Nekem tavaly márciusban mindjárt az első gurulásnál lett hátul egy kis lyuk. Kaptam bele kukacot, azóta köszöni szépen jól van. Eddig 280-ig teszteltem.
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, a hátsó gumi ragasztásáról mi a véleményetek?
Defektet kaptam, egy egészen kis lyuk lett a gumin. Szabad-e, szokták-e, érdemes megragasztani? Mit javasoltok?
Üdv.batokatosz! Ma volt egy egész napos kirándulás és hát eléggé durva meleg volt. Ugye mondtam hogy inkább a melegben fordul elő a hiba és hidegen egyáltalán nem. Most viszont ügyeltem arra hogy hogy fél tank alá ne fogyjon ki a lónyál ,és láss csodát nem is rosszalkodott. Így viszont szűkíthetjuk a dolgot nem?
Helló! Nagyon szépen köszönöm a tippeket. Mihamarabb utánanézek. A pumat lemertuk ő leadja azt a nyomást. De azért még egyszer A-Z ig át átnézetem. Még egyszer köszönöm
Üdv.A leirtak alapján nézd meg a tank szellőző furatait,nehogy vákum keletkezzen ahogy fogy az üzemanyag.Dőlésérzékelő is tud szívatni,ki kell kötni,benzinnyomásnak 2,9-3 bar körül kell lenni,ha alatta van nem jo vagy az AC pumpa,vagy a nyomásszabályzo szelep.Én a Ricsi bontoból vettem anno nyomásszabályzo szelepet 25000-ért,utána tökéletes volt/ AC-t meg japánbol 110 ezerért ujonnan,de felét fizette a volt tulaj... / Mi még szivtunk a benzincsővel is,,elfordult valamelyik bekötési ponton,és a tank lecsukása után enyhén megtört....
De ha összevisza fordul elő lehet valami elektromos kontakthiba is.....
Na az már valami,már kezdtem azt hinni hogy csak nálam van ilyen és a Busa történetében még soha elő nem fordult ilyen.Köszi Dj a gyors reagálásod. Remélem hogy olvassa és hamar pontot tudok tenni erre a problémára.
bartokatosznak voltak üzemanyag ellátási problémái a busáján. elég sok kört megfutott, aztán helyreállt a rendszer.
hátha olvassa a napokban és reagál.
Sziasztok! Üzemanyag ellátási problémáim vannak a k2 -el. Tudok rá valami megoldást,vagy volt már valakinek hasonló problémája? Ha kezd ürülni a tank akkor már sűrűbben fordul elő hogy megszűnik az üzemanyag ellátás főleg emelkedőn. Viszont és ami a lényeg, hogy ezt a fél tanknal is csinálta már egyenes úton..,gázkar teljesen nyitva és nem hogy megindulna mint egy ámokfutó,ehelyett mint ha motorfeken lassulna az ember A szerelőm elvileg minden olyan dolgot megbutykolt ami ezzel kapcsolatos lehet,értem ezalatt,a komplett injektor tisztítás a pumpa szűrő csere és stb és stb . Mit tehetnék még? ? Pumpa csere? És ha igen tudna nekem valaki ilyent szerezni ? Nagyon köszönöm a segítséget .Zoli
ne aggodj a km miatt 150-200 e km korul elmegy ha szervizeled, masreszt mivel 6ezer felett nem forgatod uccse lehet rekorder leszel
jut eszembe sikerult eladni a yoshi rendszert rola?
Ha meg megis el akarod adni tudom javasolni a mobile oldalt, ott multkor volt egy k8 100 e km-rel es 2 het alatt eladtak..igaz 5500 euro korul
Valójában a Proptech-nél győztek meg róla hogy nem is annyira fontos. Állításuk szerint ez a motor az 52000 km-rel még szép jövő elé nézhet. Persze ha nem lesz perec.
Fenn volt a moci a padon, minden stimmel, friss láncszett, új hátsó gumi, friss olaj, 6 liter alatti fogyasztás ( na.. itt a lehetőség a vérszívásra a vezetési stílusomat illetően), soha semmi gondom nem volt vele, szerintem jól megvagyunk. Csak azért költsek el most 2 millát hogy én fingjak rá először....ráérek jövőre is.
ja... és nem utolsó sorban...egyetlen egy érdeklődés volt összesen a gépre...szóval a vevők sem állnak sorban hogy elvigyék.
ennyi.
Ami pedig a gumi és szex összefüggését illeti.... természetesen én csak olvastam valahol a mondást de nem tanulmányoztam a gyakorlatban a témát, nős ember létemre én csak a motorgumikat ismerhetem, másféle gumi meg sem fordul a fejemben mert ugye odahaza minek...
hát csak annyi, hogy a kedves motoros barátunk keszeg városi illetőségű. szombaton pécs előtt áthajtottunk egy kárász nevű városon. a busát már bele tudod illeszteni.
hát én akkor rendesen felröhögtem a sisak alatt.
segítség ! első emelőt keresek busához sürgősen. melyik típus jó hozzá ? előre is köszi ! ha valakinek lenne használtban eladó, ne habozzon írni. köszi !
Nekem tavaly márciusban mindjárt az első gurulásnál lett hátul egy kis lyuk. Kaptam bele kukacot, azóta köszöni szépen jól van. Eddig 280-ig teszteltem.