kapni tőletek, mint tulajoktól. Hátha esetleg valakinek volt / van mindkettő, vagy ismerősének vagy bármi hasonló módon már tudott menni mindkettővel (tehát fontos lenne a tapasztalat is, nem csak a márkahűség. ).

Szervízigény, költségek, teljesítmény, kényelem, ilyesmi dolgok érdekelnének. Én alapvetően túrázni használnám, illetve ingázásra (bár esetemben ez is felér egy kisebb túrával - 180km ). Emellett nem vagyok motorszerelő és anyagilag sincs módon beleölni a motor árát újra esetleges szervízelésekbe. Szóval a megbízhatóság is nagy prioritású. + alkatrészellátottság.

Köszönöm előre is a véleményeket, javaslatokat és bármilyen építő jellegű hozzászólást!

Pistabaaa^
http://www.motorkarpit.hu/
Ismerem a srácot sok munkáját láttam, merthogy az Africa ülése kényelmetlen ezért azt nem csak áthúzni kell hanem módosítani is.
Csak ajánlani tudom!