Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha beszerzett néhány használt pénztárcát, már megérte...


Hát ami történt meg történt, én csak előre nézek!
ejjjj ejjjj, hát milyen dolog ez, így esküvő előtt ennyi pénztárcát elhagyni . aztán már csak szűk baráti körre telik majd mi?
Szia!
Győriek tartsunk össze. Légy résen!
aha..
ez nem vicces
Bartokatosz jól tudod, a Zsinór Józsi motorjában valóban annyi km van és csak gumit, láncot és olajat cserélt!
Nálam még csak négy éve van az enyém, de minden hibátlanul és tökéletesen működik rajta!
apukám maradjunk abban ha te hayabusával jössz én is ott leszek hayabusával
Még egy: Zsinor Jozsef kollegának ha jol tudom 130 ezer körül van a gépben bontatlan blokkal,pedig Ő is szokta hajtani,De kunmadáron is volt 120 ezer km-es és versenyeztek vele,ennyit a széthullo Busákrol....
Apukám Én mindig ott vagyok MOTORRAL! Téged is azzal várunk!
Értem.
Az tenyleg szep
De ha jol tudom eppen komoly tuning alatt van az albert motorja a csrbikenal..eddig se volt gyenge de most meglepodnel mit megy jovore lachazan. Gyere ki te is bartokatosz
tesó, én ittam szavaid mindenben egyetértek és mivel ismerlek tanúsítom, hogy igazat szóltál. uff.
Üdv Kollega!Előszőr busát azért veszünk hogy hajtsuk/ én mást is /,és elég sok is fogyott belőlük,sokan használják versenyezni is.Az is igaz most már elég sok Busa tulaj van akinek pénze volt rá,de a többihez tök hülye.én is tudok párrol... Sokan el is dobják,igy persze hogy van bontott. Az enyém 99-es volt 38 e km-rel vettem első tulajtol,Én beletoltam /leszabályzos gyorsulások kuplung nélküli váltások...,akik ismernek tudják hogy nem sétálni szoktam/22 e-ret,60-nál megvette Hosszu Albert Kollega,2 éve jár vele közuton és évente min. 10 gyors. versenyre,válto és a blokk ugyanaz 16 éve,de gondolom ahogy nálam ugy a 2 másik tulajnál is megkap rendesen mindent a motor!Ha odafigyelünk 1 gépre majdnem minegyik jo,ha csak gyilkoljuk akkor meg mindegyik szétesik.Nekem most zx 12.esem van ,de egész szezonban csak az olajat gumit láncot cseréltem és tankoltam,pedig kapott a kicsike rendesen
üdv ati. a múltkor amikor kerestelek csapácssor miatt, sehol sem találtalak. aztán megoldódott, mert váltó volt. az meg nem kell. na mindegy. aztán gondolom egyet értesz abban, hogy bármelyiket ki lehet nyírni. a hayabusa blokkot is. tudod te is vannak tehetségek.
nem


Az zsiiir canga
Szia tsanyi
Ismerek parat volt is egy par a k8 utanibol es egynek volt valtoproblemaja de szerintem az nem gyari hiba volt inkabb szervizproblem/hiany. A regibol is nyilvan a nagy futasteljesitmeny, nagy teljesitmeny es a ki tudja milyen gazda szervizeles, hasznalat miatt nyilvan elofordult.
Es a gyorsulasi versenyeken is hasznalnak parat amibol tudok olyanokrol ami tobb eve gyari valtoval, lamellakkal es csapagysorral, szelepekkel stb teljesit hibatlanul.
Ezek az adatok alapjan en nem mondanam szar szerianak a hayabusat.
Es ugy gondolom a "gondos gazda" megelozheti a bajt ha nem tul vajt fulu vagy fogtechnikus
Ez igaz a K7 utániakra is?
Mondj még 1 olyan suzit, amiből több lesz csapágyas, vagy váltós a busánál....
Ne gondolkodj. Mert nincs olyan.
Ja,igaz.
Még töprengek,de persze köszi az infókat.
És úgy gondolom 44 évesen azért már fel vagyok kicsit nőve.....Pff.....
te egy kicsit megtévedtél te fiú . nem baj, majd elmúlik. BMW és Mercedes alkatrészek is vannak bontókban. pfujjjj, mi? nem biztos, hogy azért van vmi bontóban, mert széthullott. lehet pl karambolos is. külföldről behozott, nem akarni lepapírozni, meg ilyesmi. egyébként bizton állíthatom neked, hogy igen sokan szeretnének hayabusát, de sajna nem könnyű az út odáig. na meg fel is nőni.
Lacikám ne áruld el kapcsolatunk más természetét így nyíltan
azóta is az a legszebb busa amit Ice-cal összeraktunk..
most is csinálok egy utcai verziót de lesz egy nem utcai is valamikor de hát pénz-idő függő úgyhogy lehet nyugdíjas leszek mire kész lesz

én is azért mondtam a kollégának aki keres motort hogyha nem elkötelezett a hayabusa iránt inkább ne vegyen mert szerintem csak az lesz igazán boldog vele aki "egész életében" erre vágyott
ahogy mondta busalaci ez egy imádat a sólyom iránt ami egyszer bekattan és soha többé nem ereszt.
a másik dolog akinek egyszer volt busája az semmilyen más motorral utána nem lesz elégedett és boldog, szerintem.
Teljesen igazad van! Szerelem volt első látásra! Elmondhatatlanul jó érzés az a tudat, hogy otthon vár a garázsban! Sokszor előfordul, hogy kitakarom, mert természetesen be van takarva még a garàzsban is, megsímogatom vagy csak leülök mellé és szótlanul gyönyörködöm a szépségében! Máshol ezt nem igazán hangoztatom, nehogy elvitessenek a diliházba, de tudom, hogy Ti tudjátok miről beszélek! Soha nem lesz más motorom csak HAYABUSA! Hálás köszönetem annak az embernek, aki nekem eladta ezt a csodát! Isten vagy Balázs! Üdv mindenkinek!
Story arról, hogy miért kötnek ki nagy átlagban a Busa blokkok a szerelő asztalon:

Tavaly a szervizben volt szerencsém egy Busa blokkot szétborítva látni a szerviz asztalon. A motor agyoniskolázott tulaja, úgy gondolta, hogy hűtőfolyadékok bárki tud cseréni, miért fizessen a szerviznek érte. Na a gondos gazdi feltöltötte a rendszert nem alu hűtős rendszerhez való folyadékkal, aminek az lett a vége, hogy elég csúnya munkát végzett odabenn. Így születnek a megbízhatatlan/pénznyelő motorok, ha a tulajnál a hülyeség szorgalommal párosul. Vagy legyen egy jó szerelője az embernek, vagy ha már mindenáron maga akarja csinálni, akkor legalább vegye a fáradságot, hogy utána olvas mit és hogyan és miért kell csinálni és a legfontosabb szerezze be a szükséges szerszámokat, de egy Tesco-s barkácskészlettel nyalja le a csavar fejeket meg hasonlók! És ez az összes márkára igaz!