Sziasztok,mi itt lakunk a mecsek-be négyen öten csatlakoznánk Szekszárd-nál.Ha gondoljátok segítünk eligazodni,tudunk egy-két szép kanyargós utat.Izgalmasabb mint a 6-os út,persze csak ha gondoljátok.Dj Hayabusa elküldenéd a telefon számodat,holnap megcsörgetnélek
OK. józsi.
a coco már úgy is megszokta, hogy lemarad
amúgy meg persze persze, minden minden nem busával résztvevő társra figyelünk és bevárjuk őket . addig kólázgatunk, meg ilyenek.
Köszi fiúk !
Sok munka van benne,,,de megérte sz tem is.
A fényezés kész,,,most a leömlö-n szeretnék változtatni, ( de csak akkor ha már motoroztam vele jóóóóó sokat )
Remélem az idén nem olyan nyár lessz mint tavaly.
Köszönöm az információt. Egyébként minden ok vele és gyári,egyedül a dobokat cseréltem le,de nem sokkal nyitottabb a rendszer. A jelenség a dobok cseréje előtt is meg volt. Így ezt kizárnam. Igaz ezt már egyszer kipróbáltam,de akkor az a csati volt még a bűnös,és inditasnal nem műkődott a b.szivattyú a jel hiánya miatt. Gondolom az akkori próbálkozás hiábavaló volt. Most viszont működik minden úgyhogy jöhet a következő próba
Több hayabusás kolegánál jelentkezett már hasonló tünet. Nekem is k1 van de nekem sosem csinált még ilyet. Ettől függetlenül körbejártam ezt a témát. A leggyakoribb ok eddig a légszűrőházban lévő szenzor téves jele volt az ecu felé. Tehát ha mész fele főleg melegebb időben és leállítod, a motorból felszálló forró levegő miatt a légszűrőben lévő szenzor téves jelet ad és ettől nehezbben indulnak.Előrébb szokták rakni ezt az érzékelőt a ram air csőhöz...
Egyébként a motorod gyári? gyertyák jók?szinkron jó?gyári kipuff?
Sziasztok!
Lenne egy műszaki kérdésem.
Egy K1-es rol lenne szó,még pedig egy meglehetősen furcsa jelenség. Ha melegen leallitom a gépet akkor pontosan
15 és 25 perc között nem lehet beinditani.
Viszont 15 percen belül illetve fél óra után pöccre idul . Mi a franc lehet ez ?
Annyit még el kell mondanom hogy
mikor hozzam került a gép nagyon gatyába ráztam.
Volt egy érdekes hibája..,egy gyorcsati kontakt
hibás volt,még pedig az amelyik szabályozza
benzin levegő adagolásat. Ez a hiba olyanokat művelt hogy
ha meleg volt a vas akkor egyszerűen magától leállt,és menet közben is néha olyat csinált hogy le horgott, mint ha nem kapna benzint vagy épp levegőt. De ez a probléma megszünt.A csatit egyszerűen összes forrasztottuk. Valakinek van valami ötlete?
4. Hayabusa gurulás. /Pécs TV. torony, Orfűi tavak./
2015. 06. 06.
indulás: 09:00 a szokásos helyről, Bp. M1-M7 kivezető szakaszán
lévő AGIP kútról.
I. megálló az M6 pálya 70-es kőnél, az újvárosi pihe-
nőhelyen lévő OMW kút. /M8 csomópont előtt 4 km/
érk: 09:45, ind: 10:15.
II. megálló az M6 pálya 134-es kőnél, a fácánkert pihe-
nőhelyen lévő MOL kút. érk: 10:45, ind: 11:15.
a 138-as kőnél megyünk ki a 6-os útra. ha kell, megállunk az M9 csomópontban. /ha valaki ott csatlakozik be/
Pécs TV. torony érkezés kb 12:15. /ebéd, stb./
indulás 14:00 órakor az Orfűi tavak felé.
a résztvevők iratkozzanak fel. mindenkit szeretettel.
más motortip. nem kizáró ok. őket majd mindig bevárjuk vala-
hol.
1. én
2. bartokatosz
3. hayabusablack 1
4. hayabusablack 2
5. hayabusablack R1
6. Busalaci
7. Árpivanda
8. feti
9. pokerzee
10. PipásGéza
11. AngelT
12. tyutyi
13. x300
14. Dotka2
15. zolimot
16. hegesztő
17. valmont+1
Gondolom nem fogunk rohanni, szép kényelmesen, hogy együtt maradjon a csapat.
