Egy kérdés: első genes Busába a hűtőre fel lehet tenni még egy gyári hűtőventilátort a gyári felfogatóval a másik oldalra?
Ha igen, akkor neked van-éé és kb mennyi jó magyar forintért?
Ritkán járok vele városban, de akkor viszont nagyon kéne egy kis plusz hűtés!
Ha vkinek van más/jobb ötlete, szívesen elfogadott tanácsokat!
Örülünk hogy tetszett,reméljük legközelebb többen leszünk és többet tudunk gurulni.Köszi hogy eljöttetek,hiába a "keménymag"-ot nem fogja meg semmi hiszen még esőkabát is készült .Várjuk a legközelebbi alkalmat,jók legyetek csá!A születésnapról majd jelezz ha tudsz valamit
Ma egy nagyon szuper túrán voltunk! A Vendéglátónk Bóvári Zoltán Busás társunk ki tett magáért! Gril partyval várt minket! Volt itt minden földi jó! Ezúton is köszönjük a vendéglátást! Szuper volt minden!
én csak szétszedtem. az volt a baj, hogy két rugó is darabokra tört és alu darabokkal együtt a blokkban kötött ki. nagy bánatomra trailer, aztán irány a proptech. javítás után minden rendben volt.
Szia Hegesztő!
Nagyon szeretnék menni, ha rajtam múlik ott leszek! Dolgozom az éjszaka, ha időben végzek már pesten csatlakozom a srácokhoz, de lehet hogy majd csak utánnuk megyek.
Az ilyen belső sérüléseknél van egy kis gond azzal, hogy ledarál egy halom fémforgácsot, ugyan a durva szűrő a nagyobb darabokat felfogja a szivattyú előtt, de a finomabb szemcsék a szivattyút károsítják, jártunk úgy, hogy elment ez miatt az olajnyomás illetve nagyon lecsökkent.
Hali arcok.Egy fogós kérdés.Megyek ma,nem is gyorsan...Egyszer csak daráló hang jön a busából. Megálltam,és mikor sebességbe raktam és ráengedtem a kuplungot nem indult,csak lefulladt.Valaki aki ért hozzá mire tippel mi lehet ez?
Szia,
És fogy is a víz a tágulási tartályból?
Amúgy, persze, befolyhat ott is. De lehet benne szimeringeket cserélni. Viszont nem ártana nyomás próbázni a gépet a hűtőkupaknál...
Sziasztok!Emlékeztetőül:Mecseki gurulás 2.Júli18.Szombat.Indulás 9 fél 10 körül M1-M7 kivezető agip kút,Dj hayabusa67 vezetésével mint a múltkor.Velünk találka M6 Bonyhádi kihajtó, 1 körforgóban rögtön jobbra.Program ill.gurulás:Grillparti eszem-iszom,süti.Komló-Mánfa-Pécs-siklós-Harkány+fagyi.Ha valaki szeretne csatlakozni,szívesen látjuk és jelezze.Eddigi résztvevők: 1.Dj Hayabusa. 2.Dotka.2 3.Valmont 4.Pelle Z. 5.Pukli F. 6.Nyisztor Z. 7.Nyisztor A. 8.Nyisztor Sz. 9.Bari I. 10.Angel t. 11.Hegesztő
technikai kérdésben jártas valaki esetleg? van egy anomáliám a gen1 busán...
érdekelne, hogy a vízpumpa mögött, a "vízzáró" szimering (gyári még) nem tudom milyen állapotban van, de ott be tud jutni az olajtérbe víz? mert kb 10 ből 5 alkalommal ha leállítom a motort akkor fehéren szokott úgymond utó füstölni.
a bejónál volt "teljes" hengerfej munkán, csatolok egy képet is. Volt síkolás, nyomáspróba is elvileg, új gyári szelepszár szimering, gyári hegerfej tömítés szóval minden, de vagy ott lehet valami micro repedés vagy ismerősöm azt mondta szerinte a vízumpa mögött juthat be a víz az olajtérbe, és onnan elpárologva jut a légszürőházba a kartercsövön, majd a kipufógóba leállítás után.
van ötlet, hol lehet a hiba?
Egy kérdés: első genes Busába a hűtőre fel lehet tenni még egy gyári hűtőventilátort a gyári felfogatóval a másik oldalra?
Ha igen, akkor neked van-éé és kb mennyi jó magyar forintért?
Ritkán járok vele városban, de akkor viszont nagyon kéne egy kis plusz hűtés!
Ha vkinek van más/jobb ötlete, szívesen elfogadott tanácsokat!
Nagyon szeretnék menni, ha rajtam múlik ott leszek! Dolgozom az éjszaka, ha időben végzek már pesten csatlakozom a srácokhoz, de lehet hogy majd csak utánnuk megyek.
én már benyaltam ezt k4 busával. ha szerencséd van, apró eltérések lehetnek. az enyém csúnya volt.
Sajnos ez már több Busánál is előfordult, mondhatni tipushiba!
És fogy is a víz a tágulási tartályból?
Amúgy, persze, befolyhat ott is. De lehet benne szimeringeket cserélni. Viszont nem ártana nyomás próbázni a gépet a hűtőkupaknál...
Nem bírtad sokáig!
ha esetleg érdekel valakit!rendszeresen karbantartottam vigyáztam rá nem zsákbamacska!
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
technikai kérdésben jártas valaki esetleg? van egy anomáliám a gen1 busán...
érdekelne, hogy a vízpumpa mögött, a "vízzáró" szimering (gyári még) nem tudom milyen állapotban van, de ott be tud jutni az olajtérbe víz? mert kb 10 ből 5 alkalommal ha leállítom a motort akkor fehéren szokott úgymond utó füstölni.
a bejónál volt "teljes" hengerfej munkán, csatolok egy képet is. Volt síkolás, nyomáspróba is elvileg, új gyári szelepszár szimering, gyári hegerfej tömítés szóval minden, de vagy ott lehet valami micro repedés vagy ismerősöm azt mondta szerinte a vízumpa mögött juthat be a víz az olajtérbe, és onnan elpárologva jut a légszürőházba a kartercsövön, majd a kipufógóba leállítás után.
van ötlet, hol lehet a hiba?