ha mégy az euroringre, oda én is veled tartanék. kakucsot már "kijártam". szo-vasárnap kivételével szinte bármelyik nap jó.
/már elegem van a mátrából is. hétvégén voltunk, aztán majdnem hasalás volt a vége. a szakasz közepe tjékán kb. 800 m hosszan az két oldali útpadkát murvásították. jössz ki az ívből és csak azt látod, hogy tiszta fehér az úttest. azt sem tudtuk hirtelen merre meneküljünk. van-e egy keskeny csík, ahol tapad a gumi. egyszóval elég rohadék dolog ez. gondolom az útkezelőnek egy pillanatig sem merült fel abban a csökevényes agyában, hogy az majd balesetveszélyes lesz. de ezen sem kell csodálkozni szép országunkban.
Na latod erre nem is gondoltam lehet vizlagyitot rakok a benzinhez, s ki tudja ..
Akkor gyakorolj sokat a janitol es gyorstalpalon majd elmondod nekem mit merre hogyan
Vigyázz mit építesz be, mert a végén még vízlágyítót is keverhetsz a benzinbe !
Milyen érdekes, hogy az otthon szerelő egyszeri ember, mindig rájön, hogy a sok gyári mérnök mennyi felesleges csavart és egyéb alkatrészt tervez be, hisz azok nélkül is minden működik !
Arról nem is beszélve, hogy a pályán minden gramm számít, így még gyorsabb is leszel !
Jol van akkor a pannoniaringre beszallnek vmikor
szolj ha ott tartasz addig en elkezdem osszerakni, tavaszra kesz leszek
Csak az a baj hogy mar most van egy par felesleges csavar, kabel stb egyelore nem tudom honnan maradt ki az is lehet a mosogatogepbol maradt
Én nem akarok sehol se menőjenő lenni, csak állítottam magamnak egy létrát. Kakucs az alja, utána Euroring, aztán Pannoniaring és a csúcs a Hungaroring. Jobb lassabban kezdeni, hogy ne mindjárt 200-zal fúródjak a gumifalba ! Én a naiv kis lelkemmel így képzelem, aztán majd kiderül, mikor mennyi időm lesz rá. Meg amilyen a szerencsém, valami körültekintő idióta keresztül tolat rajtam vmelyik kereszteződésben, aztán motorom se lesz !
Igen en is ugy hallottam a jani nagyon normalis srac de a kakucsra a busa egy kicsit sok talan nyilvan tudok olyanrol aki busaval ott is menojeno de az en tudasomhoz kell a nagy bukoter
Ha már körrekordot nem döntünk, akkor mások se döntsenek . Így is lehet örülni, milyen igaz !
Hát sajna tényleg egyre inkább igaz, hogy úgy kell motorozni, mintha mindenki ránk vadászna! Nagyon sok a hülye, türelmetlen, nem törődöm ember az utakon. Viszont a többség egyre inkább figyel a motorosokra és nagyon előzékenyek. Csak mikor egy idiótával hozz össze a "szerencse", akkor van gond! Mint pl ez a szegény srácot
Múlt héten, csütörtökön, cimbivel kimentünk Kakucsra, de csak a vihar utáni takarítást nézhettük . Ami viszont jó volt, hogy összeismerkedtünk Chrobák Janival, nagyon közvetlen, szimpatikus srác, úgyhogy ha idén nem is lesz rá időm, jövőre mindenféleképp veszek majd tőle órákat Kakucson és Euroringen!
Nem lesz kivonva szerintem neha utcan is kell riogatni a népet
Most már bele vagyok merulve az atalkitasba igy ez az ev valoban uszik, de nem banom mert sajnos rengeteg balesetrol hallani motoros korokben..
palyazasra meg nyilvan nem ez a legjobb valasztas, valoszinu egy kozepes 600as kozepes pilotaval zswbre vág de nem szamit
ugyhogy ha ugy alakul beszeljunk mikor hova melyik palyan hatha egyutt fel tudjuk tartani a gyorsabbakat
Lebuktam
dehogy semmi extra csak mas szinben, has alatti rendszerrel es egy ket apro alakitassal lesz a jovo ev
Meg nincs vegleges koncepcio
gyorsulas az nem erdekel maximum a palyazas lesz jovore az ujdonsag. Csak az a baj a kezdo csoport is tul gyors
Talán NAKED BIKE lesz az uj stilus Kollega,akkor B-Kinget kellett volna venni ,aztán nehogy crossmotor legyen a Sólyombol,mert 280-nál már csak fujogat a szél....
Ha valakit erdekel eladom az idomzatot a k8rol..
osszes muanyag festett idom(komplett fejidom, komplett farokidom, oldalidomok egyben,) +a tank+4 db index. A farokidomon van ragasztas de a hatso ules alatti reszen igy nem nagyon lathato. Mas idomon nincs kulonosebb karc, serules. De hasznalt idomokrol beszelunk. Egy dolog ami nincs meg az az elso sarvedo. Csak egyben elado es alku nelkul 400 e ft.
