Nekem a CB ette a gyertyát olyan szinten hogy minden indításnál borsódzott a hátam. ha nem indult 4 db gyetya csere és menjünk.
Többet költöttem gyertyára mint benzinre.
Aztán valaki megjegyezte, hogy a nyitott dob csinál ilyet. Szétszedtük és kiderült csak egy cső az egész.
összerakva már nem lett, nyugdíjaztam
Gratulálok a paripákhoz szerintem büszkék lehettek rájuk kezes kis jószág, eltekintve egy két apróságától.
Az enyém egy 96'-os évjáratú RF 400 VC
Törötten vettem mondhatjuk azt is, hogy halottan. Nagyon le volt gyalázva szegénykém. Elős telók hajolva, váz elmenve 20 mm-t lyukas oldaldekli, idomból csak a hátsó faridom maradt meg lámpa nuku műszerfal törött. Potom összegért vettem, de keserves utat jártam be míg idáig eljutottam, plusz még van mit csinálnom rajta.
Már lassan 2 éve hogy megvan és építgetem javítgatom bütykölgetem. Külső úgy ahogy készen van de most indítási problémáim vannak egyszerűen nem indul. kapott úgy gyertyát karbi tisztítva lett, pöfögni pöfög de egyszerűen nem akar be robban csak úgy robbangat magának mikor indítom és ennyi. Gondolkoztam hogy a gyújtásnál lenne valami csak nem tudom mi hiszen az egyik percben még pöccre indult a másikban pedig azt istennek sem akart elindulni.
Nincsen valami ötletetek? Megköszönném.
Üdj: Tibi
Köszönöm szépen az információt!
A gyertyát akkor ki cserélem!
Igen a pici gázos fél szívatós dolgot mondta a faszi is de attól függ milyen kedve van! Van amikor úgy se indult... csak marha nehezen!
Köszönöm az infót... úgy is le kell héjaznom mert pöpet le amortizálta az előző tulaj....
Még megvan! A 600as beszámolásnál csak én voltam nagyon lelkes a kereskedő nem annyira. Az a motor mindenképp kiesett a sorból, mert ha elviszik a 4kilóst most már biztosan nem fogok szezon közepén várni a forgalomba helyezésre heteket inkább körülnézek az apróhirdetésekben és esetleg elmegyek érte messzebb de legalább motorozható lesz egyszerre!
Tavaszi indulásnál nekem se ment 1 henger, de gyertyacsere után OK.
szevasz
1:
CR9EK kell bele, de a 8assal se lesz gondod ha nem gyilkolod a gépet. Hidegindításnál próbálkozz minimális, max félig húzott szivatóval. Esetleg az előző tulaj tud okosabbat.
2:
Esetleg, ha valakinél műszerfalat tudtok cserélni próbaképp?
Idomot lebontva elgurulsz a RACSIDEPÓBA Lakihegyre, ott rá tudjátok dugni 1 másikra. Ez megoldható a polgárdii bontóban is szerintem ha van nekik-közelebb is van-.
Tiltás13500-nál van észre lehet venni ha megforgatod.
Sziasztok!
Egykét motoros társat irigylek itt hogy milyen jó kis gépe van! Az enyém is remélhetőleg idővel ilyen lesz...
Kérdés:
1 Milyen gyertya kell bele gyárilag? (Mert ami most benne van nagyon gyatra. az első indítása az szinte lehetetlen utána meg csak ránézek a gombra azt ketyeg is!
Most benne van:NGK R CR8EK)
Mivel elég drága úgy csak nem akartam ki cserélni... De igazából nem tudom hogy mennyi km van benne!
2 A Másik a fordulatszámmérő nem megy a gépen! Nem nevezem az eladót de azt mondta mert ki van szedve a tiltás belőle és azért! Hát ez hülyeség mivel vagy van jel vagy nincs... Ha meg nem lenne akkor a motor se menne! Erre ötlet vagy valami hogy mihez nyúljak?
Erre Én is gondoltam késő este,egy jó hideg sör mellett... Bár elég gáz ha ennyi km. után beszarik a gyertya.Vagy lenne esetleg valami gixer az elektonikámnál? Tudnál küldeni pár adatot minek-mennyinek kell lennie!Megköszönném.
hamar igy belemerultunk a problemakba, nekem is lenne egy gondom :(:(
Van egy Kawasaki GPZ500S munkabajaro motorom, es elromlott.
Eleinte menet kozben leallt, majd oninditozaskor beindult, tobbszor megtette ezt, majd par nap utan mar az onindito sem mukodott, termeszetessen betolni sem lehet, mert gyujtast sem kap.
Gondolom valami kontakt hiba lehet, de ha mar valaki talalkozott hasonloval, jo lenne ha megosztana velem, merre keressem a hibat.
Lenne szükségem kis segítségre...
Van egy 400-as vasam.Mikor beindítom ne megy csak 3 henger,és nem is indul el a 4.csak menet közben kb.5000 fordulattól.De akkor ugy megy mint ha semmi baja nem lenne.A gyertasor uj max 3000 km van benne,uj a gyujtókábel is ma vettem ujjat...de mégis csinálja.
Szerintetek?
Tudomásom szerint ha jeladós lenne be sem indulna ha trafós lenne meg 2 henger nem menne(mivel 2 trafós).Ha meg karbi lenne nem kapná el 5000-nél.
Mondjuk én nem értek hozzá, nekem a szerelőm mondta, hogy be tudná rakni a 600-as blokkot is... De mivel nem tudom kifizetni, így tökmind1. Jövő héten hoznak fel egy 400as blokkot, remélhetőleg az jó lesz...
És utána?
Műszakira hogy viszed?
Eladni is csak hobbicélra tudod fillérekér!
Nem vagyok benn biztos, hogy be tudod rakni mert a váltónál tök másak a rögzítési pontok. más levegőszürö; tank mert máshol van a 600as szürőháza.
Többet költöttem gyertyára mint benzinre.
Aztán valaki megjegyezte, hogy a nyitott dob csinál ilyet. Szétszedtük és kiderült csak egy cső az egész.
összerakva már nem lett, nyugdíjaztam