Sziasztok! Mecseki gurulás2.Jul18.Találka az M6-os Bonyhádi kihajtójánál,úgy mint legutóbb.Mivel sokan jöttetek Pest-ről illetve abból az irányból,célszerű lenne ha valahol összeverődnétek.Esetleg megkérnék valakit hogy,vezessen benneteket pl,Dj hayabusa?A program a következő lenne:A lehajtótónál találka onnan Máza grillparty,gurulás Mecsek,Mánfa,Pécs,Siklósi vár látogatás ha valakit érdekel be is mehet 1500 forint a belépő.Aztán onnan Harkányi fagyizás,visszafelé aki akar fölmehet az M6-ra vagy visszajön velünk és segít megenni a maradékot.Menü:6 fajta grillkolbász,grillhúsok,grillezett sajtok a vegáknak+sali köretnek.Légyszi aki szeretne részt venni illetve szívesen eljönne,jelezzen vissza iratkozzon föl.Köszi szépen mindenkit szeretettel várunk,széles utat!Bővebb infó:+36309568512
Sziasztok!
Segítségeteket kérném! Van egy K7-es Busám, amin a következő dolog zavar. Indul szépen párszor, majd egyszer csak nem. Ha nem indul 1-2 másodpercen belül, akkor hiába teker az önindító, mert nem indul el, ilyenkor abbahagyom az indítást, és újra rányomok. Többnyire ilyenkor pöccre indul. Kb 10 szer indul, majd utána 1-2szer csak másodikra. Van valakinek tapasztalata, hogy miért csinálja ezt? Egyébként szépen jár, és megy, nem rángat, jól gyorsul, és minden oké.
Szia,
Tényleg nem vagy szerelő...
A dőlés érzékelő(nem szabályzó), csak oldal irányba mozog, és 43°-os szög UTÁN zárja rövidre az áramkört...
Hőtágulás miatt sem láttam még csatit elromlani. Ha már hőtágul, akkor elolvad a csati... Amúgy az ott a beömlő levegő hőmérséklet szenzor, és ha menet közben lehúznád, akkor sem állna le a motor!
Van a Használtautón egy szép Busa! 2.750.000 Ft ért! Tegnap felhívta egy barátom akinek elmondta hengerfej átalakítás volt a Busán és ez hozott ilyen teljesítményt! (239 Le keréken!) És a gyorsváltó is sok lóerőt hozott!
Van még aki ezt megeszi?
Nekem ők csinálták meg most is! De semmi gép, pad nem kell hozzá akár magadnak is beállíthatod! Csak én azért viszem inkább el, mert nem igazán értek hozzá meg szerelni sem szeretek! A láncot megfeszítem, és ezzel kimerítettem szerelési tudásom!
Holnap teszünk egy Siófoki túrát! 11:00 kor indulunk Bp. M3 bevezető Agip kúttól! Akinek van kedve, ideje csatlakozzon! Csobbanunk egyet kaja pia stb.....!
Szerintem, te nagyon el vagy tévedve! Azért állítható a teló bizonyos határok között, hogy mindenki megtalálja a neki "megfelelőt"! Erre nem lesz olyan konkrét érték megadva a gyár részéről, mint pl a szelephézagra! Ezt nem műszerrel csinálják, hanem állítanak rajta, aztán menj vele pár kört és mond el milyen! Aztán utána, ha keményebbet szeretnél vagy puhábbat, majd az alapján tekerik jobbra vagy balra! De szerintem ezt te is megcsinálhatod. A lényeg, hogy jegyezd meg az alap beállítást, hogyha rosszabb lenne, akkor vissza tudj térni a kiindulásihoz!
Köszi, jól hangzik, de én valami "tudományosabbra" gondoltam.
Padon, műszerrel, megfelelőre (az én esetemben elsősorban túrázáshoz).
Az egész abból indul, hogy most lesz olajcsere a telókban és utána szeretném, ha jól be lenne állítva.
Üdv Uraim! Jászberényben az én szerelőm beállítja Neked .Én tavasszal mikor megvettem a Kawát mindjárt éreztem hogy nagyon kemény az eleje,vittem hozzá Ő is ment vele,és már állította is puhábbra....
Egy kérdés. Még a Busa túrán beszéltünk teleszkóp beállításról. Azt javasoltad, hogy menjek a Proptech-hez, ők csinálnak.
