Mivel én nem nagyon használom a gépet, okosságot nem igazán tudok, csak elmondom, én hogy okoskodtam.
Amikor kitaláltam, hogy ilyesmi motort szeretnék, egy kiöregedett CB 750 helyett, a formája miatt egyértelműen az RF jött szóba.
Az hogy 600-as vagy 900-as legyen ott már az a gondolat fogant meg bennem, hogy egy 135 lovas és amúgy ebben a kategóriában szinte hosszúlöketű gépet csak nem lehet széthajtani. Persze kis hazánkban vannak erre sémák, pl 1-2 fokozatban tépni az utcában leszabályozáson vakuljon a szomszéd, mekkora májer vagyok. Motoros találkozón is lehet májerkedni kipufogódob nélkül, gumit eldurrantani stb.
Én mikor megtudtam, hogy a motor egyetlen mo-i gazdája 58-as születésű, úgy gondoltam, ezeket egy másik motorral nőtte ki, és valszeg a pályamotorozáshoz is kicsit nehéz ez a gép, azonnal megvettem, mihelyt leereszkedett az én árszínvonalamra.
Mivel Aprilia kereskedésben vettem, ott állapotfelmérést csináltak, és az erdeményt nekem is elárulták. vagyis csak vezérműláncot kell cserélnem. A feszítőt már kicserélték, a láncot még nem, de hát válság van .
Menet közben, kormánycsapágyat, teleszkópszimeringet, és egy garnitúra gyertyát kellett cserélnem, de ez normális.
Helló! Én is 900-ast tervezek következőnek. Nem igazán találok Magyarországon választékot belőlük. Te merre keresgéltél? Azon gondolkodtam, hogy Angliából hozok be mert ott szebbek. Engem is érdekel ha tud valamit valaki róluk.
Hello !
Szeretnek venni egy rf 900-ast es erdekelne, hogy mik az esetleges jellemzo hibai, mire figyeljek vasarlaskor. Nem igazan vilagos, hogy mikor es mit valtoztattak, azt tudom, hogy '97-tol erosebb lett 10 loval (135). Regebben volt 400-asom, mentem vele kb 25e km-t, de a 900-ast nem ismerem. Koszonettel varom az infokat, udv Goni
Sziasztok! Érdekes helyzet lépett fel a motoromnál. Eddig ment rendesen mind a 4 hengerem de most néha leáll 1-2 simán menet közben. És van h el is indul menet közben vagyis helyre jön. Szervízbe idén még nem volt talán nem ártana már Volt már valakinek hasonló?
Azért annyira nem durva,de ha bele gondolok ha idén nem adom el jövöre mennyit kapok érte,amennyit esett az ára tavalyhoz képest... Ráadásul semmi baja nem volt a mocinak mióta nállam van 4 1/2 éve,ha egyszer lesz valami akkor minta a lavina...
Hát az ugy van hogy....Kocsi... Most arra van már szükségem,így ez lett belölle.Viszonylag elég jól számolták be 400-ért.volt ahol azt mondták 200-at adnak érte.Le is hültem rendesen.A következö az szerintem R6 lesz vagy SRAD.De addig még van vagy 2 év eldönteni.
Sziasztok!
Nincs véletlenül valakinek egy fékkarja elfekvőben?
Ma reggel leműszakiztattam a gépet, örültem hogy most már lehet motorozni, erre délután felborították. Szerencse hogy strapabíró a járgány, "csak" a fékkar pattant el.
Ezzel kapcsolatban másik kérdés: nyilván nem egyedi az RF, szerintem az akkori (93') majd összes Nyuzukinak egyezik a fékkarja. Tud valaki valamit erről? 600-as RF, 400-as Bandit?
Megoldódott a problem...Mondhatni rendesen megsz...ott.A csapom dugult el.Én megy vettem uj gyertyát gyertyakábelt.De azért örülök hogy csak ennyi volt...
A fordulat dologra még nem figyeltem, de tervezek 1 On-board felvételt GPS támogatással mert az enyém közel nem megy annyit amennyit az óra mutat.
Ott majd csinálok leszabályozásokat sorba.
én meg nem veszek használtat, mert: lehet hogy olcsóbb de mégsem biztos, mert ugye megkalkulálják, hogy hány %-os a gumi, ami nekem már nem tetszik, mert mondjuk azt mondják 60, amit még esetleg elfogadok, de én egy 10-20%-os gumival már nem járok.
Mindamellett mért vegyem meg azt amit már valaki kidobott, valószínű, mert javított volt, vagy kockásra fékezte, stb.
Sajnos az ilyen teljesítmény a gumit is használja.
Mivel nemsokára műszaki lesz esedékessé válik egy garnitúra új gumi. http://www.pasztoy.hu/motor/ad...
ha itt nézem a Contiforce nevetségesen olcsó a többihez képest.
van esetleg valakinek elrettentő tapasztalata vele szemben?
Amikor kitaláltam, hogy ilyesmi motort szeretnék, egy kiöregedett CB 750 helyett, a formája miatt egyértelműen az RF jött szóba.
Az hogy 600-as vagy 900-as legyen ott már az a gondolat fogant meg bennem, hogy egy 135 lovas és amúgy ebben a kategóriában szinte hosszúlöketű gépet csak nem lehet széthajtani. Persze kis hazánkban vannak erre sémák, pl 1-2 fokozatban tépni az utcában leszabályozáson vakuljon a szomszéd, mekkora májer vagyok. Motoros találkozón is lehet májerkedni kipufogódob nélkül, gumit eldurrantani stb.
Én mikor megtudtam, hogy a motor egyetlen mo-i gazdája 58-as születésű, úgy gondoltam, ezeket egy másik motorral nőtte ki, és valszeg a pályamotorozáshoz is kicsit nehéz ez a gép, azonnal megvettem, mihelyt leereszkedett az én árszínvonalamra.
Mivel Aprilia kereskedésben vettem, ott állapotfelmérést csináltak, és az erdeményt nekem is elárulták. vagyis csak vezérműláncot kell cserélnem. A feszítőt már kicserélték, a láncot még nem, de hát válság van .
Menet közben, kormánycsapágyat, teleszkópszimeringet, és egy garnitúra gyertyát kellett cserélnem, de ez normális.