Szerintem itt kapsz hozzá! http://www.sugomotor.hu/alksuz...
Képen van sok fel kell hívni vagy e-mailt írni! Nem rég volt nekik bontva egy 600 FR arról szerintem meg van nekik!
Egy kis segítségre lenne szükségem! A mai nap folyamán elcsúsztam RF400-as gépemmel, és eltört a bal oldali lábtartó konzol. Ha valakinek van eladó vagy tud infót adni, hogy hol tudnék a leggyorsabban beszerezni egy lábtartót konzollal együtt kérem írjon a palika86@citromail.hu címre!
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség!
Le kéne hamar műszakiztatnom a gépemet de sehol nem kapok hozzá hátsó fék tárcsát...
Valaki nem tudna olyan helyet ahol azonnal meg lehetne venni?
Suzuki RF 400 VC 1998-as
Vagy olyan típust amit Európában is forgalmaztak és csont ugyan ilyen a tárcsája?
Köszi előre mindenkinek
Sziasztok! Tudom ez nem a társkereső topic, de kéne egy két RF cucc, mert hozzám került egy.
96' RF900
- Baloldali lábtartó konzol, lábtartó, rudazat
- Két belső idom J.+B. mi a műszerfalat öleli körbe
- Baloldali "testarosa" csíkos idomok az oldalidomba
- Hátsó lámpa!
Ha valaki tud segíteni, vagy neki elfekvőben (természetesen eladásra) kérem jelezze!
Köszönöm!
Én egyszer voltam tavaly májusban. Addig komoly ellenérzéseim voltak a dologgal kapcsolatban, mert a híreket hallgatva az ember sok mindent elhisz: egy rakás hülyegyerek hősködik stb.
Tulajdonképpen a történet nagyban hasonlít egy motorostalálkozó felvonulására, csakhát Budapesten 2 hídon és egy alagúton át. És nem egy nagyobb falu vagy kisebb város polgárai ülnek ki a kapu elé a sok "állatot" nézni hanem Budapeest lakóinak és turisták ezrei.
Szerintem közelebb hozza a motorosokat a néphez.
A tempóról pedig annyit, hogy igaz a végén voltunk a csapatnak, hogy az ön és közveszélyesek ne keveredhessenek közénk, de néha 80-90-t is mentünk, egy rendőrautóval a seggünkben.
Igaz egyszer egy merdzsóstaxis be akart jönni közénk de a rend őre úgy letülkölte, hogy én is kishíján leugrottam a motorról ijedtemben
Minden hónap első szombatján Citadellán gyülekező 17:00 előtt, több ezer motor! 17:00-kor indulás, rendőri kíséret, valamint biztosítás, tehát elzárt forgalom, végig a városon, aztán mindig más célállomás! Most Velencére mentek. Nem kötelező végig menni. Hatalmas élmény, ajánlom, hogy a következőn legyél ott!:)
Aszittem már csak én vagyok ilyen benzinpocsékoló... Nekem olyan 7, de inkább 8 szokott fogyni a 600-assal. Nem nagyon bánom. Ha jól emlékszem Karotta mondta egyszer vagy a Belsőség blogon vagy a sajátján, hogy kevés szórakoztatóbb módja van a kimerülőfélben lévő fosszilis tüzelőanyagok pusztításának.
Am az enyém 9l-t eszik.
80.000km-en túlvan.Kompresszió közel gyári érték.
Apróbb gondokat leszámítva hibátlan(karbiszinkron,pici olajfogyi)
Igaz nyélen járok vele.De sose cserélném le egy seggrakétáért.
De úgy menne, csak akkor 180+ÁFA lett volna, így meg kb 100.
Mindazonáltal az Africara vettem aludobozokat, mert ugye az a menő, de nem ám a Turatechnél, hanem valami bort áruló embertől.
A doboz egyébként jobb mint a gyári csak nem zárható, nem felzárható, mert nekem azon ugye van hátsó bukócső amire fel kell majd applikálni, de a szanaszét kalimpáló lakatok!?
Áááá, magyarul te sem úgy vetted, hogy mondtad suzuki rf, és már adták is...! Hmmm... A nagy gond az, hogy több időbe tart a keresgetés, meg a macera vele, mint hogy meghajlítom laposvasat, kifurkálom, ahol kell, lealapozom, színrefújkálás, aztán hoppá túra...doboz.
Mind1, de azért köszi a választ...
Én a dobozrendszert a Vaterán lőttem valami naked bikeról, ha jól emlékszem 85k-ért.
Aztán rájöttem hogy én azt aztán nem tudom ráfabrikálni a RF-re, mert hát annak a segge kb 30 cm-el szélesebb, mint a donoré volt .
és akkor megkerestem az interneten, hogy ki árulja a Nonfangot, és előadtam, hogy dobozom van, de tartóm nincs. Szerencsémre aki a telefont felvette értett is hozzá, így az egyéb hülyeségek nélkül kiválasztotta a két főtartóvasat, plusz a oldaldoboztartó illesztő bigyóit, amikhez csomagolva voltak a csavarok is.
És ezek voltak készleten is nekik
Gyakorlatilag némi legózással felcuppantak, mert minden odaesett ahova kell.
A régiről leszedni a szükséges elemeket tovább tartott, mint az egészet felszerelni.
Kedves Emu!
Roppant igazat adok neked, mind valaki felültetésében hátsó ülésre, mind "desingre"!
No, viszont már nem kicsit megnéztem a fényképeken a vasat, s csakugyan van neked rajta ilyen tartó dolog oldalra is, meg hátra is!
Ha már említetted az utópiát, kérlek engedd meg nekem is, hogy át tudjam élni én is ezt a nagyszerű érzést, légyszi!(Cím,telefonszám, ahol vetted, vagy rendelted a rendszert, illetve a dobozokat) Mert hát nem tudom ti hogy vagytok vele, de nem nagyon lehet ám hozzá kapni! Hacsak nem hajlítod meg a teret, meg a két lapos vasat, oszt fúrod rá a konzolt!
Előre is köszönet, mint az én, mint drága asszonyom nevében, aki egyáltalán nem szokta elhozni a fél házat 2 napos túrára, plusz 6 melltartó!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! (el kell vállni...:) )
Köszi!
Egyébént igen, mondták a ZZR tulajok is, hogy a ZZR egy kicsit sportosabb, az RF meg inkább túrásabb karakterű. Ennek ellenére azért van pár ember, aki rendesen, túrázásra használja a kis ZZR-t is (mert 400-asban gondolkozok jelenleg).
És a 400-as kategóriában is hasonló a helyzet: közel azonos teljesítmény, azonos tömeg, kb. minden. Ezért is próbáltam rájönni tulajoktól valamilyen - a sorok között nem kiolvasható - extra tulajdonságra, előnyre-hátrányra.
http://www.sugomotor.hu/alksuz...
Képen van sok fel kell hívni vagy e-mailt írni! Nem rég volt nekik bontva egy 600 FR arról szerintem meg van nekik!