Teljesen jogosnak tartom a meglátást.
Stihl kezelési utasításban az is le van írva hogy tilos 1 hónapnál idősebb benzin használata.
De tény hogy több hónapos, éves benzinből egy kocsonyás trutymó lesz amely eltömíthet a porlasztóba bármit.
Én a DRZ-vel jártam úgy hogy elindult és aztán gázadásra, szivató visszatoláésára megállt és ezt sokszor. A karbi leersztőcsavarján kieresztettem a tank tartalmmát, új benzint kapott, és máris semmi baja sem volt.
Egyrészt én is gondoltam arra, amit Letsgo mond [2752]. Nagyobb fordulatszám, nagyobb sebességű gázáramlás, nagyobb szívóerő.
Másrészt a karburátorban van:
1. Hidegindítás.
2. Alapjárati üzemanyag-ellátás, ami alapjáraton és kis gázállásnál gondoskodik a keverékképzésről.
3. Normál üzemanyag-ellátás, nagyobb gázállás esetén, amit valóban a nagyobb szívóerő aktivál.
Ha ebből csak csak a harmadik megy rendesen, az szerintem okozhat efféle jelenséget.
Na jah! Csak az a bibi ha a karbi lenne eldugulva akkor nem kapna kaját sose,de nekem kb 5000 ford.-nál beindul a 4. henger...így kicsit elgondolkodok ,hogy karbi-e. Ehez tudsz szolni valami okosat,mert már sokmindeniki vakarja a fejét hogy ni lehet a bibi,de ha meglesz elárulom itt is ha más is így járna....de inkább ne!
Sziasztok!
Én ellentmondanék ebben a karbi kérdésben. Nekem tavaly kényszerből állt a gép 4 hónapot mindenféle járatás nélkül, ami után semmi pénzért nem akart indulni. Új gyertya, akksi rendben, nem indult. Karburátorok szét, kitakarít, azóta pöccre indul mindig. Ennyi. Szóval szerintem ne zárd ki ezt a hibafaktort sem.
Nem biztos, hogy beszart... Nekem is lassan melegedett, és én is ezen paráztam. Aztán ki lett cserélve egy régi maruti vagy swift termosztátra a biztonság kedvéért, talán javult :) bár nem sokat tudtam tesztelni, ugyanis ezt is most cserélte ki a szerelő, aztán 3 nap telt el és bla bla bla...
Egyébként csütörtökön hozzák fel a bontott blokkomat, drukkoljatok, hogy jó legyen
Sziasztok! Végre beindult a fórum Persze jobb volna ha nem a hibák miatt pörögne, de így legalább én is megtudtam egy csomó hasznos dolgot . Nekem a termosztátom szart be. Minden működik csak marha lassan melegszik Lehet ezzel csinálni vmit? Vagy ha cserélni kell akkor hol találhatok és kb mennyiért? Előre is köszi a válaszokat
Vettem uj gyertyát a vasba,Holnap rakom is bele.Remélem meggyógyul a drága...
Imitrikes:ha van még bármi adatod a 400-rol,szivesen elfogadom.Küldheted priviben is.Sosem lehet tudni...bár ne keljen.
Minden indítással küszködőnek javaslom a gyertyák alapos kitisztítását! Amikor már minden másra is gondolsz, akkor is mégegyszer próbáld meg a gyertyát(tapasztalat :S)!
Fogpiszkálóval az elektróda és ház között és elég fontos(nekem is sok kínlódás után mutatták) a fal és a ház között is...nagyon sok korom kijön onnan is(na ide csak fogpiszkálóval férsz be, ami nem karcol)! Ezek után nem árt gázégőn vagy valamin jó alaposan kiégetni(0,5-1-1,5 perc/gyertya...telibe a lángba az elektródás részt)!
Ha ez nem segít, el kell vinni egy elektronikus fazonhoz, aki végigméri a trafókat, gyújtás-modult, töltést mindent!
Imitrikes! Néztem a vididet! Először is engedd meg hogy gratuláljak a géphez, szép hangja van...olyan mint nekem a raptor :)
De érdekes, hogy ahány gép, annyi fajta...kommentekben írtad, hogy a tiéd így szabályoz 13500-nál!
Az enyém rendesen ledadog, és úgy szabályoz....és ami érdekes: valszeg a ford.számmérő hibájából, üresben 12.500nál...sebességben leforogta a 14.500-at és még nem szabályozott....de már végelfáradásban szenvedett, úgyhogy odébb dobtam:) Azt mondták, valósabb az, amit sebességben mutat...nem tudom, mi a véleményed? Évjáratban sztem egy a tiéddel!