Ha valakit erdekel emailen erdeklodjon.
Udv mindenkinek
Én mindenféleképpen hétköznap megyek pályázni, mert hétvégén heringparty van. Majd akkor ha lesz rá időm, akkor kidobolom itt a fórumon.
/már elegem van a mátrából is. hétvégén voltunk, aztán majdnem hasalás volt a vége. a szakasz közepe tjékán kb. 800 m hosszan az két oldali útpadkát murvásították. jössz ki az ívből és csak azt látod, hogy tiszta fehér az úttest. azt sem tudtuk hirtelen merre meneküljünk. van-e egy keskeny csík, ahol tapad a gumi. egyszóval elég rohadék dolog ez. gondolom az útkezelőnek egy pillanatig sem merült fel abban a csökevényes agyában, hogy az majd balesetveszélyes lesz. de ezen sem kell csodálkozni szép országunkban.
Akkor gyakorolj sokat a janitol es gyorstalpalon majd elmondod nekem mit merre hogyan
Vigyázz mit építesz be, mert a végén még vízlágyítót is keverhetsz a benzinbe !
Milyen érdekes, hogy az otthon szerelő egyszeri ember, mindig rájön, hogy a sok gyári mérnök mennyi felesleges csavart és egyéb alkatrészt tervez be, hisz azok nélkül is minden működik !
Arról nem is beszélve, hogy a pályán minden gramm számít, így még gyorsabb is leszel !
szolj ha ott tartasz addig en elkezdem osszerakni, tavaszra kesz leszek
Csak az a baj hogy mar most van egy par felesleges csavar, kabel stb egyelore nem tudom honnan maradt ki az is lehet a mosogatogepbol maradt
Én nem akarok sehol se menőjenő lenni, csak állítottam magamnak egy létrát. Kakucs az alja, utána Euroring, aztán Pannoniaring és a csúcs a Hungaroring. Jobb lassabban kezdeni, hogy ne mindjárt 200-zal fúródjak a gumifalba ! Én a naiv kis lelkemmel így képzelem, aztán majd kiderül, mikor mennyi időm lesz rá. Meg amilyen a szerencsém, valami körültekintő idióta keresztül tolat rajtam vmelyik kereszteződésben, aztán motorom se lesz !
Hát sajna tényleg egyre inkább igaz, hogy úgy kell motorozni, mintha mindenki ránk vadászna! Nagyon sok a hülye, türelmetlen, nem törődöm ember az utakon. Viszont a többség egyre inkább figyel a motorosokra és nagyon előzékenyek. Csak mikor egy idiótával hozz össze a "szerencse", akkor van gond! Mint pl ez a szegény srácot
Múlt héten, csütörtökön, cimbivel kimentünk Kakucsra, de csak a vihar utáni takarítást nézhettük . Ami viszont jó volt, hogy összeismerkedtünk Chrobák Janival, nagyon közvetlen, szimpatikus srác, úgyhogy ha idén nem is lesz rá időm, jövőre mindenféleképp veszek majd tőle órákat Kakucson és Euroringen!
Most már bele vagyok merulve az atalkitasba igy ez az ev valoban uszik, de nem banom mert sajnos rengeteg balesetrol hallani motoros korokben..
palyazasra meg nyilvan nem ez a legjobb valasztas, valoszinu egy kozepes 600as kozepes pilotaval zswbre vág de nem szamit
ugyhogy ha ugy alakul beszeljunk mikor hova melyik palyan hatha egyutt fel tudjuk tartani a gyorsabbakat
Pályaidomot raksz rá és kivonatod a forgalomból?
Mielőtt eladod róla az idomokat nem lett volna jobb az idei évet még kihasználni vele?
dehogy semmi extra csak mas szinben, has alatti rendszerrel es egy ket apro alakitassal lesz a jovo ev
Meg nincs vegleges koncepcio
gyorsulas az nem erdekel maximum a palyazas lesz jovore az ujdonsag. Csak az a baj a kezdo csoport is tul gyors
Túl sokat nézted az OCC-t! (orangecountychoppers)
nem kollega de atalakul egy csoppet
egy észrevétel, amit eddig nem tünt fel :)
hayabusa oldalsó karika prizmák ( az első féknyeregnél, és az ülés alatt)
az mi :)
extra, vagy bizonyos évjáraton van csak
üdv
Ha valakit erdekel eladom az idomzatot a k8rol..
osszes muanyag festett idom(komplett fejidom, komplett farokidom, oldalidomok egyben,) +a tank+4 db index. A farokidomon van ragasztas de a hatso ules alatti reszen igy nem nagyon lathato. Mas idomon nincs kulonosebb karc, serules. De hasznalt idomokrol beszelunk. Egy dolog ami nincs meg az az elso sarvedo. Csak egyben elado es alku nelkul 400 e ft.
Ha valakit erdekel emailen erdeklodjon.
Udv mindenkinek