Nem a ZX 10-hez vagy az R1-hez kell hasonlitani,de igen is azokhoz áll közelebb mint az egyenes derékkal ülő egyenes kormányu állithato szélvédelmű,kisebb fordulatu kisebb fogyasztásu stb... turamotorokhoz.
Ne szívd mellre Kollega! Nekem volt a Busán Conti bridgestone,talán a dunlop vált be legjobban,de 25 ezernek a közelébe se jutottam soha,dj Barátomnak Conti ROAD volt fenn a K4-esen az talán elbirt nála 10 ezret ha jol emlékszem.Michlen Power race-t a cbr 600 lerugta 4800 km-nél,a futásteljesítmény kb. 40 %-át utassal teszem meg tehát én sem tépem állandoan ,az igaz inkább a puhább gumikat kedvelem ,csak jobb a tapadásuk.
Nahat nahat
a kuplungomat eppen most raktam ossze de a gyerek kozben parszor behuzta a kuplungkart..a legteleniteshez segitseg kellene..rearne a hugod egy kis pumpalashoz
Ne szivd mellre ami a sziven a szajan
Akkor van terheles a gumin nem tudom nekem a michelinek nem jottek be vmiert inkabb dunlop parti lettem. De az uj metzeler 7rr azt ki fogom probalni
110kg.
Szal súly az van.
Viszont a Pilot Road 4 egy rendkívül jó minőségű, nagyon jó tapadású, két komponensű gumi. Tény, hogy nem pályázok, hanem túrázok, de az nem jelenti azt, hogy nem használom a motort rendesen.
Bartokatosz,
Kifejezetten sértőnek veszem a megjegyzésedet felém. Attól, hogy te ész nélkül húzod neki, attól még nem biztos, hogy te csinálod jól...
Biztosan jobban motorozol, mint én, de az is biztos, hogy az én motorom tovább lesz hadználható...
Bartokatosz esz nelkul tepi a gazkart mellesleg nekem a gp 211 is 4-5 e kmt ment el. Valoszinu az elso garnitura a bridgestone az annyira kemeny es kevesbe tapados hogy tobbet elmegy mint egy jobb gumi. Illetve lehet hogy a pilota sulya is befolyasolta nalad
mekkora sullyal birsz rendelkezni valmont kollega?
Bartokatosz mester
de ha szerelmes a busaba akkor 150e ftbol turamotort lehet faragni belole
de ha mar szoba kerult mas tipus szerintem ha kell a loero es a tekintely csak egy valasztas lehet a busan kivul..zzr1400.. pont arra talaltak ki amit te szeretnel, tura jo es kenyelmes ulesekkel, jo fekkel stb stb jo valasztas lehet. Ha jol lattam aruljak az en regi 14esemet igaz kurva dragan
Üdv Kollega!Ha sokat akarsz turázni felpakolva akkor ne Busát vegyél,annál sokkal jobb motorok vannak erre a célra,/ GSXF 1250,DL 1000 V-Strom...hogy csak a Suzukit emlitsem/ezek sokkal kényelmesebbek,olcsobbak!Turázáshoz felesleges a 200 ló,A Busa inkább sportmotor!
Az lesz a baj hogyha magas vagy aldozni kell nagyon picit a szepseg oltaran..a dupla bubisok 160-180 felett keveset ernek. Igaz mentem mar dupla bubissal is 3 felett(ora szerint persze) es necces volt. Kozepes sebessegnel becirkulal a levego s ha utasod is van akkor tepi szegenyt.
A gyari tura sem rossz alacsonyabb embereknek amugy az is a mi magassagunknal 180 felett kavarog, illetve a tempo miatt a szel lenyomja kisse. En ezt tapasztaltam lehet mas felepitesu ember mast mond
Hát BB...
Megnéztem a Zero Gravity oldalán őket, nekem nagyon magasnak tűnik a sport touring. Elcsúfítani nem akarom a kicsikét. Még talán a double bouble ami nem annyira magas.
Józsi, neked milyen típus van? A tied tetszett, az nem feltűnően tér el a gyáritól.
Hegesztő, köszi, meggondolom. Tudsz felrakni egy képet róla? Színe? Ára?
Ugyanolyan színűt szeretnék mínt a gyári, hogy a lehető legkisebb mértékben térjen el a gyári kinézettől a moci.
Valaki használt már eredeti, hivatalos, gyári Suzuki túraplexit? Annak teljesen másmilyennek tűnik az alakja. Jó lenne tudni róla valamit. Kép alapján az is furcsa, illetve túl magasnak tűnik.
jobban kell figyelnem ugy latszik vazze