Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vatdofakk?lefotoztak amikor nem figyeltem oda
jobban kell figyelnem ugy latszik vazze
Nem a ZX 10-hez vagy az R1-hez kell hasonlitani,de igen is azokhoz áll közelebb mint az egyenes derékkal ülő egyenes kormányu állithato szélvédelmű,kisebb fordulatu kisebb fogyasztásu stb... turamotorokhoz.
Ne szívd mellre Kollega! Nekem volt a Busán Conti bridgestone,talán a dunlop vált be legjobban,de 25 ezernek a közelébe se jutottam soha,dj Barátomnak Conti ROAD volt fenn a K4-esen az talán elbirt nála 10 ezret ha jol emlékszem.Michlen Power race-t a cbr 600 lerugta 4800 km-nél,a futásteljesítmény kb. 40 %-át utassal teszem meg tehát én sem tépem állandoan ,az igaz inkább a puhább gumikat kedvelem ,csak jobb a tapadásuk.
Arra inkább egy cimbimet tudnám neked ajánlani!
A neve: Pum Pál

Nahat nahat
a kuplungomat eppen most raktam ossze de a gyerek kozben parszor behuzta a kuplungkart..a legteleniteshez segitseg kellene..rearne a hugod egy kis pumpalashoz

Pedig szegényke ép munkát keres !
Ez ebben az esetben nem fog segiteni ugy latom
egyebkent ha van hugod ne add meg a szamat..
Irigykedsz mi ?

Így már biztos érted miért is a motorozás a nekem való hobby. A zárt sisak ápol és eltakar !
De jo kepu vagy
Meg leszel vele elégedve! Hisz idomok nélkül a garázsban felbakolva nem fognak csalódást okozni
Ne szivd mellre ami a sziven a szajan
Akkor van terheles a gumin nem tudom nekem a michelinek nem jottek be vmiert inkabb dunlop parti lettem. De az uj metzeler 7rr azt ki fogom probalni
110kg.
Szal súly az van.
Viszont a Pilot Road 4 egy rendkívül jó minőségű, nagyon jó tapadású, két komponensű gumi. Tény, hogy nem pályázok, hanem túrázok, de az nem jelenti azt, hogy nem használom a motort rendesen.

Bartokatosz,
Kifejezetten sértőnek veszem a megjegyzésedet felém. Attól, hogy te ész nélkül húzod neki, attól még nem biztos, hogy te csinálod jól...
Biztosan jobban motorozol, mint én, de az is biztos, hogy az én motorom tovább lesz hadználható...
Bartokatosz esz nelkul tepi a gazkart mellesleg nekem a gp 211 is 4-5 e kmt ment el. Valoszinu az elso garnitura a bridgestone az annyira kemeny es kevesbe tapados hogy tobbet elmegy mint egy jobb gumi. Illetve lehet hogy a pilota sulya is befolyasolta nalad
mekkora sullyal birsz rendelkezni valmont kollega?
,,Inkább sport`` Nanemá...
Mint említettem, túragumi van fent és nem sport.
De ha nálad meg csak 5-öt bír ki, akkor...
Nem ész nélkül kell tépni neki!
Bartokatosz mester
de ha szerelmes a busaba akkor 150e ftbol turamotort lehet faragni belole
de ha mar szoba kerult mas tipus szerintem ha kell a loero es a tekintely csak egy valasztas lehet a busan kivul..zzr1400.. pont arra talaltak ki amit te szeretnel, tura jo es kenyelmes ulesekkel, jo fekkel stb stb jo valasztas lehet. Ha jol lattam aruljak az en regi 14esemet igaz kurva dragan
Üdv Kollega,Ha Neked a gumiszett kibir a Busán 25000 km-t akkor Te csak 80 lovat használsz a 197-ből,a többi állandoan az istálloban fekszik....
Üdv Kollega!Ha sokat akarsz turázni felpakolva akkor ne Busát vegyél,annál sokkal jobb motorok vannak erre a célra,/ GSXF 1250,DL 1000 V-Strom...hogy csak a Suzukit emlitsem/ezek sokkal kényelmesebbek,olcsobbak!Turázáshoz felesleges a 200 ló,A Busa inkább sportmotor!
Rendben gondold át
Hmm...
Az ajánlat nem rossz. Kár, hogy a grillezéskor nem került szóba, megnéztem volna élőben.

Még futok pár kört, meg gondolkodok, hogy mi legyen, melyik típus.
Ha a tied mellett döntök, jelentkezem!
Erröl lenne szó a márkája GIVI karcmentes állapotban enyhén füst szinű 12000Ft
Az lesz a baj hogyha magas vagy aldozni kell nagyon picit a szepseg oltaran..a dupla bubisok 160-180 felett keveset ernek. Igaz mentem mar dupla bubissal is 3 felett(ora szerint persze) es necces volt. Kozepes sebessegnel becirkulal a levego s ha utasod is van akkor tepi szegenyt.
A gyari tura sem rossz alacsonyabb embereknek amugy az is a mi magassagunknal 180 felett kavarog, illetve a tempo miatt a szel lenyomja kisse. En ezt tapasztaltam lehet mas felepitesu ember mast mond
Hát BB...
Megnéztem a Zero Gravity oldalán őket, nekem nagyon magasnak tűnik a sport touring. Elcsúfítani nem akarom a kicsikét. Még talán a double bouble ami nem annyira magas.

Józsi, neked milyen típus van? A tied tetszett, az nem feltűnően tér el a gyáritól.

Hegesztő, köszi, meggondolom. Tudsz felrakni egy képet róla? Színe? Ára?
Ugyanolyan színűt szeretnék mínt a gyári, hogy a lehető legkisebb mértékben térjen el a gyári kinézettől a moci.

Valaki használt már eredeti, hivatalos, gyári Suzuki túraplexit? Annak teljesen másmilyennek tűnik az alakja. Jó lenne tudni róla valamit. Kép alapján az is furcsa, illetve túl magasnak tűnik.