Beszéltem velük, azt közölték, hogy ők nem foglalkoznak futómű beállítással, teleszkópnál csak szimering cserét vállalnak.
Na most akkor hogy is van ez? Valaki foglalkozik teleszkóp beállítással? Tudtuk ilyet?
Szia
nagyon tetszik mostanaban a te fajta tolcsered, pont valaki arul mivv ghiblit ami tok hasonlo mint a tied. Nincs esetleg valahol video a motorodrol hogy szol a busaturarol csak arra emlexem hogy amikor elmentel mellettem bitang volt
A múlt évben, nekem is simán átcsúszott a 4/1-ben yoshi , a vizsgán, de az egyik barátom, TL 1000-res dübörgőjére, azt mondták, hogy ez így nem lesz jó, de megoldják, mert vannak fotóik gyári dobról ,
Lehet, neked is azértl készítettek annyi fotót, annyi szögből, hogy esetleg, máskor is felhasználhassák.
Tavaly nálam is az volt a legfontosabb, hogy milyen dob van rajta. (Győr)
Mikor meglátta, hogy gyári, olyan boldog lett a csávó, majdnem megölelt! Be se indította a motort, hogy az elektromos részeket ellenőrizze, gumikkal se foglalkozott, csak a dob, arról csinált vagy 40 fotót, meg a fékpadon a fékeket nézte meg. Én azt hittem, hogy komolyabban átnézik majd, de ezek szerint, ha halk a motorod és meg tudsz állni, az már elég a matricához !
Segítségeteket kérném! Van egy K7-es Busám, amin a következő dolog zavar. Indul szépen párszor, majd egyszer csak nem. Ha nem indul 1-2 másodpercen belül, akkor hiába teker az önindító, mert nem indul el, ilyenkor abbahagyom az indítást, és újra rányomok. Többnyire ilyenkor pöccre indul. Kb 10 szer indul, majd utána 1-2szer csak másodikra. Van valakinek tapasztalata, hogy miért csinálja ezt? Egyébként szépen jár, és megy, nem rángat, jól gyorsul, és minden oké.
harminc 963 9033
Tényleg nem vagy szerelő...
A dőlés érzékelő(nem szabályzó), csak oldal irányba mozog, és 43°-os szög UTÁN zárja rövidre az áramkört...
Hőtágulás miatt sem láttam még csatit elromlani. Ha már hőtágul, akkor elolvad a csati... Amúgy az ott a beömlő levegő hőmérséklet szenzor, és ha menet közben lehúznád, akkor sem állna le a motor!
Van még aki ezt megeszi?
probald meg szerintem sima ugy
Padon, műszerrel, megfelelőre (az én esetemben elsősorban túrázáshoz).
Az egész abból indul, hogy most lesz olajcsere a telókban és utána szeretném, ha jól be lenne állítva.
Egy kérdés. Még a Busa túrán beszéltünk teleszkóp beállításról. Azt javasoltad, hogy menjek a Proptech-hez, ők csinálnak.
Beszéltem velük, azt közölték, hogy ők nem foglalkoznak futómű beállítással, teleszkópnál csak szimering cserét vállalnak.
Na most akkor hogy is van ez? Valaki foglalkozik teleszkóp beállítással? Tudtuk ilyet?
Olyan hangos volt,hogy én se bírtam,tavaly ősszel eladtam.
nagyon tetszik mostanaban a te fajta tolcsered, pont valaki arul mivv ghiblit ami tok hasonlo mint a tied. Nincs esetleg valahol video a motorodrol hogy szol a busaturarol csak arra emlexem hogy amikor elmentel mellettem bitang volt
Lehet, neked is azértl készítettek annyi fotót, annyi szögből, hogy esetleg, máskor is felhasználhassák.
Mikor meglátta, hogy gyári, olyan boldog lett a csávó, majdnem megölelt! Be se indította a motort, hogy az elektromos részeket ellenőrizze, gumikkal se foglalkozott, csak a dob, arról csinált vagy 40 fotót, meg a fékpadon a fékeket nézte meg. Én azt hittem, hogy komolyabban átnézik majd, de ezek szerint, ha halk a motorod és meg tudsz állni, az már elég a matricához !