A két komplett kerék 60000Ft Én medgyesbodzási vagyok,de a kerekeket megnézheted Mezőberényben a BÁTSZI motornál. Hátra van még 18/11×9 90%-os kutyacsont mintás gumim is 2db ennek 20 rugó az ára.
Szeva ! a kérdésedre sajna nem tudok válaszolni de ha már megvetted a gépet és megy is akkor szólj és nyomhatjuk közösen mert Én a közelben lakom szintén LTZ vel.
Csatlakozok az előttem szólóhoz. Dagonyába V-minta.
De általánosan majdhogynem minden terepre jó a H-minta.
Gumik közül ajánlom elsősorban a Maxxis RAZR-t, vagy 6 rétegűben a RAZR2-t.
Másodsorban a Kenda KUTTER-t. Ez is 6 rétegű. Minkét típust láthatod a képeken.
Egy tatai barátom intézett magának neki volt két 250-es Suzuki quadja és Szászhalombattán kiadták neki a zöld rendszámot. Ez úgy tudom, hogy erdészeti munkagép rendszám, ami rendelkezik kötelező gépjármű felelősségbiztosítással és természetesen közlekedhetsz vele közúton max. 40 km/ó-s sebességgel.
Ez volt akkor a járható út. Azt, hogy ma is kiadják-e quadra azt nem tudom, de akinek nincs más megoldás annak szóba jöhet ez a megoldás is. Engem is állított meg vadász, hogy mit keresek ott az erdő közepén a lekövezett úton. A válasz egyszerű volt: Se tábla nem volt kitéve, se sorompó se kerítés. Honnan kellett volna tudnom, hogy nem mehetek be? Erre elment. Ennyi.
Ugyanígy vagyok én is, hogy 2008-ban lejárt...
Ezt az erdészeti kiközelítőt viszont nem értem, de remélem sikerrel jársz a zöld rendszámmal. :)
Most pont eszembe juttattál egy sztorit, ami korábban történt 1-2 éve télen, hogy haverommal moccal volt, én quaddal és egyszer leesett a váltókarom, mert nem volt rendesen meghúzva a csavar és egyszer csak jön a vadász az UAZ és kérdőre von minket, hogy mit keresünk ott.
Ezt-azt összerizsáztunk neki, de amit sose fogok megérteni, hogy ugyanúgy az úton amin ők is járnak, miért vagyunk zavaró tényezők, hisz a 2,5t-ás UAZ sokkal nagyobb kárt okoz bármilyen szempontból a természetben, mint egy 110kg-os moci meg egy 170kg-os quad...
És ez iszonyat jól látszódott akkor a hóban, mert alattunk nem szakadt be semmi, szép fehér maradt a hó, ahol meg az UAZ-zal ment, beszakadt alatta a jég az összes pocsolyánál, összesározva a szép tiszta fehéret.
És ilyenkor már az jutott eszembe, hogy miért nem veszek (mondjuk mert nincs annyi pénzem, meg még fenntartani se) egy URAL 375-öst vagy egy BTR 60-ast és akkor még jópofizhatunk is egymással és elmondhatom, hogy én tudok nagyobb kárt okozni, mert kevés az a dolog, ami megállíthat.
Bocsánat a tématerelésért. :)
@Rozsdás01
Ha valóban ennyi, az elég durva, mert ennyiből már lehet venni egy LTZ-t és utána meg szerintem nem érne meg 2 LTZ-t.
Meg most az enyém is szerintem egészen utcaira át van alakítva, tehát ha mondjuk az átalakítás tenni ki 1900Euro-t, akkor nekem 100Euro-ért megérné a dolog. :)
Ltz 400-ra szeretnék gumit venni (újat)! Főleg földúton, sáros talajon vagy homokba használom! Mit tudtok javasolni? Mi a tapasztalat? Melyik márka és minta jó?
tipusbizonyitvany utolag is megoldhato a japan gepekre, de magyarorszagon nincs ceg aki ezzel foglalkozik(hat),csak olyan aki kiviszi a motort kulfoldi ceghez ......... Komplett atalakitas+ugyintezes+a vizsgaztatas koltsegeivel eggyutt 2000euro
Az én motorom műszakis. ( pontosabban volt - lejárt 2008-ban) A rendszáma, mióta nálam van ott porosodik a polcon a forgalmi + a törzsköny mellett. Mielőtt megvettem felhívtam egy ismerősöm a NKH-nál hogy van-e értelme többet adnom egy műszakis darabért. Végül is a műszakis mellett döntöttem . Az NKH-nál azt mondták, hogy le tudom vizsgáztatni semmi akadálya (ez 2006-ban volt) csak sajnos be fogják írni a forgalmi engedélybe megjegyzésként, hogy "szilárd útburkolatú úttesten nem használható". Szóval Heves megyében ez van. Azóta meg se próbáltam. De "erdészeti kiközelítő"-ként egyszerűbb zöld rendszámot kapni. (elvileg)
Ez a típusbizonyítványos meg műszakis dolog elég macerás.
Én eddig úgy tudtam, hogy nem kell típusbizonyítvány, ha már rendszámozva volt.
Mikor felkészítettem vizsgára, felhívtam az NKH-s vizsgálóállomást és arra utaltak, hogy enélkül ne is menjek, mert felesleges, hiába van rajta minden...
