Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló valmont!Van egy túraplexim alig használt karcmentes kicsi pénzért ha érdekel.Givi...
szia

ha még nem választottál túraplexit javaslom a sport touring-ot a zero gravity-től. igaz 25-30 e ft körül van de nekem csak az vált be, volt már mindenféle márkás plexik is de csak ez..s 240-ig úgy ülsz mintha 60nal poroszkálnál. mindezt 192 cm és 100 kilóval javaslom. sőt bútoros vette meg az előző zero gravitymat azóta le nem lehet neki sem robbantani a motorjáról a plexit.
repsollacinak pedig jó választás a busa de az ülést is muszáj lesz szerintem variálnod, főleg az utasnak, de szerintem neked is hacsak nem vagy kibélelve lent nagyon
az én seggemet nyomja 200 km után de zselésítve` már akármennyit jól lehet elől-hátul elleni rajta.
a fogyasztást pedig 5-10 közé lőném be attól függően merre hogyan tekersz, túrás tempóban 2en 6 körül..
a városi tempó valóban nem csuklóbarát de ezen is lehet kicsit segíteni, mondjuk 15 ezerből 4 cm magasítás s ha ez nem elég túrásíthatsz is igaz az inkább 100 e ft körül lesz. (bár elvesztheti a busa a sportos jellegét egyenes kormánnyal sokak véleménye szerint)
Szia!

Én túrázni használom, nekem L3 van. Meg vagyok vele elégedve teljesen. Pont a túrázás miatt nekem Michelin Pilot Road 4 túragumik vannak fent. Már a második szett, az első kibírt 25000 km-t.

Felpakolva, utassal együtt a fogyasztása kielégítő, 5,6 körül van. Lehet kevesebb is, természetesen a vezetési stílusodtól függ, mennyire húzod neki, mennyire tartod be a sebességhatárokat, stb. Meg lehet etetni vele a 8-at is, de nekem volt már 4,3 is.

A kényelem relatív, kinek mi jön be. Én nagyon magas vagyok, hosszúak a kezeim, ezért viszonylag egyenesen ülök rajta, így nekem kényelmes nagyon közúton, de városban már nagyon fárasztó tud lenni a csuklómnak.

A szélvédelem is kielégítő, 160-180-ig neincs gond, onnan már kapaszkodni kell, vagy befeküdni a plexi mögé, ha tudsz. Nekem gyári plexi van fent, de valószínüleg most kicserélem túraplexire, aki ek az van azt mondja, hogy 200-nál is tud még egyenesen ülni vele.

A csomag felpakolás tud problémás lenni, mivel feldobozolni egy Busát szerintem szentségtörés, ronda egyszerűen. Nekem emiatt egy SW Motech Blaze nyeregtáska szettem van, annak a tartó konzola levehető ha nem használod, illetve tanktáskát használok még emellett. Ketten egy hétre voltunk vele olasz an gond nélkül.

Remélem segítenek az infók és (a neved alapján) veszel végre egy rendes motort egy Honda helyett! (Nyugi, csak a véred szívom!)
sziasztok.azoknak a segitseget,velemenyet szeretnem kerni,akik sokat turáznak a busával. foleg 2 szemellyel.mivel vásárlas elott állok es bizony a leendo motorok kozott van .elsosorban kenyelmi, fogyasztás, szelvedelem stb szempontok erdekelnek. a 2008 utáni tehát az uj model erdekel. segitsegeteket elore is koszonom.
Benne vagyok mar csak a matyival kell lezsirozni
Elkéred Matyi k7 1000-esét, jó gép az, és kergetőzünk eggyet, majd meg húzlak magam után!
Nem lesz az merkozes ott sem ferikem. A 100 kg kulonbseg megmarad s fektavon hatvanyozott lesz. S ne beszeljunk a busa gyenge fekjerol s a meg gyengebb pilotajarol
Ugy legyen!
És akkor a kis girnyó 1000-es mérkőzik majd a nagy hatalmas 1340-es Busával!
Hajra feri vmikor osszefutunk valamelyik palyan
Már ebben az évben már aktivan pályázunk, h.ring, szlovákring, euroring, Úgy volt most is hogy máj. 1 én megyünk csak már el madarasra, de mégis végig csináljuk a motul kupát! De jövőre isten ments, elég volt, az a sok várakozás, idegeskedés, állandó idő csúszás, nekem 15 év elég volt, Ricsinek meg 7 év. A pályázás meg nagyon tetszik mind kettőnknek!
Vagy..meg kell varni amig a batszimotor vagy a joci nyugdijba megy s akkor van esely gyozni
mindenkinel van jobb es ugyesebb, de elsokorben kell egy valag penz, szorgalom es kitartas. Nalatok ez mind megvan ne adjatok fel

