A benzincsapnak 3 állása van:
-on - motor beindulásakor vákum hatására kinyit a csap
-res - szintén csak lejjebbröl engedi a benyát (tartalék)
középállás - folyamatosan nyitva a csap
Ha középállásban van az nem túl faxa, mivel mint irtad, ha nem jó a karbi tűszelepe belefolyik a benzin a hengerbe és onnan az olajba. Másrészt nincs tartalékod, ha kifogy a benzined a pusztába és nincs kannád akkor ott ragadsz.
Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50-et használok bele, és igen 2,2 liter kell bele. A motornak pedig a jobb oldalánál keress egy kör alakú dolgot, amit 3 csavar rögzít, tetején pedig egy kis nyilacska van. Ha azt leveszed akkor ott találod az olajszűrőt.
Sziasztok! Még új vagyok. Ha valaki tudja olajat akarok cserélni? Mit érdemes bele önteni10w-30 vagy 10w-40 2.2l megy bele. De nem találom az olajszűröjét.Van benne?Irjon vakaki szaki.
http://www.quadracing.hu/?id=k... innen tudsz első gumit! nagy szórás nincs árban mert az egész országnak egy beszállítója van én már meg mozgattam mindent de innen rendeltem 17500ft én nem találtam olcsóbban
sziasztok kérdésem lenne mint általában! azt hallottam nem tudom igaz e, hogy (szervizállásban) vízszintesen a benzincsapot nem szabad használni mert bele folyik az olajba a benzin nem tudom igaz lehet e mert én eddig csak így használtam, a második kérdés meg hogy egy kuplungozás ltz k4 nél mibe fájhat kb köszi mindenkinek
Sziasztok!
Van egy garnitúra ltz-re való kopott gumi, aszfaltra még jó lehet 15,000 Ft-ért. Ha valakit érdekel: tel.: 06-70-580-11-60 vagy quadosnorbi@hotmail.com
A perselyezett hengert 1 századdal nagyobb illesztéssel szokás összerakni. 3-4 % kb a teljesítményveszteség, és a bemelegítésre érzékenyebb a motor. A tartósság? Hát nehéz megmondani, de sokkal kevesebb, mint egy nicasilos hengernél...De van egy 440-es henger-dugó szettem, új. Ha érdekel valakit esetleg...
Hello!
Nekem amikor össze lett rakva, akkor mondta a szerelő, hogy kicsit nagyobb illesztéssel rakja össze, hogy nehogy megragadjon, úgyhogy mindig is ette az olajat. A másik, hogy a gyári 4 évet tuti elmegy, ez már csak 2-3-at, viszont lehet fúrni, és akkor túlméretes dugót kell belerakni. Erőbe nem lehet észrevenni rajta semmit, ugyan olyan lesz, csak hát a tartóssága nem. Remélem tudtam segíteni.
Hali !
marci vagyok Csongrád megyéből szintén LTZ 400 -al .
Az a kérdés foglalkoztat , hogy LTZ-t milyen jogsival lehet vezetni ?
"A1", " B" ?
na meg a rendszám. Zöld rendszámot lehet rá szerezni vagy felejtsem el a dolgot
-on - motor beindulásakor vákum hatására kinyit a csap
-res - szintén csak lejjebbröl engedi a benyát (tartalék)
középállás - folyamatosan nyitva a csap
Ha középállásban van az nem túl faxa, mivel mint irtad, ha nem jó a karbi tűszelepe belefolyik a benzin a hengerbe és onnan az olajba. Másrészt nincs tartalékod, ha kifogy a benzined a pusztába és nincs kannád akkor ott ragadsz.