1, az olajszinthez (túl sokat) nem tudok hozzászólni, a mi vasainkon hagyományos olajteknő van: a 250-esen sima nívópálcás, a 300 ason pedig a Suzi Gn blokk megoldása az ablakkal - mindenesetre meglepő amit írsz, nem hallottam még ilyenről...
Itt egy elég látogatott quados fórum, ott biztosan tudnak segíteni, van egy pár tucat LTZ-s:
http://forum.sg.hu/forum.php3?azonosito=quad
2, a Babetta minden más (európai) országban rendszámos lenne, csak nálunk nem az - úgy értettem, hogy ha nem segédmotor, és nincs rendszáma, akkor ugye nincs mi alapján, és mire megkötni a biztit. Tehát nem kell.
Na figyu.. Lehetséges az,hogy ha meg van az olaj szint ami kell bele az a 2,1 liter,s ha huzamosabb ideig áll annyira le megy az olaj szint,hogy nem éri a pálcát?mert ugye ezen két helyen van olaj ""tartáj"". Neked volt már igy?????????????
Félreértesz - én általában minősítettem a Repsolt. Az utcai 600cc/100LE motoromba használtam 10/50 SBK-t, és gyakorlatilag SEMMI JÓT nem tudok elmondani róla... és még olcsó sem volt.
Nem lesz csalódás - nekem ugyan nem tűnik erőgépnek a 300-as (még mindig 18 lóról van szó!) , de terepen még mindig erősebb mint amit ki tudok maradéktalanul motorozni. És én is 100 lovas utcai vas után ültem fel erre. Sőt, feleségem 250-es Utility ATV-je sem gyenge nekem, sőt...
Na majd remélem mihamarább ki probálhatom az ltz.m,mert még nem vehettem át,pedig egy kereskedő baráttol vettem,remélem az R6 után nem lessz csalodás,de tudom,hogy más aszfalton tépni a vasat s terepen,de hát ezt is csak ki kell probálni,remélem jo buli lesz,ha még sem akkor minusz két kerék s marad a mátra.Kösz a választ Kutya.
Mivel "elvileg" 15kw-os a papír miatt, ezért pontos adatot nem adtak ki róla.
Az igazság valahol 40 lE körül van - a Louis Database is ezt erősíti, általában pontos infot írnak. Már csak azért is, mert a DRZ-t is ebbe a lóerő kategóriába sorolják...
Ennél sokkal fontosabb hogy milyen futóművet és váltóáttételt használsz: én a szűk fele ilyen erős vasammal (ESC 300 STX, 18 LE) alig 1-2 másodperccel mentem csak lassabb köröket a pályán, pedig az autóknak épült, bazi hosszú egyenesekkel (107 km/h-t mentek a legjobbak, az enyém végsebessége is bő 90... lenne, ha kiforogna ott...)
Kösz a választ /segitséget. Igaz is mire meg tanulok vele közlekedni kb. pont jöhet az elsö oil csere. Még valami! szerinted mennyi paci van ezekben a motorokban?Mert mindenhol mást irnak mondanak na nem mintha sokat számitana csak még is.
Az olaj márkája majdnem mindegy - a viszkozitás pedig a gépkönyv szerint mehet bele. Nekem a Repsol személy szerint csalódás volt (pedig a legjobb, 10-50 Superbike olajat vettem), most a Valvoline-t próbáljuk, talán több sikerrel.
Figy ha kezdő vagy akkor nem kell a bejáratásra annyira figyelni.Az olajat 2-3 alkalom után cserélni kell először utána már csak félévente kell cserélni mivel az LT-Z nem egy kihegyezett quad.Én Putoline olajat használok bele, de ezt a témát már nem vágom annyira, de az tény hogy a Putoline jó bele.Amit még néz meg aza guminyomás aminek 0,5 bar vagy azalatt kell lennie.
Hali.Olvasom,hogy qadozol.Most vettem egy k6 ltz 400at s szeretném kérdezni mennyi üzem oráig kell egy ilyen motort bejáratni s mennyi üzem oránként kell olajat cserélni rajta? s milyen olajat tegyek bele 10w40 10w50?stb s milyen márkát repsol castrol motul ipone stb.?S mi az a be járatás? fél gáz?negyed gáz?
azt tudom hogy egyes alatt van mégeggyel,és asszem a kart kell elfordítani,hogy leengedje a opedált,,de nem emlékszem tisztán,több mint egy éve nemültem ilyenen
Sziasztok. Ma vettem egy suzuki ltz400-as quadot de sajna nem tudtam rájönni, hogy van benne a hátramenet. Van jobb oldalt egy kis fekete kar /tekerő/ de nem tudok rájönni, hogy kell használni. /vagy inkább nem akarom megerőszakolni/ Ha tudna valaki benne segíteni akkor megköszönném!!
nem tud valaki quadhoz tolólapot meg pótkocsit szerezni? kéttárcsás ekét is láttam valahol,de nemtudom honnan lehetne megredelni.