Elvileg Suzuki márkakereskedésben lehet kérni X pénzért, de elvileg nem adnak...
A felkészítés meg ha van utcai gumid, akkor 5 ezer Ft-ból kihozható.
Ami kell: rendszámtábla-világítás, helyzetjelző, km óra, macskaszemek, gyári dob, elvileg rögzítőfék (bár ezt nekem nem mondták és nincs is, de valakinek meg már kellett...), irányjelző (elvileg nem kötelező, de nekem mondták telefonba) és kb ennyi.
Ha van ismerősöd, akkor szerintem menni fog. :)
Remélem majd nekem is lesz. :)
ÉN úgy találtam meg,hogy beírtam a címet, balról előjött az árukészlet feliratú sor ide kattintva és türelmesen görgetve előjöttek a gumik is.
Nem találtam meg a honlapon. Pedig hosszasan keresgéltem.
Feldobsz egy linket?
Kösz.
Tudnál feltenni képeket róluk?
60% = ? mm minta,
Üdv,
P.
érd: itt vagy 30/636-90-77
Az első gumik mérete 20×6 r10 MAXXIS terepmintás.
Állapota 60%-os és 15000Ft a pár
Üdv,
P.
A képen látható kerekek eladóak.
Van még 9-es hátó 2db 10-es első 2db
Ha valakit érdekel, akár itt, akár telefonon 30 9749-204
Csatlakozok az előttem szólóhoz. Dagonyába V-minta.
De általánosan majdhogynem minden terepre jó a H-minta.
Gumik közül ajánlom elsősorban a Maxxis RAZR-t, vagy 6 rétegűben a RAZR2-t.
Másodsorban a Kenda KUTTER-t. Ez is 6 rétegű. Minkét típust láthatod a képeken.
Ez volt akkor a járható út. Azt, hogy ma is kiadják-e quadra azt nem tudom, de akinek nincs más megoldás annak szóba jöhet ez a megoldás is. Engem is állított meg vadász, hogy mit keresek ott az erdő közepén a lekövezett úton. A válasz egyszerű volt: Se tábla nem volt kitéve, se sorompó se kerítés. Honnan kellett volna tudnom, hogy nem mehetek be? Erre elment. Ennyi.
Kenda-Maxxis(Viszonylag drágák! De megérik!). Sárba inkább traktormintás, laza talajon pedig kutyacsont mintás!
Ezt az erdészeti kiközelítőt viszont nem értem, de remélem sikerrel jársz a zöld rendszámmal. :)
Most pont eszembe juttattál egy sztorit, ami korábban történt 1-2 éve télen, hogy haverommal moccal volt, én quaddal és egyszer leesett a váltókarom, mert nem volt rendesen meghúzva a csavar és egyszer csak jön a vadász az UAZ és kérdőre von minket, hogy mit keresünk ott.
Ezt-azt összerizsáztunk neki, de amit sose fogok megérteni, hogy ugyanúgy az úton amin ők is járnak, miért vagyunk zavaró tényezők, hisz a 2,5t-ás UAZ sokkal nagyobb kárt okoz bármilyen szempontból a természetben, mint egy 110kg-os moci meg egy 170kg-os quad...
És ez iszonyat jól látszódott akkor a hóban, mert alattunk nem szakadt be semmi, szép fehér maradt a hó, ahol meg az UAZ-zal ment, beszakadt alatta a jég az összes pocsolyánál, összesározva a szép tiszta fehéret.
És ilyenkor már az jutott eszembe, hogy miért nem veszek (mondjuk mert nincs annyi pénzem, meg még fenntartani se) egy URAL 375-öst vagy egy BTR 60-ast és akkor még jópofizhatunk is egymással és elmondhatom, hogy én tudok nagyobb kárt okozni, mert kevés az a dolog, ami megállíthat.
Bocsánat a tématerelésért. :)
@Rozsdás01
Ha valóban ennyi, az elég durva, mert ennyiből már lehet venni egy LTZ-t és utána meg szerintem nem érne meg 2 LTZ-t.
Meg most az enyém is szerintem egészen utcaira át van alakítva, tehát ha mondjuk az átalakítás tenni ki 1900Euro-t, akkor nekem 100Euro-ért megérné a dolog. :)
Ltz 400-ra szeretnék gumit venni (újat)! Főleg földúton, sáros talajon vagy homokba használom! Mit tudtok javasolni? Mi a tapasztalat? Melyik márka és minta jó?
Én eddig úgy tudtam, hogy nem kell típusbizonyítvány, ha már rendszámozva volt.
Mikor felkészítettem vizsgára, felhívtam az NKH-s vizsgálóállomást és arra utaltak, hogy enélkül ne is menjek, mert felesleges, hiába van rajta minden...
Elvileg Suzuki márkakereskedésben lehet kérni X pénzért, de elvileg nem adnak...
A felkészítés meg ha van utcai gumid, akkor 5 ezer Ft-ból kihozható.
Ami kell: rendszámtábla-világítás, helyzetjelző, km óra, macskaszemek, gyári dob, elvileg rögzítőfék (bár ezt nekem nem mondták és nincs is, de valakinek meg már kellett...), irányjelző (elvileg nem kötelező, de nekem mondták telefonba) és kb ennyi.
Ha van ismerősöd, akkor szerintem menni fog. :)
Remélem majd nekem is lesz. :)