Ellenálásnak ugyanannnyinak mind a 4ben.
Esetleg cseréld meg a trafón a 2 gyertyakábelt-alsó fölső-.
Leggyengébb láncszem akkoris a gyertya!
Esetleg gázon érdemes kiégetni a szabotőrt.
Amelyik henger nem megy ott cserélj addig gyertyát amíg jó nem lesz.
Igen szerintem ugyan az a szín,Én is nézegettem a képeidet...
A gyertyakábel zsír új,viszont a pipa nem,de viszont azt nem tom mekkora ellenáttásnak kell lenni benne.Esetleg tudja valaki?
Én még az Rf-t nagyon nem túrtam de karbi gondod nem lehet? ugyanis lehet hogy a fúvóka el van dugulva és nagy fordulatán mikor nagy a szívás másik fúvókán megy a kakas és tud szívni...
Köszömöm a rajzot,bár ne legyen rá szünség... Amugy kicseréltem a gyertyát,de még mindíg csinálgatja.Nem lehet hogy a trafóval van valami?De akkor meg 2 hengernek kéne sz..kodni,nem?
Stihl kezelési utasításban az is le van írva hogy tilos 1 hónapnál idősebb benzin használata.
De tény hogy több hónapos, éves benzinből egy kocsonyás trutymó lesz amely eltömíthet a porlasztóba bármit.
Én a DRZ-vel jártam úgy hogy elindult és aztán gázadásra, szivató visszatoláésára megállt és ezt sokszor. A karbi leersztőcsavarján kieresztettem a tank tartalmmát, új benzint kapott, és máris semmi baja sem volt.
Másrészt a karburátorban van:
1. Hidegindítás.
2. Alapjárati üzemanyag-ellátás, ami alapjáraton és kis gázállásnál gondoskodik a keverékképzésről.
3. Normál üzemanyag-ellátás, nagyobb gázállás esetén, amit valóban a nagyobb szívóerő aktivál.
Ha ebből csak csak a harmadik megy rendesen, az szerintem okozhat efféle jelenséget.
Én ellentmondanék ebben a karbi kérdésben. Nekem tavaly kényszerből állt a gép 4 hónapot mindenféle járatás nélkül, ami után semmi pénzért nem akart indulni. Új gyertya, akksi rendben, nem indult. Karburátorok szét, kitakarít, azóta pöccre indul mindig. Ennyi. Szóval szerintem ne zárd ki ezt a hibafaktort sem.
Egyébként csütörtökön hozzák fel a bontott blokkomat, drukkoljatok, hogy jó legyen
Imitrikes:ha van még bármi adatod a 400-rol,szivesen elfogadom.Küldheted priviben is.Sosem lehet tudni...bár ne keljen.
Fogpiszkálóval az elektróda és ház között és elég fontos(nekem is sok kínlódás után mutatták) a fal és a ház között is...nagyon sok korom kijön onnan is(na ide csak fogpiszkálóval férsz be, ami nem karcol)! Ezek után nem árt gázégőn vagy valamin jó alaposan kiégetni(0,5-1-1,5 perc/gyertya...telibe a lángba az elektródás részt)!
Ha ez nem segít, el kell vinni egy elektronikus fazonhoz, aki végigméri a trafókat, gyújtás-modult, töltést mindent!
Imitrikes! Néztem a vididet! Először is engedd meg hogy gratuláljak a géphez, szép hangja van...olyan mint nekem a raptor :)
De érdekes, hogy ahány gép, annyi fajta...kommentekben írtad, hogy a tiéd így szabályoz 13500-nál!
Az enyém rendesen ledadog, és úgy szabályoz....és ami érdekes: valszeg a ford.számmérő hibájából, üresben 12.500nál...sebességben leforogta a 14.500-at és még nem szabályozott....de már végelfáradásban szenvedett, úgyhogy odébb dobtam:) Azt mondták, valósabb az, amit sebességben mutat...nem tudom, mi a véleményed? Évjáratban sztem egy a tiéddel!
Esetleg cseréld meg a trafón a 2 gyertyakábelt-alsó fölső-.
Leggyengébb láncszem akkoris a gyertya!
Esetleg gázon érdemes kiégetni a szabotőrt.
Amelyik henger nem megy ott cserélj addig gyertyát amíg jó nem lesz.
Ha ugyanaz nem megy akkor ott a hunyó.
A gyertyakábel zsír új,viszont a pipa nem,de viszont azt nem tom mekkora ellenáttásnak kell lenni benne.Esetleg tudja valaki?
Plexit 500 forintér kipolírozza 1 festő tökéletesre!