Viccet felreteve hogyan tovabb ha nem gyorsulas
Gabinak sok sikert jövőre, de azt 80 kg súly többletet valahonnan le kellene faragni, ami nem egyszerű dolog, a másik dolog a futómű, de ahhoz szó szerint szét kellene ba....ni a Busát, ahogy a Jocié is szét van! Ricsinek vélhetően az utolsó gyorsulási versenye lesz most. A 9.00 idő nehéz dolog, mivel valószinűleg most sem lesz jelentős hátszél, mint már 5 éve nincs, legalább is verseny nap nincs, volt hát szél versenynap előtti kvalifikációban pl. 2013 aug 20! Akkor született a pillanatnyi csúcs D1000-ben 8.95, másnap már csak 9.2 ment stabilan a csúcstartónak, ugye melegebb volt sokkal mint előző nap du. és nem volt semmi hátszél! Ricsinek 9.1 a cél de az sem lesz egyszerű, jocit meg nem lehet meg verni ha jól működik neki a kuplung! A motul kupa elméletileg eldőlt mert az 1-2, és a 2-3 eddigi helyezett versenyző pontállás szerint egymás előtt 22 pontal vezetnek, ami ugye még matematikailag nincs meg , de a realitás nem ezt mutatja!
Sziasztok
Mi lehet a hiba most 2hétig pihent a kis busám 2002év, gyujtás rá tesztel benzinpumpa megy jó minden szívatót rá húzom, indítom teker, de semmi, egyszer egyszer egy henger mint ha elkapná de semmi, huzok pici gázt tartotam semmi, vissza engedtem és akkor kapta el. Mi lehet a hiba? Gyertyát kellene kicserélnem?
szia feri

ahogyan eddig..a joci 80-100 kg előnyét és nyilván előéletét nehéz überelni..de úgx gondolom a gabinak fog sikerülni 1 éven belül. s remélem a ricsi is közelíteni fog a 9.0 felé
Cső Balázs!
Helyzet, idáig hogy látod a Madarasi D1000-es kat. alakulását?
Hi
elegge elhavazodok mostaban majd meglatjuk.. tegnap epp karbonozni probaltam..hat nem oly ecceru h szep legyen.
jut eszembe valakinek van otlete hogy a tankon a melegitest a holegfuvoval mennyire batran csinaljam?
üdv BB. ritkán tűnsz fel. a balatoni tekerésre készen fogsz állani?
finom idő van. a pécs környéki csavargás óta be sen idítottam a drágaságot. a kerti medencét hűteni kell. 34 fok. benne a víz. durva.
nem irigylem ilyenkor a tetőtér beépítőket, ahogy rakják be az üveggyapotot. tegnap láttam egy olyat. az is durva.
Szia!
Ezen már én is agyaltam, mert a nyári kánikulában a belvárosi araszolást abszolut nem bírja! A havernak 750-es Srad-ja van és ránézésre ugyan az a hűtője, mint az első gen. Busának, csak azon pont az ellenkező, tehát a jobb oldalán van a ventilátora és a mi hűtőnkön pedig van felfogatási hely a jobb oldalon! Csak azt nem tudom, hogy passzol e a 750-es Srad ventillátora oda!?
Ha igen, akkor engem is érdekelne egy ilyen kombó Attix!
Köszönöm szépen a gyors segítséget, megnézem...:)
Szia
Sziasztok!
Kis segítség kellene! A 2008-as Busám 4 évig állt a garázsban és most nem indul. A hibajelenség: a lámpa, műszervilágítás működik, teker az önindító, de a benzinpumpa nem megy és a műszerek nem csinálják a tesztet. ( amikor úgy körbe forog:). És a középső műszeren sem jelenik meg semmi a digitális kijelzőn. Az egyik ismerős az immobilizert, mondta, míg más a biztosítékokat. A bitzik hol vannak? Előre is köszönöm a segítséget.
Köszi! Megkérdem majd a szervizben a szerelőket, hogy fel tudják-e rakni, aztán majd jelentkezem.
Szega! Nem hallottam még ilyet... Olyat szoktak hogy gyári le, aztán 2 kissebb fel. De egyépként 15 a gyári venti. Van persze.