helló kipufogó könyök nincs útba simán ki fér ha a hűtőt ki veszed, ha rajta ülsz a motoron jobb kezed felöli sárvédő fele tudod ki venni csak a hűtőt és 5inbuszok fogják az olaj járat csövét be a tarályba vigyázz a gumigyűrűkre és 2db csavar fogja fel a vázra a olaj tartályt egyáltalán nem bonyorult 10perc az egész mutatvány!
szia itt miskolcon 10perc alatt megcsinálták, ki vettem az olajtartályt természetesen a hűtőtöl nem fér ki így hát azt is, és el vittem egy esztergályoshoz és tett bele egy menetbetétet úgyhogy ugyan azt a csavart vissza tudtam rakni bele mert ha át fúrod egyel nagyobb menetre akkor csak inbusz csavart tudsz bele tenni mert nem fog be férni a kulcs arra vigyázz,hogy utána most ki rendesen benzinnel a tartályt ne maradjon benne alu sorja mert az nem igazán tesz jót a motornak!
Sziasztok!Sajnos én is beszop...m a z olajtartály csavarjával,beleszakadt......kérlek ha valaki tudna ajánlani címet ahol meg tudnák csinálni azt nagyon megköszöném suzukiltz74@freemal.hu köszi a segítséget.
Szia! Nekem megszakadt a menet, elvittem pesten egy műhelybe ahol aluminiumot is hegesztenek (mert ugyebár alu a tartály) és megcsinálták nagyon profin.Ha esetleg kell a cím irj.
Sziasztok!Van egy kis csörgés az ltz-ben.Szelephézagok rendben,lánc rendben...A kipuf vezérműtengelyen lévődekompressziós mehanikára gyanakszom,ésaz lenne a kérdésem h ez a mehanika javítható-e,vagy vennem kell új vez.műtengelyt?És ha vennem kell,hól keressek ahol olcsó is?köszönöm válaszotok
sziasztok érdeklődnék, az ltz 2004-es és még a gyertya gyári benne?Milyen időközönként szoktátok cserélni és milyet ajánlotok bele általában mennyibe kerül köszi !
Hello!
Semmiféle képen ne vedd meg bele a gyári tűgörgőket. Ha szét van szedve, mérd le hogy mekkora persely kell bele, és esztergályos megcsinálja bakelitből. Kezdőként beleestem ebbe a hibába, hogy megvettem a gyárit, de fölösleges, mert nagyon drága, kb 60 ezer, és még hamarabb is szét megy, mint a bakelit. Ha bakelit benne van, akkor többet nem lesz vele gondod.
sziasztok úgy néz ki a hátsó lengőkaromba ki van a tűgörgő ha az van benne egyáltalán mert lóg egy picit, segítség mert halvány fogalmam sincs mit kell bele venni és hogy honnan, meg elől a kormányoszlop alján is van egy pici lógás azt szeretném meg szüntetni ahoz is kérnék tanácsot köszi mindenkinek
Egyébként pedig az első quadomat a szakszervízban javíttattam, míg a jelenlegit nem. Mindezt spórolás miatt, és képzeld, fogalmam sincsen HOGYAN kell a légszűrőt cserélni, mert eddig sem én csináltam azt, illetve SAJNOS egy évben, csak 4-5 alkalommal jutok el odáig, hogy menjek egy-két kört....
Én túrázásra használom, néha kicsit megcibálva ugyan, de erre a célra tökéletes...
Szia!
Ha már volt két LTZ-d amit használtál, hogy lehet hogy még nem is láttad a légszűrőt? Biztos frankón karbantartottad....
Egyébként igazad van, túrázáshoz az LTZ jobb, pályára meg az LTR.
1. fékbetétböl csak szinteresset vegyél, az nem kopik el 1 túra alatt, kb 6000ft-tól van.
2. Felnyitod az ülést, alatta nagy fekete doboz tetejét leveszed, és ott megtalálod a lev. szűrőt. Csillagcsavarhúzóval ki tudod venni. Kimosod benzinbe, vagy brigéciolba. Száritás után befújod lev. szűrő olajjal és mehet vissza.
Szerintem ha túrázol, akkor LTZ-400. Nekem a gépem már a második, korábban rendszámosal kezdtem, most nincs rendszám...(Végig LTZ-m volt, és egy kisebb Solaris..)
Ha sportolni akarsz (bár az LTZ is képes kifárasztani!) akkro LTR.
Nekem is egyszer kiszedte a menetet, fúrd fel egyel nagyobbra, az enyém is így van megoldva.
Semmiféle képen ne vedd meg bele a gyári tűgörgőket. Ha szét van szedve, mérd le hogy mekkora persely kell bele, és esztergályos megcsinálja bakelitből. Kezdőként beleestem ebbe a hibába, hogy megvettem a gyárit, de fölösleges, mert nagyon drága, kb 60 ezer, és még hamarabb is szét megy, mint a bakelit. Ha bakelit benne van, akkor többet nem lesz vele gondod.
Igen volt, de már nincs meg.
Válaszoltam az e-mailre is. :)
a kettő 5ezer ft.......
Köszi az építő jellegű kritikát...
Egyébként pedig az első quadomat a szakszervízban javíttattam, míg a jelenlegit nem. Mindezt spórolás miatt, és képzeld, fogalmam sincsen HOGYAN kell a légszűrőt cserélni, mert eddig sem én csináltam azt, illetve SAJNOS egy évben, csak 4-5 alkalommal jutok el odáig, hogy menjek egy-két kört....
Én túrázásra használom, néha kicsit megcibálva ugyan, de erre a célra tökéletes...
Ha már volt két LTZ-d amit használtál, hogy lehet hogy még nem is láttad a légszűrőt? Biztos frankón karbantartottad....
Egyébként igazad van, túrázáshoz az LTZ jobb, pályára meg az LTR.
1. fékbetétböl csak szinteresset vegyél, az nem kopik el 1 túra alatt, kb 6000ft-tól van.
2. Felnyitod az ülést, alatta nagy fekete doboz tetejét leveszed, és ott megtalálod a lev. szűrőt. Csillagcsavarhúzóval ki tudod venni. Kimosod benzinbe, vagy brigéciolba. Száritás után befújod lev. szűrő olajjal és mehet vissza.
Na meg olajat +szűrőt sem árt cserélni néha...
Üdv
Megvan még az első felnid? Ha igen mennyiért adod?
Üdv,
P.
Szerintem ha túrázol, akkor LTZ-400. Nekem a gépem már a második, korábban rendszámosal kezdtem, most nincs rendszám...(Végig LTZ-m volt, és egy kisebb Solaris..)
Ha sportolni akarsz (bár az LTZ is képes kifárasztani!) akkro LTR.
Sok sikert, és VIVA La' Dagonya...
Z
Kis segítség kellene, mert őszi átvizsgáláshoz, és a későbbiekben egy jó nagy dagonyázásra készülök az LTZ-vel...
Szóval.
1. Mennyiben kerülnek az ltz 400 hátsó fékbetétei? (Asszem kettő kell :))
2. A légszűrőt hogyan kell megtisztítanom, HOL szedjem szét?
Köszi szépen!
Érdeklődnék, hogy valaki nem tud egy eladó LTZ400-ba való hátsó tengelyt? Gyári és nem gyári is érdekelne.