4. Hayabusa gurulás. /Pécs TV. torony, Orfűi tavak./
2015. 06. 06.
indulás: 09:00 a szokásos helyről, Bp. M1-M7 kivezető szakaszán
lévő AGIP kútról.
I. megálló az M6 pálya 70-es kőnél, az újvárosi pihe-
nőhelyen lévő OMW kút. /M8 csomópont előtt 4 km/
érk: 09:45, ind: 10:15.
II. megálló az M6 pálya 134-es kőnél, a fácánkert pihe-
nőhelyen lévő MOL kút. érk: 10:45, ind: 11:15.
a 138-as kőnél megyünk ki a 6-os útra. ha kell, megállunk az M9 csomópontban. /ha valaki ott csatlakozik be/
Pécs TV. torony érkezés kb 12:15. /ebéd, stb./
indulás 14:00 órakor az Orfűi tavak felé.
a résztvevők iratkozzanak fel. mindenkit szeretettel.
más motortip. nem kizáró ok. őket majd mindig bevárjuk vala-
hol.
1. én
2. bartokatosz
3. hayabusablack 1
4. hayabusablack 2
5. hayabusablack R1
6. Busalaci
7. Árpivanda
8. feti
9. pokerzee
10. PipásGéza
11. AngelT
12. tyutyi
13. x300
14. Dotka2
15. zolimot
a coco már úgy is megszokta, hogy lemarad
amúgy meg persze persze, minden minden nem busával résztvevő társra figyelünk és bevárjuk őket . addig kólázgatunk, meg ilyenek.
Ott leszünk...csak az idö is kedvezzen nekünk.
4. Hayabusa gurulás. /Pécs TV. torony, Orfűi tavak./
2015. 06. 06.
indulás: 09:00 a szokásos helyről, Bp. M1-M7 kivezető szakaszán
lévő AGIP kútról.
I. megálló az M6 pálya 70-es kőnél, az újvárosi pihe-
nőhelyen lévő OMW kút. /M8 csomópont előtt 4 km/
érk: 09:45, ind: 10:15.
II. megálló az M6 pálya 134-es kőnél, a fácánkert pihe-
nőhelyen lévő MOL kút. érk: 10:45, ind: 11:15.
a 138-as kőnél megyünk ki a 6-os útra. ha kell, megállunk az M9 csomópontban. /ha valaki ott csatlakozik be/
Pécs TV. torony érkezés kb 12:15. /ebéd, stb./
indulás 14:00 órakor az Orfűi tavak felé.
a résztvevők iratkozzanak fel. mindenkit szeretettel.
más motortip. nem kizáró ok. őket majd mindig bevárjuk vala-
hol.
1. én
2. bartokatosz
3. hayabusablack 1
4. hayabusablack 2
5. hayabusablack R1
6. Busalaci
7. Árpivanda
8. feti
9. pokerzee
10. PipásGéza
11. AngelT
12. tyutyi
13. x300
14. Dotka2
ha nem romlik el az idő megint hétvégére, akkor teljesen jó a szombat.
9-kor a megbeszéltek szerint feldüböröghet 2-4 ezer paci egyszerre
Sok munka van benne,,,de megérte sz tem is.
A fényezés kész,,,most a leömlö-n szeretnék változtatni, ( de csak akkor ha már motoroztam vele jóóóóó sokat )
Remélem az idén nem olyan nyár lessz mint tavaly.
Elkészült a "vas" ( sas )
DJ ! Marad Jun 6. ?
Egyébként a motorod gyári? gyertyák jók?szinkron jó?gyári kipuff?
Lenne egy műszaki kérdésem.
Egy K1-es rol lenne szó,még pedig egy meglehetősen furcsa jelenség. Ha melegen leallitom a gépet akkor pontosan
15 és 25 perc között nem lehet beinditani.
Viszont 15 percen belül illetve fél óra után pöccre idul . Mi a franc lehet ez ?
Annyit még el kell mondanom hogy
mikor hozzam került a gép nagyon gatyába ráztam.
Volt egy érdekes hibája..,egy gyorcsati kontakt
hibás volt,még pedig az amelyik szabályozza
benzin levegő adagolásat. Ez a hiba olyanokat művelt hogy
ha meleg volt a vas akkor egyszerűen magától leállt,és menet közben is néha olyat csinált hogy le horgott, mint ha nem kapna benzint vagy épp levegőt. De ez a probléma megszünt.A csatit egyszerűen összes forrasztottuk. Valakinek van valami ötlete?